lorso
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het niet erg vindt om je zelfrespect in de uitverkoop te zetten en de rest van je leven mee te dragen (voor heel de wereld!) dat je je geslachtsdeel aan een wildvreemde hebt verkocht ipv op fatsoenlijke manier te werken voor je geld zoals iedereen.
Ik zou me kapotschamen als het mijn dochter was. Zelfs als het mijn familie was.
Wat een vergelijking. Het gaat erom dat iemand een leuke partner vindt in het leven, maar wie wil nu zo'n ordinaire h**r als partner, ik alvast niet. Nog niet als ze 200 miljoen had.Waarom zou je je dan schamen? Beter dat dan dat ze zich gratis laat uitwonen door een puistenkop.
Werken doe je om te beginnen al omdat je je werk leuk vindt en je er echt iets door toevoegt aan de samenleving. Als jij werken als prostitutie ziet dan is er wel wat mis met je manier van denken.Alsof je hele leven lang werken voor je geld geen prostitutie is, alleen ben je daar iets van 40 jaar mee bezig en dan heb je nog niks.
Het klinkt makkelijk, maar iedereen kent nu haar kop en geen enkel serieus bedrijf wil haar nog. En als ze ergens komt zal iedereen denken "kijk dat is die h**r die zich liet ontmaagden voor geld" veel plezier met je leven en je geld dan. Lager dan dit kan een vrouw niet vallen.
Wat een vergelijking. Het gaat erom dat iemand een leuke partner vindt in het leven, maar wie wil nu zo'n ordinaire h**r als partner, ik alvast niet. Nog niet als ze 200 miljoen had.
Werken doe je om te beginnen al omdat je je werk leuk vindt en je er echt iets door toevoegt aan de samenleving. Als jij werken als prostitutie ziet dan is er wel wat mis met je manier van denken.
Het klinkt makkelijk, maar iedereen kent nu haar kop en geen enkel serieus bedrijf wil haar nog. En als ze ergens komt zal iedereen denken "kijk dat is die h**r die zich liet ontmaagden voor geld" veel plezier met je leven en je geld dan. Lager dan dit kan een vrouw niet vallen.
Als mensen vinden dat ze een ordinaire h**r is omdat ze zich voor een paar miljoen laat nken dan zegt dat meer over anderen dan over haar en zou ze waarschijnlijk toch niets hebben aan de "potentiële partners" die ze hiermee afschrikt. Mensen die dit niet accepteren zitten met hun hoofd in het zand, je weet gewoon nooit wat iemand heeft lopen uitspoken. In deze tijd is vrijwel niemand meer maagd totdat ze "hun partner in het leven vinden", als ze die al ooit vinden. Het is hoe dan ook verre van het romantische ideaal.
Als je iets wil toevoegen aan de samenleving dan zijn er genoeg andere dingen die je beter kan doen dan werken. Als iedereen voldoening uit zn werk wilde halen dan hadden we nu geen tekort aan leraren en personeel in de zorg. De meesten werken voor het geld, dat dit niet voor iedereen opgaat snap ik wel.
Zoals ik al eerder zei, dit zegt meer over hoe snel mensen een oordeel hebben over anderen dan dat het wat over haar zegt. Lager kan je niet vallen? Wat dacht je van al die breezersletjes? Of sletjes in het algemeen? Ik zie niet hoe jezelf gratis weggeven voor respect dat je nooit zal krijgen boven jezelf weggeven voor geld staat.
Wat zegt dat over die mensen dan? Ze zouden gelijk hebben, want dat is precies wat ze dan is. Het zegt enorm veel over haar, over haar sT, karakter, zelfrespect, money-centered denkwijze, gebrek aan waarden en normen, enz. Je hebt mijn post verkeerd begrepen want ik beweer nergens dat iemand maagd moet blijven tot ie een partner voor het leven heeft gevonden. Lees nog maar eens na.Als mensen vinden dat ze een ordinaire h**r is omdat ze zich voor een paar miljoen laat nken dan zegt dat meer over anderen dan over haar en zou ze waarschijnlijk toch niets hebben aan de "potentiële partners" die ze hiermee afschrikt. Mensen die dit niet accepteren zitten met hun hoofd in het zand, je weet gewoon nooit wat iemand heeft lopen uitspoken. In deze tijd is vrijwel niemand meer maagd totdat ze "hun partner in het leven vinden", als ze die al ooit vinden. Het is hoe dan ook verre van het romantische ideaal.
Als je je werk niet graag doet dan houd je het niet vol op lange termijn. Dus de meeste mensen zullen zeker voldoening vinden in hun werk. Jij ziet werken blijkbaar louter als jezelf verhuren voor geld, dat geldt echter niet voor iedereen. Iedereen draagt zijn steentje bij in de samenleving door iets te doen waar ie goed in is.Als je iets wil toevoegen aan de samenleving dan zijn er genoeg andere dingen die je beter kan doen dan werken. Als iedereen voldoening uit zn werk wilde halen dan hadden we nu geen tekort aan leraren en personeel in de zorg. De meesten werken voor het geld, dat dit niet voor iedereen opgaat snap ik wel.
Ja maar die zijn gewoon jong, dronken en onwetend. Dit is een volwassen vrouw, die zou beter moeten weten. Maar ja nogmaals, dit is normvervaging en totaal gebrek aan fatsoen en zelfrespect. Moet je niet willen goedkeuren als samenleving.Zoals ik al eerder zei, dit zegt meer over hoe snel mensen een oordeel hebben over anderen dan dat het wat over haar zegt. Lager kan je niet vallen? Wat dacht je van al die breezersletjes? Of sletjes in het algemeen? Ik zie niet hoe jezelf gratis weggeven voor respect dat je nooit zal krijgen boven jezelf weggeven voor geld staat.
Ja maar die zijn gewoon jong, dronken en onwetend. Dit is een volwassen vrouw, die zou beter moeten weten. Maar ja nogmaals, dit is normvervaging en totaal gebrek aan fatsoen en zelfrespect. Moet je niet willen goedkeuren als samenleving.
Wat zegt dat over die mensen dan? Ze zouden gelijk hebben, want dat is precies wat ze dan is. Het zegt enorm veel over haar, over haar sT, karakter, zelfrespect, money-centered denkwijze, gebrek aan waarden en normen, enz. Je hebt mijn post verkeerd begrepen want ik beweer nergens dat iemand maagd moet blijven tot ie een partner voor het leven heeft gevonden. Lees nog maar eens na.
Dit keur ik net zo hard af. Maar als je in de media gaat verschijnen om je te profileren als h**r om snel binnen te zijn dan is dat toch een stapje erger, of ben ik mis?Srry Big T, maar ik zie genoeg breezersletjes, die zeker 25 en "volwassen" zijn... Er bestaan mensen die nooit of te nimmer als volwassen kunnen beschouwd worden, door de manier waarop ze zich gedragen... Zeggen dat ze als volwassene beter moet weten, dat is zo makkelijk gezegd...
Als jij dit wenst goed te keuren, als jij dit als acceptabel wil zien, dan is dat je goed recht. Ik vind het totaal onaanvaardbaar en echt een typisch voorbeeld van de normvervaging die de laatste jaren aan de gang is, en steeds vaker merkbaar is in de media. Dit is wat mij betreft absoluut geen goede evolutie.Nee, ik had het de eerste keer goed begrepen. Mijn punt was dat niemand zich meer bewaard voor de liefde van zn leven, of je jezelf nou tekort doet door er geld voor te vragen of voor je eigen plezier gaat lopen wippen met mensen waar je het nooit je hele leven mee uit zou houden maakt naar mijn idee niet zo veel uit.
Wat het over die mensen zegt is dat ze door een roze bril naar zichzelf en de wereld kijken. Zodra iemand hun beeld verstoord door gedrag wat ze niet als acceptabel zien in hun perfecte wereldje labelen ze diegene als slecht en willen ze er niets mee te maken hebben. In werkelijkheid is het taboe wat rust op jezelf verkopen ver uit deze tijd. Mensen verkopen tegenwoordig zichzelf de hele tijd, maar zodra het om geld gaat mag het opeens niet meer want dan ben je oppervlakkig.
Dit keur ik net zo hard af. Maar als je in de media gaat verschijnen om je te profileren als h**r om snel binnen te zijn dan is dat toch een stapje erger, of ben ik mis?
Eerst zien en dan geloven. Ze staat nu al enkele maanden te koop als ik me niet vergis? Ik hoop dat mijn PC monitor sneller verkocht zal zijnStapje slimmer. Ze is binnen.. volgens jou komt ze nooit meer ergens aan de bak hierna. Maar als ze dit slim aanpakt HOEFT ze hierna nergens meer aan de bak.

Eerst zien en dan geloven. Ze staat nu al enkele maanden te koop als ik me niet vergis? Ik hoop dat mijn PC monitor sneller verkocht zal zijn![]()
Dit keur ik net zo hard af. Maar als je in de media gaat verschijnen om je te profileren als h**r om snel binnen te zijn dan is dat toch een stapje erger, of ben ik mis?
Als jij dit wenst goed te keuren, als jij dit als acceptabel wil zien, dan is dat je goed recht. Ik vind het totaal onaanvaardbaar en echt een typisch voorbeeld van de normvervaging die de laatste jaren aan de gang is, en steeds vaker merkbaar is in de media. Dit is wat mij betreft absoluut geen goede evolutie.