XXL Nutrition

nakuur?welke middelen??

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
Zoals ik eerder al zei wil ik binnekort met stromba depot en sustanon beginnen.anavar doe ik maar niet aangezien er geen echte meer te krijgen schijnt te zijn.maar de laatste kuur was met deca en stromba,kwam 6 kg aan en heb na ruim 2 maanden nog bijna alles vastgehouden.toen had ik zowel proviron,clomid voor de schijven,en zodra die wegtrokken ben ik hcg gaan nemen.ik heb het idee dat dat een goede nakuur was.maar omdat het ook mijn eerste keer was,moet ik zeggen dat ik van nakuren niet goed op de hoogte ben.
Was dit een goede nakuur?of niet,of verkeerde volgorde?deel me jullie ervaringen.

had je van deca en stromba alleen al last van gyno?.. van deca dus?
proviron clomid en hcg zijn idd de goeie middelen daarvoor tis me alleen niet duidelijk waneer je dit gerbruikt heb,tijdens/na je kuur?

• Topic Starter Topic Starter
direkt na de kuur,en daarna hcg

kan ook nog nolva bij genomen worden i.p.v. proviron. (proviron is androgeen) Anavar is wel nog te krijgen, ook echte , is wel niet goedkoop.

ik zou clomid aanrader na de kuur en tijdens de kuur proviron moest je last krijgen van
gyno

Croupier zei:
Zoals ik eerder al zei wil ik binnekort met stromba depot en sustanon beginnen.anavar doe ik maar niet aangezien er geen echte meer te krijgen schijnt te zijn.maar de laatste kuur was met deca en stromba,kwam 6 kg aan en heb na ruim 2 maanden nog bijna alles vastgehouden.toen had ik zowel proviron,clomid voor de schijven,en zodra die wegtrokken ben ik hcg gaan nemen.ik heb het idee dat dat een goede nakuur was.maar omdat het ook mijn eerste keer was,moet ik zeggen dat ik van nakuren niet goed op de hoogte ben.
Was dit een goede nakuur?of niet,of verkeerde volgorde?deel me jullie ervaringen.

proviron in de nakuur nemen is niet aan te raden aangezien het je herstel van je eigen testaanmak hiermee uitsteld aangezien proviron zelf ook androgeen is. Tijdens een kuur kun je het inderdaad nemen voor wat extra hardheid of om gyno tegen te gaan maar in je nakuur kun je het beter houden bij hcg, nolva of clomid of een combi hiervan

Proviron:

17beta-Hydroxy-1alpha-methyl-5alpha-androstan-3-one.

• Topic Starter Topic Starter
thnx bro's voor jullie respons!!

Bij deca en alle andere 19-nor-androgens zoals bv TREN help nolva maar beperkt (indirect) tegen GYNO. Deca veroorzaakt progesteron en geeft op een andere manier last van Gyno je kan hier het beste Dostinex 1 tab E4D gebruiken of anders B6 200mg ED

Terug
Naar boven