Fitness Seller

Natalie ontmaagden kost nu al drie miljoen euro

Gaan we nu een nieuwe veiling opstarten? Rapen. Wie haar raped krijgt een bedrag, zodat ze haar geld niet meer krijgt :roflol:

Ik hoor altijd maar zeggen dat het zo'n slimme meid is....
Alsof ze van het begin verwachte dat een sopje in haar preut zo hoog ging oplopen.
Nix van, gewoon een h**r met veel geluk.
Ik word er gewoon al pissig van dat het sommige zo makkelijk gemaakt word.
Anderen moeten hard werken voor dit geld of andere meiden uit diezelfde branche moeten elke dagen met haar benen open liggen.

Niet dat ik veel tegen h**ren heb, vind het gewoon triest dat mensen daar zoveel geld aan willen geven en dat er mensen zijn dat dit nog een knappe actie vinden.

Jij bent gewoon jaloers dat jij destijds jouw k*tje aan je leraar verkocht hebt in ruil voor een voldoende op je rapport.......

En tja ach triest , als zij in 1 wip net zoveel kan verdienen als jij in 20 jaar als loonslaaf kan. Damn wie is er dan triest........

Jij bent gewoon jaloers dat jij destijds jouw k*tje aan je leraar verkocht hebt in ruil voor een voldoende op je rapport.......

En tja ach triest , als zij in 1 wip net zoveel kan verdienen als jij in 20 jaar als loonslaaf kan. Damn wie is er dan triest........

Zoals ik al zei : Die kerel die dat ervoor wilt betalen...

Dit is dus 100% een h**r.
Vraag me af wie dom genoeg is om wat vlees te laten bloeden...

50,- pijpe+neuke zou ik wel doen. No way 3mil waard.

3 mil :eek:

ga naar thailand en rape een minderjarig kindje ofzo voor 3000, heb je alsnog een maagd :eek:

Terug
Naar boven