AndroidHealthClinic

nadelen van stackers

Thorwulf zei:
Grappig toch. Toen ik nog pillen slikte moest ik niets van speed hebben. Nu is het absoluut andersom.

Enne... DBC, ik ken het, die onverwachte vier liter die je plotseling nog even uit moet zeiken. Maar als dat lukt, en je krijgt em nog omhoog... best coïtus ever. Opgewonden van testosteron? Laat me niet lachen! Dopamine moet je hebben!

Ik vind dat de xtc tegenwoordig niet meer zo is als van een paar jaar geleden. Was er al een tijdje mee gestopt. Heb tot nader order ook maar het cokegebruik opgeschort. Behalve dat het misschien niet zo best en duur is merkte ik er de laatste maanden niet veel meer van ???
Speed voel ik me veel te gaar van en dan doe ik helemaal geen oog dicht.

JFS zei:
Ik vind dat de xtc tegenwoordig niet meer zo is als van een paar jaar geleden. Was er al een tijdje mee gestopt. Heb tot nader order ook maar het cokegebruik opgeschort. Behalve dat het misschien niet zo best en duur is merkte ik er de laatste maanden niet veel meer van ???
Speed voel ik me veel te gaar van en dan doe ik helemaal geen oog dicht.

nadelen stackers.....nadelen xtc/speed....bijna zelfde :D

Het meeste k*tte van snoepjes vindt ik: het naar huis gaan. Iedereen wil naar huis en is moe en jij bent nog hyper en wilt als enige nog doorfeesten/ouwehoeren. maaaar neeej hoor die saaie ballen willen maar huis MIETJES!!!!! :mad:

Dan krijg je pas eenl ekker dipje :D

Hangt er van af naar wat voor feestjes je gaat :D

Is het gelijk ook geen nadeel meer als je van speed een heel weekend lang geen oog dicht doet. :D

Thorwulf zei:
Hangt er van af naar wat voor feestjes je gaat :D

Is het gelijk ook geen nadeel meer als je van speed een heel weekend lang geen oog dicht doet. :D

Naar goede feestje meestal (q-dance etc) maar ik ben altijd de enige die nog door wil om 7 uur smorgens, de rest niet. Misschien komt het omdat ik een van de weinige ben die sport ???

Maar gelukkig gebruik ik niet veel. 1 keer per maand - 2 maanden.....maar weer terug naar nadelen van stackrs?? of zijn we daar klaar mee en gaan we lekker verder met snoepies?:D

Laatst bewerkt:
Ik heb er alleen goeie ervaring mee. Stack II btw

Pumpin' zei:
nadelen stackers.....nadelen xtc/speed....bijna zelfde :D

Het meeste k*tte van snoepjes vindt ik: het naar huis gaan. Iedereen wil naar huis en is moe en jij bent nog hyper en wilt als enige nog doorfeesten/ouwehoeren. maaaar neeej hoor die saaie ballen willen maar huis MIETJES!!!!! :mad:

Dan krijg je pas eenl ekker dipje :D

Xtc/speedgebruik is alleen maar uitstel van executie, de moeheid komt uiteindelijk toch wel alleen dan n keer zo hard, en vaak ook met n paar lekkere depressieve dagen erachteraan.

Thorwulf zei:
Dan heb ik als anti-efedra-DBB-er ook goed nieuws: Het zou goed kunnen zijn dat je ook daar aan gewend raakt. Dat je je na verloop van tijd dus niet meer gesloopt voelt als je er eens mee stopt. Dat zie je bij mensen die regelmatig speed gebruiken. En dan wel steeds de dosering opschroeven. Het positieve effect blijft daardoor aanwezig maar de kater als je op maandag ofzo weer een paar dagen stopt is afwezig. Terwijl een halve gram eerder toch garant stond voor "met geen mogelijkheid de trap meer opkomen en je lusteloos voelen" de volgende dag.

(Dat is overigens ook het verslavende van speed. Een beginnende gebruiker zal zich nooit kunnen voorstellen dat je iedere dag zo'n kater wilt hebben. Maar dit heel erg tussen haakjes.)

Hehe, ik heb wel een beetje een beperkt belevingswereldje he? Tot nog toe weet ik de helft van al m'n posts te relateren aan speedgebruik.
Maar ik bedoel het wel serieus.

Weet je zeker dat een gebruiker zich na een tijdje niet meer zo gesloopt voelt?
Zelf ken ik wel iemand die aan de speed 'verslaafd' is, maar hij is dan echt helemaal kapot als hij stopt en slaapt voor dagen. Hij gebruikt het niet constant, maar er zijn periodes dat hij het twee weken lang gebruikt en dan weer een weekje niet etc...
Het afkicken na een tijd lang gebruik lijkt heel zwaar te zijn. Na een periode van gebruik wil hij alleen maar slapen. En hij is zeker geen beginner.

Maar ik denk dat de belangrijkste reden van het overtrainen ligt in het feit van zware arbeid(bijv. trainen) in combinatie met weinig eten.
Dat kan ook een oorzaak zijn waarom bijv. ervaren speedgebruikers minder last van een kater hebben.
Zij weten dat ze moeten eten en kunnen dat ook. Een beginner zou dat nooit kunnen.

burn zei:
Weet je zeker dat een gebruiker zich na een tijdje niet meer zo gesloopt voelt?
Zelf ken ik wel iemand die aan de speed 'verslaafd' is, maar hij is dan echt helemaal kapot als hij stopt en slaapt voor dagen. Hij gebruikt het niet constant, maar er zijn periodes dat hij het twee weken lang gebruikt en dan weer een weekje niet etc...
Het afkicken na een tijd lang gebruik lijkt heel zwaar te zijn. Na een periode van gebruik wil hij alleen maar slapen. En hij is zeker geen beginner.
Ik bedoelde vooral mensen die voor langere tijd ieder weekend 1 of 2 nachten achter elkaar doorhalen. Gewoon goed slapen (12-15 uur) en de volgende dag een beetje wazig maar met een kindse vrolijkheid weer opstaan. En dus niet helemaal gesloopt zijn, zoals beginnende gebruikers, vooral in fysiek opzicht, voor dagen kunnen zijn.

Als je van speed afhankelijk wordt is het weer een andere zaak. Maar dat is toch echt weer een andere fase. Je wordt zo ongezond dat je sowieso waarschijnlijk depressief wordt. En je hebt geen tijd meer om goed te eten/slapen dus de roofbouw wordt niet gecompenseerd en moet zich een keer terugbetalen. En, wat is een beter moment dan wanneer je stopt te gebruiken? Toch blijven ervaren speedgebruikers (ik heb het niet over dakloze methamfetaminegebruikers) me regelmatig verbazen hoe goed ze kunnen functioneren.

burn zei:
Maar ik denk dat de belangrijkste reden van het overtrainen ligt in het feit van zware arbeid(bijv. trainen) in combinatie met weinig eten.
Dat kan ook een oorzaak zijn waarom bijv. ervaren speedgebruikers minder last van een kater hebben.
Zij weten dat ze moeten eten en kunnen dat ook. Een beginner zou dat nooit kunnen.
Dat is ook absoluut waar. Maar niet de hele waarheid, in dit geval.

Zo, en nu ga ik nooit meer over speed schrijven :)

Owkee ik lees allemaal jubelverhalen overal vaniedereen. Ze zijn nog neit verboden.

Dus waar kan ik nou nog even gaan shoppen en wat moet ik dan kopen?

Als ik alle reacties lees hier en in andere topics kan je volgens mij beter geen stackers kopen maar efedrine HCL (wat je dus weer nergens kan krijgen :()
Stackers 2 is nog gewoon legaal en in veel sportscholen nog gewoon te krijgen, bij ons nog wel iig.. de 5 is een stuk lichter dan de 2 en wordt 'aanbevolen' voor beginners..

DBC01 zei:
Speed-varianten zijn ook een aanslag op je blaas en de omliggende spieren die je plas ophouden, die belangrijke spier wordt gesloopt doordat ie constant in een kramp ligt.
Hij verstijft zo erg dat je niet eens meer voelt of je wel echt moet plassen en onderwijl hou je liters pis op; the wordt possible voor die streek!

Idd...ik heb het vroeger met speed en later met efedrine gehad dat ik telkens naar de wc moest maar er kwamen slechts n paar druppels uit.Vreemd gevoel ook in de blaasstreek en mn leuter (sorry penis).

Echt vreemde gewaarwording.

heeeeeeeey

ten eerste leeft r nog iemand hier? want k zie alleen maar teksten van t jaar 2004? ha ha h dus stackers zijn echt slecht... niemand kan t navertellen haha
anyway ik wil ze ook gaan gebruiken, maar welke s t beste????

gr dounia

mega bumpie

geef is wat info anders komen we nergens

ten eerste leeft r nog iemand hier? want k zie alleen maar teksten van t jaar 2004? ha ha h dus stackers zijn echt slecht... niemand kan t navertellen haha
anyway ik wil ze ook gaan gebruiken, maar welke s t beste????

gr dounia

Ze zijn inderdaad allemaal overleden. Pas dus goed op met stackers!

hii

Ze zijn inderdaad allemaal overleden. Pas dus goed op met stackers!

hahha k denk ff kijke of r iemadn reageerd, en trouwens wasda nu weer bumpie? ennuh ben k enigste meisje hier ofzo

ik bn echt ni dik ofzo maar ik wil tog iets slanker worden, had gehoord over stackers 4 n 3 etc maar khad op internet gekeken en elke stacker schijnt t beste te zijn, tja weet k nog nix

ik ben net lid hierop dus k moet nog ff kijke hoe dit allemaal werkt, dusssss als k traag ben dna weet je hoe t komt ennuh k kwam dr net achter dat die datums volgens mij zijn van wanmeer mensen geregistreerd zijn hahhaah

oh ja wilde net foto plaatsen van mezelf , maar ja wil ni lukken, damn wat n vragen heb ik tog allemaal he hihih

Stackers zuigen.....imo...zelfde reactie op mij als het op dbco01 had toen de tijd.

oh ja wilde net foto plaatsen van mezelf , maar ja wil ni lukken, damn wat n vragen heb ik tog allemaal he hihih

nu stormt dit topic gelijk weer vol

hoeveel weeg je nu ?
wat wil je wegen ?

eet gewoonte ?

edit : bumpie is omhoog gooien van een oude topic

kbn maar 158 en kweeg 53 ja k hoor je hier al denken......waaaaaaaaaaaaat wrm afvallen??? nuo k wil gwn me oude gewicht trug dus 49 50 minder wil k dus echt ni wegen, maar k merk dat k nu n beetje vet begin te creeren op plekken wat k niet niet niet wil, snapt

Terug
Naar boven