XXL Nutrition

Nakuur en op vakantie gaan

trala

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
STEL:
je bent aant einde van je kuur en je moet gaan nakuren maarrrrrr je gaat op vakantie... wat dan ?

[Vakantie is niet langer als een week]

nou.. nakuur meenemen op vakantie?
tzijn maar paar pilletjes, kun je zo meenemen
Of.. als je enthenaat ester gebruikt, zet je je laatste shot net voordat je op vakantie gaat en nakuurt als je terug komt.

Laatst bewerkt:
gewoon een weekje extra zetten en nakuren als je thuis komt.

• Topic Starter Topic Starter
nee maar, de kuur loopt deze week af maar ga dan ook op vakantie (dat word flink zuipe)

ist verstandig dan wel te gaan nakure ?

Nou dat heb je goed uitgekozen!!!

Vandaag is vandaag en als je morgen opstaat is het weer vandaag, denk je wel een maandje of wat vooruit?

lekker man.. eerst ff kuren, en dan direct na je kuur, je kuur vernken door te gaan feesten.. had je beter anders kunnen aanpakken.. of ballen tonen, en gewoon niet gaan zuipen..

Je start de nakuur 2wkn na de laatste inject, dus er is helemaal geen probleem.

En mocht het anders zijn dan neem je wat Nolva tabjes mee, in een leeg smint doosje ofsjo..

Daarvoor zijn agenda's uitgevonden zodat je een planning maakt?!

Nou dat heb je goed uitgekozen!!!

Vandaag is vandaag en als je morgen opstaat is het weer vandaag, denk je wel een maandje of wat vooruit?

lekker man.. eerst ff kuren, en dan direct na je kuur, je kuur vernken door te gaan feesten.. had je beter anders kunnen aanpakken.. of ballen tonen, en gewoon niet gaan zuipen..

Daarvoor zijn agenda's uitgevonden zodat je een planning maakt?!

Graag inhoudelijk reageren...

ja nou moet ook een beetje leve,,,, normaal stap ik niet door et jaar heen en pak heel veel massa.... die ene week maakt ook niet veel uit...

2 weken na de kuur ??? wrom niet meteen erna ?

een beetje leven tuurlijk. Maar je moet toegeven dat GELIJK na je kuur flink gaan drinken niet echt een hele slimme zet is. Maar goed, zet een lange ester zodat je pas nakuurt na je vakantie. en als je korte esters neemt neem je nakuur mee op vakantie. Maar dat heb ik je ook al in mijn eerste post verteld.

edit--
2 weken na de kuur nakuren.. Gozer? weet je wel waar je mee bezig bent?? wat voor AAS heb je eigk gebruikt?
Je nakuur periode heeft te maken met de anabolen en daarmee verbonden esters die je neemt! bijv na test enth moet je 2 weken wachten met nakuren ivm halveringstijd etc.
Test prop kan je al na 2 dagen nakuren, winstrol na 1dag...

Laatst bewerkt:
ja nou moet ook een beetje leve,,,, normaal stap ik niet door et jaar heen en pak heel veel massa.... die ene week maakt ook niet veel uit...

2 weken na de kuur ??? wrom niet meteen erna ?

waarom niet erna? is toch algemeen bekend dat je je nakuur 2 weken na je laatste inject zet omdat je esters nog ff doorwerken..

wat wel dan? is misschien wel makkelijk als je dat er even bij zet..

week 1 t/m 10 (d8 ik)
test 500 mg per week
masterone 2.0 ml pw
boldonone 2.0 ml pw

week 10 t/m 14 (d8 ik)
test 1000 mg per week
overdrive (boldonene en methandriol) 1.5 ml

een beetje een idee van hoe of wat.....
ben hier juist voor dat antwoord dat ik zelf niet helemaal "precies" weet, had al een ander post maar dat kenne jullie ook niet wete

alvast bedankt

[Link niet meer beschikbaar]

Uit de stickys

De start van de nakuur wordt bepaald door de AAS met de langste ester. Het AAS-nivo in het bloed moet namelijk ver genoeg gedaald zijn wil een nakuur zin hebben. Bij teveel externe AAS blijft je eigen testosteronproductie namelijk onderdrukt ook al gebruik je de combi Clomid/Nolvadex.

Tijd na de laatste injectie/toediening alvorens de nakuur te beginnen:

Anadrol: 1 dag
Dianabol: 1 dag
Deca: 3 weken
NPP 4 dagen
Tren Prop 4 dagen
Test prop 4 dagen
Winstrol 1 tot 2 dagen
Sustanon 2,5 tot 3 weken
Test Enant 2 weken
Tren Enant 2 weken
Primobolan 10 tot 14 dagen
Boldenone 17 tot 21 dagen
Test Cyp. 14 dagen

Een beetje leve?????
Moet je dan perse zoveel gaan zuipen?? As jij dat leven noemt wens ik je succes met je leven.
En vooral coma zuipen, dat is pas ballen hebben he?
Beetje discipline kerel, ik keur je genot in je leven niet af maar extra discipline tijdens en na je kuur. Je lichaam heeft zijn rust nodig en dan een alcoholkuur te gaan starten lijkt me niet verstandig.
Maar geniet van je vakantie kerel en wees voorzichtig.

ik keur jouw visie op kuren volledig af, maar als je dat dan toch doet, raad ik je aan om in ieder geval goed te eten tijdens je vakantie en niet al te veel te drinken.
gewoon een emmer whey en flink wat havermout meenemen. daar shakes van maken en in de koelbox op het strand meenemen.

jah ok, eten etc doe ik altijd wel.... en om nou elke avond coma te zuipe vind ik ook weer zonde van al de ure traine...

het biertje helemaal te late staan gaat em niet worde

Terug
Naar boven