AndroidHealthClinic

Nakuur en op vakantie gaan

Heb je die kuur zelf samengesteld?
Vind em btje vreemd.

Nakuur bij test e start je 10 dagen na je laatste inject, maar zie dat je bold hebt dus kan later. En een week flink zuipen is niet echt slim natuurlijk... Maarja moet je zelf weten het is je eigen lichaam. Maar ik raad het af.

• Topic Starter Topic Starter
nee niet zelf samen gesteld, ik wou op een gegeven moment wat zwaarder gaan om meer massa te pakken....

ik keur jouw visie op kuren volledig af, maar als je dat dan toch doet, raad ik je aan om in ieder geval goed te eten tijdens je vakantie en niet al te veel te drinken.
gewoon een emmer whey en flink wat havermout meenemen. daar shakes van maken en in de koelbox op het strand meenemen.

hahahahah, ja man!! hahahahah en dan als een of andere idioot overkomen? lijkt wel of jullie allemaal mensenvreemd zijn ofzo? als je met een groep op vakantie gaat en je gaat tussen je maten en vriendinnen zo zitten als een frikandel wordt je toch vierkant uitgelachen man haha. ookal hebben ze begrip voor je fitness leven, je moet wel een beetje normaal blijven doen.

hahahahah, ja man!! hahahahah en dan als een of andere idioot overkomen? lijkt wel of jullie allemaal mensenvreemd zijn ofzo? als je met een groep op vakantie gaat en je gaat tussen je maten en vriendinnen zo zitten als een frikandel wordt je toch vierkant uitgelachen man haha. ookal hebben ze begrip voor je fitness leven, je moet wel een beetje normaal blijven doen.

gast, ik weet niet wat voor vrienden jij hebt, maar mijn vrienden vinden mijn voeding misschien wat apart, maar ze lachen mij niet uit op het strand. al was het alleen al omdat ze daar juist zien wat ik met al dat trainen en die voeding bereikt heb.
maar ja, wellicht lachen ze jou wel uit omdat ze geen verschil zien....

dat moet je je dan eigenlijk bedenken voordat je begint met kuren...

ach ja, sommige mensen menen nog steeds dat dit een beachboy fitnessforum is.
Voor de duidelijkheid nog even: je bevindt je in de aas sectie van een bodybuildingforum. Veel fanatieker kom je ze niet tegen

Mijn trainingsmaat eet 6000+kcal overal waar hij naar toe gaat heeft ie een koelbox vol vreten mee. (Rijst, noten, shakes, brinta etcetc)
Niemand lacht em uit en doe je dat wel heeft ie scheit aan.
Tevens is hij nooit te beroerd om je pijnen te laten voelen die je nog nooit gevoeld hebt (zoals ie dat zelf zegt) haha.

gast, ik weet niet wat voor vrienden jij hebt, maar mijn vrienden vinden mijn voeding misschien wat apart, maar ze lachen mij niet uit op het strand. al was het alleen al omdat ze daar juist zien wat ik met al dat trainen en die voeding bereikt heb.
maar ja, wellicht lachen ze jou wel uit omdat ze geen verschil zien....

Haha, uitlachen niet hoor en daar zou ik ook schijt aan hebben maar ik vind het tever gaan om altijd en overal er mee bezig te zijn. (zo van hij neemt weer shakes mee naar t strand die mafkees) ken ook iemand die dat doet en achter zen rug om wordt er altijd wel gelachen, vind ik niet goed ofzo maar je vraagt er wel een beetje om. Je kan ook voordat je ergens heen gaat gewoon goed eten en langzame eiwitten nemen om een aantal uren door te komen, en als je dan terug bent eet je gewoon weer wat. er gaat dan echt niks verloren.

je hoeft toch ook geen shakes mee te nemen naar t strand? Maar n hele dag niet eten aan het strand is ook niet normaal, dat je dan iets meer eet dan de rest is toch niet zo'n ramp?

ach, iedereen moet het voor zichzelf ook maar weten. ik doe gewoon wat mij het beste lijkt.
ik snap sowieso niet wat er vreemd aan is. als mn vrienden de hele dag aan de cola/bier zitten en ik aan het water en 1 a 2 shakes, snap ik niet waarom iemand daarover moeilijk zou moeten doen. ik zit er niemand mee in de weg.

misschien op je vakantie zelf daar een paar stripjes nolva kopen bij de apotheek?:D

rond het middelandse zee gebeid is het toch makkelijk aan te komen :)

Laatst bewerkt:
nee maar, de kuur loopt deze week af maar ga dan ook op vakantie (dat word flink zuipe)

ist verstandig dan wel te gaan nakure ?

Met deze instelling zou het verstandig zijn geweest gewoon maar het kuren helemaal achterwege te laten... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
nou... ben al een week terug... en het valt mee natuurlijk qua omvang afgevallen (vochtverlies)

maar neemt niet weg dat ik mooi droger ben geworde.... goede les voor de volgende keer.

het drinke viel mee..... op naar de winter dan maar,, in maart waarschijnlijk eerste wedstrijd probere

Dan heb je geen respect.aardappel:d
haha, uitlachen niet hoor en daar zou ik ook schijt aan hebben maar ik vind het tever gaan om altijd en overal er mee bezig te zijn. (zo van hij neemt weer shakes mee naar t strand die mafkees) ken ook iemand die dat doet en achter zen rug om wordt er altijd wel gelachen, vind ik niet goed ofzo maar je vraagt er wel een beetje om. Je kan ook voordat je ergens heen gaat gewoon goed eten en langzame eiwitten nemen om een aantal uren door te komen, en als je dan terug bent eet je gewoon weer wat. Er gaat dan echt niks verloren.

Terug
Naar boven