MuscleMeat

nakuur na half jaar on

Bezoekers in dit topic

dikkertjedap

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Berichten
369
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
7%
Beste mede BB,

Ik heb in maart een wedstrijd gedaan JBC -90 kg (goed bevallen).
Na mijn wedstrijd ben ik door gegaan met de kuur om weer lekker massa te pakken en dat heb super uitgepakt.

Ik verschillende aas gebruikt, test,tren,bold,winny,mast en t3.
Nu lees ik verschillende verhalen over nakuur na een lange tijd on, ik weet dat er in het verleden volgens hmg werd gebruik als power pct echter vindt ik hier niks meer over tegenwoordig.

Gehele kuur 2x500 iu hcg gezet.
Zat te denken aan:
8 weken nolva 20mg pd
4 weken arofixen 1 cap

volstaat dit?

En kom aub niet met bullshit dat ik er nu pas over nadenk.....
 
8 weken clomid 50 mg heb je meer aan.
 
Was 50mg clomid niet een erg hoge dosis voor zolang. Dacht als je langer laat lopen 25mg genoeg was.

Ennuh, TS, niet in het vooruit gaan lopen piepen als je zelf ook weet dat het slimmer is hier beter van te voren over na te denken. Dat passief agressieve gelijk wordt ik ook moe van.
 
8 weken clomid 50 mg heb je meer aan.

Hoezo raad jij 8 weken aan cools raad mij 4 weken aan zelfs 3 moest voldoende zijn. Ik ben 20 weken on geweest 8 weken was volgens hem veel ste lang
 
Als je hcg gezet hebt tijdens je kuur is een lange nakuur niet nodig. 3-4 weken 25-50mg clomid.

Zonder hcg tijdens de kuur hebben je leydig cellen het moeilijker om terug op te starten. Bij langdurig onderdrukking zit je natuurlijk nog met onderdrukking op je hypofyse (LH en ook FSH) en hypothalamus (GnRH). Maar dit word normaal gezien vrij snel gestimuleerd tot aanmaak en afgifte tijdens je nakuur.

Hmg gaat ook onderdrukken net zoals hcg, dus zeker geen goede toevoeging tijdens je nakuur.
 
Als je hcg gezet hebt tijdens je kuur is een lange nakuur niet nodig. 3-4 weken 25-50mg clomid.

Zonder hcg tijdens de kuur hebben je leydig cellen het moeilijker om terug op te starten. Bij langdurig onderdrukking zit je natuurlijk nog met onderdrukking op je hypofyse (LH en ook FSH) en hypothalamus (GnRH). Maar dit word normaal gezien vrij snel gestimuleerd tot aanmaak en afgifte tijdens je nakuur.

Hmg gaat ook onderdrukken net zoals hcg, dus zeker geen goede toevoeging tijdens je nakuur.

Bedankt Cools. Ik hou het dan op 4 weken 25mg clomid..

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Was 50mg clomid niet een erg hoge dosis voor zolang. Dacht als je langer laat lopen 25mg genoeg was.

Ennuh, TS, niet in het vooruit gaan lopen piepen als je zelf ook weet dat het slimmer is hier beter van te voren over na te denken. Dat passief agressieve gelijk wordt ik ook moe van.

Ik ga van te voren niet over een nakuur denken als ten 1e niet weet hoelang ik on ga blijven en ten 2e alle producten op voorraad zijn.
Zie er geen meerwaarde in om het van te voren uit te dokteren...
 
Stel nou je hebt alleen vanaf begin cruise tm einde tweede blast hcg gepakt hoe zou je nakuur er dan uit zien?

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

dus 1-14 niks van hcg

15-32 wel hcg

Nakuur: ??
 
t' Is heel simpel. Ga op je gevoel af en doe nooit letterlijk wat anderen je aanbevelen maar gebruik dat als leidraad. Na 4 weken nakuur zul je voelen hoe het met je libido gaat en weet je zelf wel of het nuttig is om langer clomid te nemen. Vermits een dosis van 25mg een veilige dosis is, kan het zeker geen kwaad om je nakuur langer door te trekken indien nodig.
 
Back
Naar boven