XXL Nutrition

nakuur middelen en hun bijwerkingen

ja maar ik ben nooit zo geil als in een kuur dus dan kan je toch niet echt levendig bewijs hebben dat je test op peil is alleen omdat je wat geil bent

Nou denk dat het er wel veel mee te maken heeft, in mijn kuur was ik gewoon obssesief geil. En nu zit ik in de nakuur Clomid/Nolva en heb helemaal niet eens zo zin in coïtus en raak veel moeilijker opgewonden. Hoe is dat dan te verklaren?
Trainen gaat vreemd genoeg net zo lekker, en kracht verlies heb ik haast niet eens

ik bedoel gewoon te zeggen dat je niet van je geilheid af kan gaan om te speculeren dat je eigen test aanmaak weer op zn max zit

Nee dat is waar, hoe lang zou het gemiddeld duren voordat je weer helemaal op je oude niveau test zit?

"uh misschien aan hoe geil je bent ,als je na de kuur weinig zin hebt in coïtus en moeite hebt dat geeft aan dat je testo heel laag is , "

sorry hoor maar volgens mij heb je dat toch echt op pagina 2 als reactie op mijn vraag (hoe jij kunt weten of je test in orde is) geschreven!!! :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
bossie zei:
"uh misschien aan hoe geil je bent ,als je na de kuur weinig zin hebt in coïtus en moeite hebt dat geeft aan dat je testo heel laag is , "

sorry hoor maar volgens mij heb je dat toch echt op pagina 2 als reactie op mijn vraag (hoe jij kunt weten of je test in orde is) geschreven!!! :rolleyes:
ik bedoel gewoon te zeggen dat je niet van je geilheid af kan gaan om te speculeren dat je eigen test aanmaak weer op zn max zit.
volgens mij begrijp je me niet echt , ik zeg ook niet dat je testo dan op z'n max zit :rolleyes:

dan moet je volgende keer je zinnen wat beter formuleren want hoe jij het zegt komt het er toch echt op neer dat je het aan je geiligheid kan merken

Terug
Naar boven