Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik keur jouw visie op kuren volledig af, maar als je dat dan toch doet, raad ik je aan om in ieder geval goed te eten tijdens je vakantie en niet al te veel te drinken.
gewoon een emmer whey en flink wat havermout meenemen. daar shakes van maken en in de koelbox op het strand meenemen.
hahahahah, ja man!! hahahahah en dan als een of andere idioot overkomen? lijkt wel of jullie allemaal mensenvreemd zijn ofzo? als je met een groep op vakantie gaat en je gaat tussen je maten en vriendinnen zo zitten als een frikandel wordt je toch vierkant uitgelachen man haha. ookal hebben ze begrip voor je fitness leven, je moet wel een beetje normaal blijven doen.
hahahahah, ja man!! hahahahah en dan als een of andere idioot overkomen? lijkt wel of jullie allemaal mensenvreemd zijn ofzo? als je met een groep op vakantie gaat en je gaat tussen je maten en vriendinnen zo zitten als een frikandel wordt je toch vierkant uitgelachen man haha. ookal hebben ze begrip voor je fitness leven, je moet wel een beetje normaal blijven doen.
gast, ik weet niet wat voor vrienden jij hebt, maar mijn vrienden vinden mijn voeding misschien wat apart, maar ze lachen mij niet uit op het strand. al was het alleen al omdat ze daar juist zien wat ik met al dat trainen en die voeding bereikt heb.
maar ja, wellicht lachen ze jou wel uit omdat ze geen verschil zien....
nee maar, de kuur loopt deze week af maar ga dan ook op vakantie (dat word flink zuipe)
ist verstandig dan wel te gaan nakure ?

haha, uitlachen niet hoor en daar zou ik ook schijt aan hebben maar ik vind het tever gaan om altijd en overal er mee bezig te zijn. (zo van hij neemt weer shakes mee naar t strand die mafkees) ken ook iemand die dat doet en achter zen rug om wordt er altijd wel gelachen, vind ik niet goed ofzo maar je vraagt er wel een beetje om. Je kan ook voordat je ergens heen gaat gewoon goed eten en langzame eiwitten nemen om een aantal uren door te komen, en als je dan terug bent eet je gewoon weer wat. Er gaat dan echt niks verloren.