AndroidHealthClinic

Naar het wc

lol
voor alle duidelijkheid schijt ik om de 2 dagen

nee eff serieus? is nieuw voor mij want is eerste keer dat ik het hoor...

eff :ot: ik zie dat je lesgeeft in eeklo daar woon ik niet zo ver van... ken je nourdine toevallig niet? van nourdine gym?

les geven in eeklo?????
ik train in eeklo kwoon in maldegem
nourdine is dat die ex wedstrijd bber? nu een jaar of 60 ?

les geven in eeklo?????
ik train in eeklo kwoon in maldegem
nourdine is dat die ex wedstrijd bodybuilder? nu een jaar of 60 ?

wel ik zag in je filmpje dat je les aant geven was aan een meisje... vandaar ik dat dacht... en neen nordine is mijn ex kickbokstrainer die geeft les hier in gent...

ik geef nu en dan les in nieuwpoort, ben afkomstig uit westvlaanderen
heb nog een jaartje in gent getraind maar ik ken hem niet

waar heb je dan getraind? capitol?

ja
bij soat
wss 7 jaar geleden nu

ja ken hem ook... wel nourdine gym is niet echt groot is wel goed... hij is zo een 48 jaar met fysiek en lichaam van ene van 20... heb er veel bijgeleerd...

beste club dat ik in al die jaren getraind heb was rocky gym hier in maldegem
heb er ni lang getraind maar das wel de beste club in belgie momenteel

beste club dat ik in al die jaren getraind heb was rocky gym hier in maldegem
heb er ni lang getraind maar das wel de beste club in belgie momenteel

Kan best zijn... alleen voordeel dat ik had was dat er nooit meer dan 10 man aanwezig was dus extra voordeel om meer persoonlijk getraind te worden...

das waar
zeg is dat in die club dat Jachim "speedy" Vandewalle trainde in Gent?

das waar
zeg is dat in die club dat Jachim "speedy" Vandewalle trainde in Gent?

niet dat ik weet... is bij mij nu ook al een tijdje geleden hoor ben ermee gestopt omdat het moeilijk te combineren was kickboks en BB... en mijn trainer zat alle dagen te zeiken van ben je nu weer geweest fitnissen, daar word je traag van enzo enzo dus ben ik ermaar mee gestopt...

lol
voor alle duidelijkheid schijt ik om de 2 dagen

dus twee dagen wel en dan twee dagen niet :roflol:

"on topic"

ik denk dat het genetisch bepaald is net als alle dingen eigenlijk. mensen zeggen wel een " een snelle spijsvertering/stoelgang " en dat verschilt per persoon. natuurlijk zijn er middeltjes die daar verandering in kunnen brengen. ( elke ochtend bij het ontbijt paar ml laxeelmiddel zal helpen )

"off topic"

ik heb een vriend die elk kwartier moet pissen, ongeacht hoeveel hij drinkt. en zover ik weet heeft hij geen ziekte. het is dus gewoon zo, dat is mijn antwoord :)

ik moet soms ook om de dag maar soms ook tweemaal op 1 dag. 1 x per 3 lijkt me toch wel extreem weinig al

misschien in de cut, dat je dan minder een grote boodschap hoeft te leggen. maar een kleine boodschap moet toch hetzelfde blijven , of niee dan ??:D

Paar biertjes drinken dan wil het wel lukken de volgende dag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voordat ik trainde ging ik 1x per week
daarna een tijdje elke dag
nu is het om de dag

een dag wel, dan een dag niet, dan weer wel, etc.

Terug
Naar boven