AndroidHealthClinic

natural filmpje

Niet slecht voor een natural, natuurlijk kan het altijd beter,sterker en groter zonder anabolen.Maar dit is zeker niet slecht!

wat een kracht heeft die vent zeg :s
die geile milf was zijn moeder :D ow boy

alleen op de member foto's zie je ze alleen niet. Hoe zou dat nu kunnen ??? Vaak alleen beginners posten foto's (1e en 2e jaar) maar daarna worden er geen pica's meer gemaakt omdat het gainen steeds moeilijker gaat. Tuurlijk, kan je natural groter worden maar dat is nog niet zo makkelijk.

je wilt toch ybf doen? neem aan dat je dan groter bent dan dit..

Ik zeg ook niet dat het makkelijk is maar je kan veel bigger worden..

Ik heb zeker wel respect voor deze gozer..maar kwa fysiek vind ik hem zwak. op ze kracht ben ik wel erg jaloers

MILF! dat is 't enigste:)

vind ut er knap wat die jongen heeft bereikt. hij traint ook als een beest zo te zien :D van 100 naar 80 petje af.

Slecht fysiek... verplaatst voor zijn tengere postuur wel behoorlijke gewichten. Maar moet eens minder als een malloot met zware gewichten gaan gooien en zich focussen op spiergroei. Voor een PL'r is het natuurlijk wel leuk maar hij wil de BB'r uithangen dan zou ik het belangrijker vinden dat ik groot ben dan dat ik grote gewichten verplaats

tja, niet bijzonder. Slechte squats trouwens (zijn knieen komen naar binnen).

die moeder......!

hij zou beetje moete lette op zijn uitvoering :(, die gozer heeft wel best wat kracht zeg, vooral zen presses :D (alhoewel de uitvoering wel niet echt super was). toch wel leuk om zien.

En zen MILF moeder zou ik sekers wille kromzetten.:ds:

je wilt toch ybf doen? neem aan dat je dan groter bent dan dit..

Ik zeg ook niet dat het makkelijk is maar je kan veel bigger worden..

Ik heb zeker wel respect voor deze gozer..maar kwa fysiek vind ik hem zwak. op ze kracht ben ik wel erg jaloers

huh, ik heb nog wel even tot oktober om flink te gainen :p Ik vind zn lichaam in ieder geval competitief genoeg voor het ybf als ik de foto's daarvan bekijk. En uiteraard vind ik zijn lichaam niet mijn streven, hoewel ik er wel respect voor heb omdat dit toch natural een goede prestatie is (hoewel het altijd nog groter kan). Maar potentie heeft ie wel vind ik.

Lijpe kerel opzich

idd oerslechte deadlift
ook het uitdrukken, daarbij mag je je benen niet helemaal strekken, is slecht voor je knieën
wel veel kracht voor zo'n manneke
idd veel te weinig massa, heeft beetje zelfde lichaam gelijk mij, ik train ook zo zwaar, maar mijn massa is er toch wel stuk meer (hij is ook wel smaller van schouders)
kvind dit wel een goed gemaakt en motiverend filmpje met goe muziekje erbij..
toch beetje respect voor zn werk

huh, ik heb nog wel even tot oktober om flink te gainen :p Ik vind zn lichaam in ieder geval competitief genoeg voor het ybf als ik de foto's daarvan bekijk. En uiteraard vind ik zijn lichaam niet mijn streven, hoewel ik er wel respect voor heb omdat dit toch natural een goede prestatie is (hoewel het altijd nog groter kan). Maar potentie heeft ie wel vind ik.

ik niet maar dat is een andere discussie:p
suc6 met gainen en suc6 op de ybf.grts

Leuk filmpje, een van de weinige die ik de afgelopen dagen hrb gezien en en zegt naturel te zijn waar ik het ook echt van geloof!! :D

Herken mezelf wel een beetje in die filmpjes op bepaalde momenten haha best ok, op zijn slechte technieken na dan..

Terug
Naar boven