MuscleMeat

nadelen van stackers

gewoon goed eten en wat cardio?

kbn maar 158 en kweeg 53 ja k hoor je hier al denken......waaaaaaaaaaaaat wrm afvallen??? nuo k wil gwn me oude gewicht trug dus 49 50 minder wil k dus echt ni wegen, maar k merk dat k nu n beetje vet begin te creeren op plekken wat k niet niet niet wil, snapt

dat is apart.
dat dacht ik niet

maarum al poging gedaan tot wat meer bewegen en zorgen dat je goed eet ?

word ik nu al genegeerd ?

ik sport al kickbox n k eet megagezond maar krijg die paar kilos dr niet af
t s voornamelijk babyvet
n precies op plek waar k t ni wil n ja kweet buikspieroefeningen maar elke dag? pffffffffff

ik sport al kickbox n k eet megagezond maar krijg die paar kilos dr niet af
t s voornamelijk babyvet
n precies op plek waar k t ni wil n ja kweet buikspieroefeningen maar elke dag? pffffffffff

je moet blijkbaar nog aardig wat dingetjes lezen :P

maar aan je reacties te zien ben je aardig ongeduldig
hoelang ben je al bezig ?

en uberhaupt al iets verloren of ?

hahahhaa hoezo ongeduldig?????? nee hoor k hou dr gwn van om r goed uit te zien n ja t liefste gister als vandaag, maar t heeft tijd nodig. maaruh als advies toch maar geen stackers??

als je fanatiek aan kickboksen doet en daar ook nog eens goed bij eet snap ik niet hoe je in vet kan aankomen!

Vet aankomen = meer (te veel) calorieen eten dan dat je verbrand. Dus of minder cals eten of meer cardio/training.

als je fanatiek aan kickboksen doet en daar ook nog eens goed bij eet snap ik niet hoe je in vet kan aankomen!

Vet aankomen = meer (te veel) calorieen eten dan dat je verbrand. Dus of minder cals eten of meer cardio/training.

sais it all

foto is overigens nog steeds welkom om een goed beeld te krijgen en advies te kunnen geven in jou specifieke situatie! :D

ik eet gezond idd, k eet zelfs 3 keer per dag normaal, ik beweeg veel, k hb jaren t zelfde gewicht gehad n toen kon k eten wat ik wilde n nu k gezond eet kom ik aan ksnap t ni maar ja, me stofwisseling zal wel veranderd zijn tja k bn immers geen 20 meer damnnnnnnn da deed pijn om t te typen ha ha anyway leuke foto heb je en k denk dat k meer ga fitnessen of hardlopen, ikben ni eens begonnen met stackers ofzo hoor, maar hb me vandaag best veel zitten ergeren aan mezelf vandaar dta k maar op intern bn gaan kijke enzo

3 keer per dag
daar heb je het al

maak er maar wat meer keer van
je moet meer verspreiden

je moet uitrekenen wat je nodig heb en daarna wat je inneemt

nog meer eten dan kom k zeker aan toch???? sochtends eet k goed smiddags normaal n savonds zo min mogelijk dat moet tog voldoende zijn tog? n tussendoor veeeeeeel water

hij zegt niet dat je meer moet eten. Verdelen zodat je stofwisseling constant op gang blijft. Tja.. je moet er iets voor over hebben! ;)

ok ok ok ik heb t nu door de hele dag door beetjes eten, gezond weleenswaar n veel drinken n veel bewegen

k ga t uitproberen trouwens via internet heb k net me ibm uitgerekend da klopt ook ni echt ofwel

ik ga zo slapen , bedankt voor alle reacties, k had ni ged8 dat r iemadn zou reageren hahaa thnxs

ok ok ok ik heb t nu door de hele dag door beetjes eten, gezond weleenswaar n veel drinken n veel bewegen

k ga t uitproberen trouwens via internet heb k net me ibm uitgerekend da klopt ook ni echt ofwel

ibm ?
bmi ?

lijkt wel persoonlijke les dit :P

Berekening man: **** **** ****66.5 + [13.75 x je gewicht] + [5.003 x je lengte] – [6.775 x leeftijd]

Berekening vrouw: **** 655.1 + [9.563 x je gewicht] + [1.850 x je lengte] – [4.676 x leeftijd]

De uitkomst vermenigvuldig je met:
1.6 – 1.7 als je niet al te zwaar of af en toe traint.
1.8 – 1.9 als je regelmatig traint en/of aan duursport doet.
2.0 als je intensief ****en zwaar traint.

Terug
Naar boven