Fitness Seller

Naar welk land zou jij emigreren?

Peiling Peiling Naar welk werelddeel zou jij emigreren?

• Afrika

Stemmen: 2 2,2%
  • Australië

Stemmen: 30 32,6%
  • Azië

Stemmen: 7 7,6%
  • Europa

Stemmen: 23 25,0%
  • Noord-Amerika

Stemmen: 22 23,9%
  • Zuid-Amerika

Stemmen: 8 8,7%

• Totaal stemmers
    92
Ghana ofzo, lekker achterover leunen in een hangmat en geld vangen van rijke landen die denken dat we zielig zijn.

Laatst bewerkt:
Dan had je vandaag het journaal moeten zien waar weer eens te zien was hoe kleine kinderen uitgemergeld tot op het bot maar moeten zien te overleven en het gros overleeft niet!!

Dus jou opmerking is ontzettend dom!

Dan had je vandaag het journaal moeten zien waar weer eens te zien was hoe kleine kinderen uitgemergeld tot op het bot maar moeten zien te overleven en het gros overleeft niet!!

Dus jou opmerking is ontzettend dom!

+1

Overgens ben ik verhuisd naar Tsjechie, voorlopig zit ik hier goed en zie ik wel wat erop mijn pad komt...

Ik wou zelf naar canada toe,heb toen ook gereageerd.Probleem was dat ik een staalarbeider ben met dploma,s richting deze functie.
Het was beter om me vrachtwagen rijbewijs te halen.

Lijkt me prachtig in canada,de rust ruimte de natuur.
Je moet daar wel hard werken voor je geld en lange dagen maken,maar je krijgt er zoveel vrijheid voor terug.
Misschien probeer ik het in de toekomst nog eens.

Ik heb weleens wat gelezen over houthakkers in bepaalde delen van Canada die in de natuur wonen in een grote blokhut. Schijnen 6 uur per dag te werken maar is echt heel zwaar werk want bestaat ook uit veel grote boomstammen sjouwen. Of dit allemaal klopt weet ik verder ook niet.

Maar heb er weleens over nagedacht, misschien keihard werken maar in je vrije tijd kun je echt je benen strekken in alle rust.

Ik zou graag naar de hoofstad van de wereld willen verhuizen: NYC, USA natuurlijk!

Ik zie het al voor me hoe ik 's ochtends een stukje ga hardlopen/fietsen door Central Park en even een tussenstop maak bij de Starbucks voor wat koffie en vervolgens de zon op zie komen tussen de skyscrapers... Later op de middag nemen we de metro naar Gold's Gym en van daaruit met de Taxi naar Times Square om toeristen te bekijken oid en te winkelen. Ja, het grote stadsleven spreekt mij wel aan.

Het lijkt me ook mooi om in een heel natuurrijk gebied te wonen, ergens in het Noorden... Maine ofzo.

Ik heb weleens wat gelezen over houthakkers in bepaalde delen van Canada die in de natuur wonen in een grote blokhut. Schijnen 6 uur per dag te werken maar is echt heel zwaar werk want bestaat ook uit veel grote boomstammen sjouwen. Of dit allemaal klopt weet ik verder ook niet.

Maar heb er weleens over nagedacht, misschien keihard werken maar in je vrije tijd kun je echt je benen strekken in alle rust.

Haha,grote boomstammen sjouwen.Sjouwen ze die grote boomstammen over al die bergen heen.:D

Terug
Naar boven