Fitness Seller

Naar welk land zou jij emigreren?

Peiling Peiling Naar welk werelddeel zou jij emigreren?

• Afrika

Stemmen: 2 2,2%
  • Australië

Stemmen: 30 32,6%
  • Azië

Stemmen: 7 7,6%
  • Europa

Stemmen: 23 25,0%
  • Noord-Amerika

Stemmen: 22 23,9%
  • Zuid-Amerika

Stemmen: 8 8,7%

• Totaal stemmers
    92
wel over nagedacht natuurlijk.. wie weet voer ik het ooit nog uit, ben nog jong :D

Vele willen naar plekken waar ze nog nooit of ook maar in de buurt zijn geweest.

Daarbij zou ik hier absoluut niet weg willen.
Een keuze maken in welk continent ik zou willen leven zou ik niet zo snel weten, er zijn teveel mooie plekken op te noemen.

Zuid Afrika. Plettenberg Bay.

Ik hoef niet per see weg maar àls het moet of ik het ècht wil dan graag naar British Colombia, Canada.

Zweden is mooi, jammer dat het weer nog minder is dan hier. Monaco is ook interessant. :D

Caribbean ofzo. Blauwe zee, witte stranden, palmbomen, heerlijk weer...

Nederlanders hebben sowieso zelfreflectie nodig en veel verschillende mensen om zich heen om aan te kunnen spiegelen. Anders verliezen ze hun levendigheid. Dus die rust die iedereen zo benoemd en waar zo graag naar wordt gecraved zie je in onze beeldcultuur niet terug. Iedereen babbelt, snoest, roddelt en leed vermaak is onze humor keuze nummer 1.

Emigreren betekend realistisch en dapper zijn. Betekend op een totaal andere fysieke grond, je baan, je huisvesting, je gezondheidszorg en hele trits regelen en opbouwen. Orienteer eens in welk land je binding voelt en waar de markt er is om een onderneming te beginnen.

Emigreren is wat anders dan vluchten of dromen hebben in een financieel onafhankelijke positie, die je aanvankelijk hier in Nederland hebt verworven. Dat is Vaderlands kapitaal potverteren in de bodem van een ander land.

Vaak aan de rechtse kant zie je dat men zich graag als Trots op Nederland bestempeld. Maar wanneer men zelf individueel voldoende kapitaal heeft en naar Marbella is vertrokken laten ze weten blij te zijn niets meer met Nederland te maken te hebben. Dan opeens is dat nationalisme en die Vaderlands liefde heel ver te zoeken.

Economische dromen heeft bijna iedereen wel, emigreren is andere koek, zul je een veelzijdig mens voor moeten zijn met communicatieve eigenschappen die je tussen de locals doet integreren. En niet rentenieren, maar dagelijkse betrokkenheid bij de samenleving. Marbella is Marbella en Spanje is een gescheiden wereld.

Charlotte, North Carolina, US
Zwitserland
Duitsland
Denemarken
Zweden

Ergens in Californië (Los Angeles) of Florida (Miami) lijkt me super...wie weet komt het er ooit van.

Berlijn, Techno. :heart: Underground locaties volop daar. London zakt daarbij zwaar door het ijs met hun abstracte club gebeuren en TL buizen.

Ik heb het al gedaan maartoch voor de fun. Mn droom is om over 10jaar in californie te wonen:)

Other than that zie ik mezelf ooknogwel in Australie aan de oostkust wonen ,hoewel ik er ooknogwel gestoord genoeg voor ben om naar hawai te verhuizen:)

Nieuw Zeeland lijkt me ook wel wat

ik zou wel graag naar Nederland willen emigreren :(

canada in de zomer
warm tropisch eiland in de winter

Ik ben niet van plan te verjhuizen, maar moest i kiezen zou Australië wel kans maken. Lijkt me leuk daar, lekker warm, coole kerels als Crocodile Dundee, mooie grieten, enz... Denk wel dat trainen moelijker zal zijn in die hitte...

Alles behalve Azie, Africa of Antarctica is een optie. Als ik hier maar weg kan na mijn studie.

Geen blijf lekker hier. Heb aardig wat buitenlandse avonturen achter de rug maar woon toch echt het liefst in Nederland of eventueel Spanje.

Zuid-europa..

Terug
Naar boven