- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
opzich wel grappig filmpje, zag ook heel kort een milfals het er een was
hehe viel mij ook al op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

alleen op de member foto's zie je ze alleen niet. Hoe zou dat nu kunnenVaak alleen beginners posten foto's (1e en 2e jaar) maar daarna worden er geen pica's meer gemaakt omdat het gainen steeds moeilijker gaat. Tuurlijk, kan je natural groter worden maar dat is nog niet zo makkelijk.
je wilt toch ybf doen? neem aan dat je dan groter bent dan dit..
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is maar je kan veel bigger worden..
Ik heb zeker wel respect voor deze gozer..maar kwa fysiek vind ik hem zwak. op ze kracht ben ik wel erg jaloers
Ik vind zn lichaam in ieder geval competitief genoeg voor het ybf als ik de foto's daarvan bekijk. En uiteraard vind ik zijn lichaam niet mijn streven, hoewel ik er wel respect voor heb omdat dit toch natural een goede prestatie is (hoewel het altijd nog groter kan). Maar potentie heeft ie wel vind ik.huh, ik heb nog wel even tot oktober om flink te gainenIk vind zn lichaam in ieder geval competitief genoeg voor het ybf als ik de foto's daarvan bekijk. En uiteraard vind ik zijn lichaam niet mijn streven, hoewel ik er wel respect voor heb omdat dit toch natural een goede prestatie is (hoewel het altijd nog groter kan). Maar potentie heeft ie wel vind ik.
ik niet maar dat is een andere discussie![]()
suc6 met gainen en suc6 op de ybf.grts
nee ik ga vanaf volgende maand de darkside op(ik ben eerlijk
) en ik ga als alles goed gaat mee doen aan de Holland van NAC bij de junioren.grts
nee ik ga vanaf volgende maand de darkside op(ik ben eerlijk) en ik ga als alles goed gaat mee doen aan de Holland van NAC bij de junioren.grts
![]()
Lekker man. Ik wacht nog even hoewel het allemaal wel verleidelijk is