AndroidHealthClinic

Nakuur/ Libido na (veel)lange kuren

Bezoekers in dit topic

Trennyglenn

Cool Novice
Lid geworden
18 aug 2018
Berichten
97
Waardering
36
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een redelijk lange tijd gekuurd (vanaf oktober) en daarvoor ben ik in een periode van 3 jaar als ik off ging veel te kort off geweest en heb in deze periode ook 1,5 jaar lang geblast (voornamelijk) en gecruist(niet veel.)
Nu kwam dat voornamelijk omdat ik de periode off gewoon heel slecht kon hebben qua depressiviteit maar vooral qua libido.
Ik ben namelijk stripper en een beetje libido is hierbij wel gewenst, dat brengt me ook op het volgende onderwerp waarom deze kuur langer heeft geduurd dan eigenlijk de bedoeling was.
Ik heb sinds oktober net na het starten van mijn kuur een vriendin gekregen, hiermee heb ik elke keer sex als ik haar zie, vaak zelfs meerdere keren. Het vrouwtje is nogal sexverslaafd geworden en ik dacht na 2 maanden in de relatie kan ik moeilijk aankomen met : "Ja de komende 3 maanden hebben we nauwelijks sex want dan ben ik niet geil te krijgen."
Ik heb namelijk altijd na de kuur tot 8 a 9 weken erna geen tot nauwelijks libido, geen ochtenderectie niks.
Hierdoor heb ik er over nagedacht om voor altijd on te blijven op een lage dosering, (150/200mg) maar heb dan toch nog een AI nodig voor gyno op deze dosering en krijg haaruitval en bepaalde downheid hiervan merk ik.
Dus het plan is waarschijnlijk toch om off te gaan na deze kuur die ik net weer ben begonnen na mijn blast.

Test e 150mg 1x pw
anavar 60mg pd
HCG 750I.U. 2x pw (Loopt in elke kuur mee op deze hoeveelheid)
Aromasin 20mg PD (loopt ook al vanaf oktober mee,) Op 300 test krijg ik btw alsnog gyno met de aro in check.

Nakuur ziet er meestal als volgt uit:
Clomid of Nolva voor 30 dagen. (Clomid is voor mij persoonlijk beter heb ik gemerkt)
Vitamines ( ook D)
Zinc
Tribulus ( werkt niet i know)

Zat aan caber te denken ook om de bestaande gyno een beetje weg te werken maar ben erg schichtig ervoor na de studie met lekkende hartkleppen.
Daarnaast ga ik nu de aromasin toch laten doorlopen in de nakuur vanwege de toename in test.
En de clomid wil ik voor een periode van 60 dagen gebruiken in 50mg
Verder iemand goede suggesties?
Galen Cools
 
Geen caber gebruiken.
20mg Aromasin en je oestrogeen crashed niet? Bunk Aromasin.
Al geprobeerd om je HCG te verlagen naar 500iu per inject?
 
Als die vriendin echte liefde is, dan begrijpt ze wel dat je off gaat.

Als het geen echte liefde is, kies dan voor je eigen gezondheid. Er zijn meer vrouwen op de wereld.
 
ACE 040B Het is dus niet per se dat ze het niet begrijpt oid maar ik dat voor mezelf niet wilde. En dat is ook de reden geweest dat ik andere periodes kort of ben gegaan. Het is onwijs klote om vrouwen naar je voeten geworpen te krijgen en er niks mee te willen/kunnen doen.
Ik ben erg sexueel ingesteld dus dit was altijd voor mij het meest moeilijke aan nakuren. Nu zal dat nog wat lastiger zijn, vandaar dat ik hier iets tegen wil doen.

MrDroeftoeter

Net gecheckt, het is 10mg aro.
Hoezo geen caber gebruiken en de hcg verlagen?
 
ACE 040B Het is dus niet per se dat ze het niet begrijpt oid maar ik dat voor mezelf niet wilde. En dat is ook de reden geweest dat ik andere periodes kort of ben gegaan. Het is onwijs klote om vrouwen naar je voeten geworpen te krijgen en er niks mee te willen/kunnen doen.
Ik ben erg sexueel ingesteld dus dit was altijd voor mij het meest moeilijke aan nakuren. Nu zal dat nog wat lastiger zijn, vandaar dat ik hier iets tegen wil doen.

MrDroeftoeter

Net gecheckt, het is 10mg aro.
Hoezo geen caber gebruiken en de hcg verlagen?
Waarom geen blast en cruise dan? Als je toch maar heel kort of gaat is dit misschien een betere optie.
 
10mg aro ED voor 150mg test is toch nog veel imo. Zou toch zeker eod moeten kunnen?

Edit: hcg is volgens mij ook aan de hoge kant.
En je voelt je slecht als je op trt blijft? Beter eens bloedwaarden bekijken dan.

Caber verlaagt je prolactine, dus waarom zou je caber nemen?
 
10mg aro ED voor 150mg test is toch nog veel imo. Zou toch zeker eod moeten kunnen?

Edit: hcg is volgens mij ook aan de hoge kant. En je voelt je slecht als je op trt blijft?

Neee niet op trt alleen off en de 10 mg ed is op 300mg niet genoeg
 
Waarom geen blast en cruise dan? Als je toch maar heel kort of gaat is dit misschien een betere optie.

Wil juist lange tijd natural blijven of anders nu al trt maar lijkt me beetje vroeg haha
 
Je zit toch op 150mg test? Staat ook dat je 20(10)mg aro ED neemt

Ja, nu idd omdat ik op 300mg alsnog gyno kreeg en wil de aro niet verhogen en er eigenlijk van af vanwege de sides.
Zal de aro dus droppen deze week als me tepels niet meer jeuken van de 300mg die ik vorige week zette
 
Zou de aro niet direct volledig stoppen, beginnen met EOD en dan ff aankijken.
 
hoe is dat, stripper zijn? Serieuze vraag.


Zou zelf lager cruisen om eerlijk te zijn, 125mg per week.
 
hoe is dat, stripper zijn? Serieuze vraag.


Zou zelf lager cruisen om eerlijk te zijn, 125mg per week.

Wereld van verschil met of zonder vriendin haha!
Zonder vriendin is het bakken geld verdienen voor weinig werk en vrouwen voor het uitkiezen. Trio's ed, je komt in de mooiste /raarste situaties met de mooiste vrouwen.
Maar me.meisje is nogal jaloers en ik ga niet vreemd oid dus nu is het vaker gezeik en afzien helaas. Maar blijft makkelijk geld verdienen op een leuke en snelle manier.
Is 125 niet minder dan normaal als je de ester er vanaf haalt?
 
Wereld van verschil met of zonder vriendin haha!
Zonder vriendin is het bakken geld verdienen voor weinig werk en vrouwen voor het uitkiezen. Trio's ed, je komt in de mooiste /raarste situaties met de mooiste vrouwen.
Maar me.meisje is nogal jaloers en ik ga niet vreemd oid dus nu is het vaker gezeik en afzien helaas. Maar blijft makkelijk geld verdienen op een leuke en snelle manier.
Is 125 niet minder dan normaal als je de ester er vanaf haalt?
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het steeds mooie dames zijn, Af en toe zal er toch wel eens een 'draak' tussen zitten?

Over welke bedragen gaat het? Asking for a friend...

En 125mg - estergewicht zal nog steeds voldoende zijn, zit je natuurlijk wel in de nattyrange ipv erboven
 
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het steeds mooie dames zijn, Af en toe zal er toch wel eens een 'draak' tussen zitten?

Over welke bedragen gaat het? Asking for a friend...

En 125mg - estergewicht zal nog steeds voldoende zijn, zit je natuurlijk wel in de nattyrange ipv erboven

De meeste zijn natuurlijk draken he, maar die raak je dan niet aan natuurlijk, bijna elke vriendinnengroep heeft ook wel een moo8e dame er tussen zitten hoor.
Bedragen gaan vanaf 150 tot 250 euro voor kwartiertje a 10 min werk.
Oke 125 zal lastig doseren worden maar ga het proberen! Nog nakuur tips ivm libido?
 
De meeste zijn natuurlijk draken he, maar die raak je dan niet aan natuurlijk, bijna elke vriendinnengroep heeft ook wel een moo8e dame er tussen zitten hoor.
Bedragen gaan vanaf 150 tot 250 euro voor kwartiertje a 10 min werk.
Oke 125 zal lastig doseren worden maar ga het proberen! Nog nakuur tips ivm libido?
Dus 10minuten in je blote flikker met geatrofieerde ballen staan zwaaien? :o

Hmm nee niet echt tips, denken aan nasty sex mss:P
 
040B Wil ik sws 5mg ED gaan pakken maarja elke keer met tegenzin neuken blijft kut.

mucci HCG all the way :p
 
Back
Naar boven