AndroidHealthClinic

Nakuur trenbolone

johnstone

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Ik lees veel dat een fatsoenlijke nakuur voor een test tren cycle arofixen zou zijn, maar tegelijkertijd lees ik ook veel dat je last krijgt van een oestrogeen rebound na je nakuur als je met arofix nakuurt. Dan hoor je ook veel clomid icm nolva maar dat kan weer een ernstig effect op je zicht hebben, waar hebben members hiermee nagekuurt en hoe hebben ze dit ervaren?

ik met nolva in de laaste 2 weken van me kuur 20 mg ;)

Nakuur???

trenbolone ? is geen nakuur kerel ;)

Ik deed 't met arofixen en had nergens last van. Aromasin geeft geloof ik in tegenstelling tot Arimidex ook juist geen oestrogeenrebound maar sommige mensen vinden de andere sides er niet lekker van, die worden huilerig enzo :P Clomid + nolva kan ook prima, krijg je op normale doseringen bij mijn weten echt geen hele erge zichtproblemen van. Alleen nolva kan ook, is net wat je zelf wilt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik deed 't met arofixen en had nergens last van. Aromasin geeft geloof ik in tegenstelling tot Arimidex ook juist geen oestrogeenrebound maar sommige mensen vinden de andere sides er niet lekker van, die worden huilerig enzo :P Clomid + nolva kan ook prima, krijg je op normale doseringen bij mijn weten echt geen hele erge zichtproblemen van. Alleen nolva kan ook, is net wat je zelf wilt.

wordt maar uitproberen dan kijken wat er voor mij werkt, ben op tren al zo emotioneel.:p

Terug
Naar boven