Fitness Seller

NAC Nederland Bedankt!!

maaike1976

Advanced Bodybuilder
Waardering
75
Lengte
1m68
Vetpercentage
13%
:)
Via deze weg wil ik graag iedereen bedanken en feliciteren. Met een mindere start dit wedstrijd jaar heb ik samen met mijn gezin bijzonder mogen genieten van de laatste maand van het wedstrijd seizoen. Na een lichte dip en een rug en schouder blessure zag het er niet rooskleurig uit. Een paar heftige behandelingen van Erik welke vanuit de praktijk Veel Beter werkt werd het toch beter. De verbetering was onvoorstelbaar. Ik moest dit keer dieper gaan maar mijn lichaam werkte goed mee. De gewichtsrestrictie bracht enige spanning met zich mee, maar dit mocht de pret niet drukken. Uiteindelijk had ik toch genoeg over, we waren uitgegaan van het minimum en dit werd gehaald. Ik wilde graag een titel halen en het liefst voor mijn 35ste en een ticket naar de Universe, als men mij vroeg wat mijn doel was kregen ze dit antwoord. Op de NAC holland 2010 behaalde ik mijn titel ondanks dat er weinig deelneemsters waren in mijn klasse heb ik ontzettend genoten van de wedstrijd iets wat ontzettend belangrijk is. De sfeer onderling was weer perfekt en wederom kwam het familie gevoel naar voren. Met veel dankbaarheid naar alle medewerkers en bestuursleden van de NAC Nederland en niet te vergeten aan Leen koene welke de warming-up en de bikini plakkerij voor zijn rekening heeft genomen zodat mijn man de tijd kreeg om een dag met iets anders als mijn lichaam bezig te zijn. Alles was weer goed geregeld voor de atleten, zodat de druk automatisch verminderd wordt en de focus voor ons atleten en begeleiders alleen nog staat uit de concentratie op de wedstrijd. Was het niet een cadeau won ik ook nog de overall titel, hier heb ik nog wel even voor nodig gehad om dit te beseffen. Na een paar dagen bij te mogen eten gingen we er weer vol tegenaan. Mijn man nam de training weer voor zijn rekening en Rinus de voeding. Deze samenwerking van deze uiteindelijke 3 fantastische mannen, zijnde Björn vd Berg ( mijn man), Rinus van der Zeijden en Leen Koene brachten mij tot het resultaat dat ik bij de top 6 hoorde op de NAC Universe met een uiteindelijk eindiging van een 5de plaats!! Een geweldige ervaring om bij de 219 beste atleten van 31 landen te mogen staan. Team Holland heeft het goed gedaan, het feit dat wij met zijn allen daar mochten staan is een pluim waard!! Mijn dank en felicitaties aan alle atleten, de familie Kneteman en alle medewerkers van de NAC Holland, mijn begeleiders Rinus, Leen en mijn man Björn, mijn grootste fan onze zoon Alex!! En alle mensen om mij heen die mij gesteund hebben op de moeilijke momenten. Nu eerst rust en kijken en luisteren naar wat mijn lichaam gaat doen….en uiteraard mijn patatje pinda waar ik al weken zin in heb ;)

Feli, ziet er goed uit moet ik zeggen :)

Gefeliciteerd meid, respect!

Ga nu maar genieten van je patatje pinda dan!

Top foto, ziet er prima uit.

gefeliciteerd Maaike! Echt knap gedaan.
Je fysiek is duidelijk verbetert ten opzichte van vorig jaar.

Gefeliciteerd, knappe prestatie. Geniet van je patatje pinda ;)

Toppie, alweer:)

wauw! ik heb wat gemist geloof ik...
gefeliciteerd, en tot binnenkort!

100% Gefeliciteerd :thumbs:

Beetje late reactie...maar gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
Thank you all.....en tot binnekort idd dwarv;)

ziet er goed uit hoor
goed droog gespierd en toch vrouwelijk

Terug
Naar boven