MuscleMeat

Nieuws "Naturel Bodybuilder

hwarang

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje. Ik ben nu een jaar aan het trainen en ik zie er zeker beter uit dan een jaar geleden. Ik vraag me alleen af of het nog beter (lees: gespierder) gaat worden dan dit? Zouden jullie misschien ook plaatjes van enkele naturel bodybuilders kunnen plaatsen zodat ik weet dat er meer uit te halen valt.

Ik gebruik zelf af en toe wel whey en creatine maar dan ben ik nog steeds een "naturel" bodybuilder toch? Als ik voor bodybuilder door kan gaan dan.

Ik hoop dat ik hier een duidelijker beeld van krijg iig.. Alvast bedankt.

geduld is een schone zaak... train eet en rust nog 10 jaar door en ga je dan afvragen als je naturel nog verder kan. Dan kun je idd overwegen om eens een kuurtje te pakken.

Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje. Ik ben nu een jaar aan het trainen en ik zie er zeker beter uit dan een jaar geleden. Ik vraag me alleen af of het nog beter (lees: gespierder) gaat worden dan dit? Zouden jullie misschien ook plaatjes van enkele naturel bodybuilders kunnen plaatsen zodat ik weet dat er meer uit te halen valt.

Ik gebruik zelf af en toe wel whey en creatine maar dan ben ik nog steeds een "naturel" bodybuilder toch? Als ik voor bodybuilder door kan gaan dan.

Je bent helaas na het gebruiken van deze middelen geen naturel meer.... Probeer wel goed na te kuren!

hij is geen natural bb'er want hij neemt ook whey.

Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje. Ik ben nu een jaar aan het trainen en ik zie er zeker beter uit dan een jaar geleden. Ik vraag me alleen af of het nog beter (lees: gespierder) gaat worden dan dit?
[

Gewoon NOG langer trainen. Moet je eens opletten hoe je er over 10 jaar uit ziet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tuurlijk allemaal naturel met whey, whehehe:roflol: Dit geloof je toch niet...

Hallo mensen,

1. Verkeerde sectie.

2. Nieuwsbericht?

Als je na een jaar al naar creatine en whey grijpt mis je het doorzettingsvermogen wat nodig is om spieren op te bouwen. Beter ga je een andere sport doen.

Wat is er mis met whey (creatine na een jaar.. iets te makkelijk) na een jaar trainen?
Als beginner lijkt me enige echt nuttige sup juist whey.

Heeft imo niet veel met doorzettingsvermogen te maken maar meer met "gemakzucht" of hoe je het ook maar wilt noemn.

De oplossing = voetbal :roflol:

ja in combinatie met bodybuilding en dan beweren dat je je benen niet hoeft te trainen omdat die al best groot zijn en je die bij voetbal genoeg traint...

Wat is er mis met whey (creatine na een jaar.. iets te makkelijk) na een jaar trainen?
Als beginner lijkt me enige echt nuttige sup juist whey.

Heeft imo niet veel met doorzettingsvermogen te maken maar meer met "gemakzucht" of hoe je het ook maar wilt noemn.

Het gaat erom dat je naar dingen zoekt buiten jezelf, en daar op gaat vertrouwen. Je moet gewoon vreten en gewichten rossen dan komt het allemaal goed.

Terug
Naar boven