XXL Nutrition

naturel haalbaar?

WHC

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Ik heb hier al regelmatig topics langs zien komen met foto's van pro's die beweren dat ze naturel getraind hebben.

Dan een hoop reply's erachteraan van mensen die dat 'bullshit' vinden.

Nou vroeg ik mezelf dus af.

Wat is nou eigelijk echt haalbaar naturel.
Dan heb ik het wel over trainingstijden van tussen de 10 en 20 jaar. :rolleyes:

Graag reacties evt. met foto's :cool:

volgens mij al een topic over geweest, waaruit toch dan weer blijkt dat die gene gebruikt heeft. Je zult nooit 100% weten of iemand natural is.

Haalbaar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoek gewoon in google op natural bodybuilders, krijg je wel beetje indruk wat zo'n beetje het max haalbaare is.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, dat blijf je denk ik toch wel houden inderdaad.

Maar ik heb wel gemerkt dat er nogal snel word geroepen dat iemand niet naturel getraind heb.

Terwijl ik het fysiek waar op dat moment over gesproken wordt toch niet 'wonderbaarlijk' vind, om het zo maar te zeggen.

Maar kent er niemand iemand in z'n omgeving die ontzettend veel bereikt heeft naturel? Zo'n persoon ken je dan natuurlijk een stuk beter.

Ik heb hier al regelmatig topics langs zien komen met foto's van pro's die beweren dat ze naturel getraind hebben.

Dan een hoop reply's erachteraan van mensen die dat 'bullshit' vinden.

Nou vroeg ik mezelf dus af.

Wat is nou eigelijk echt haalbaar naturel.
Dan heb ik het wel over trainingstijden van tussen de 10 en 20 jaar. :rolleyes:

Graag reacties evt. met foto's :cool:

:nowai:

Ik denk dat er weinig/geen pro`s zijn die 100% naturel zijn :D

Ik ben naturel en het zeker weten grotere armen dan die gast. En dan nog denk ik veel verder te komen met mijn armen. Deze gast weegt van nature volgens mij iets van 75 ofzo. Als je uitganggewicht nou iets van 90 is, dan wordt je toch veel wreder?

Ik ben naturel en het zeker weten grotere armen dan die gast. En dan nog denk ik veel verder te komen met mijn armen. Deze gast weegt van nature volgens mij iets van 75 ofzo. Als je uitganggewicht nou iets van 90 is, dan wordt je toch veel wreder?

misschien wel, maar vergeet niet dat op voor een wedstrijd aanvaardbaar vetpercentage er voor naturelle BBers er niet veel meer overblijft.

Tja dat is waar. Daar heb ik dan weer geen ervaring mee omdat ik niet echt bewust mijn vet% omlaag aan het werken ben. Kom van 65 kilo dus dan ben je bijna blij met elke kilo. Momenteel denk ik dat mijn vet% rond de 11 ligt ofzo.

Toch denk ik dat er grote bbers zijn naturel.
Ik bedoel:
new-1s.jpg

Claimen allemaal naturel te zijn. Maar phew meer grote gasten kan ik toch niet vinden inderdaad... mzzz.

Wel haalbaar imo. ja maar damn die bovenste gast heeft best grote benen voor een naturel.

Dat van hierboven gaat je niet 1, 2, 3 lukken (een hele enkele uitzondering daargelaten, dan).

Er zijn genoeg naturals met een brute fysiek (ook op dit board (saint, kale, 3xl etc)), maar op <5% staan en zoveel massa overhouden als op die picca's hierboven is echt een hele pittige klus.

Hoe hard ik ook zal trainen en vreten in mijn leven, ik verwacht er niet zo uit te komen te zien (touch wood, zou mooi zijn natuurlijk :D)

ik train met een turk die momenteel op 5% staat. Hij is kurk en kurkdroog. Geen vet meer te bekennen. Hij is ook natural. En heeft een gruwelijk fysiek. Terwijl zijn voeding niet optimaal is. Hij is gewoon een genitische freak. Die groeit op een paar boterhammen met pindakaas.

Voor de meesten van ons is dat niet weggelegd, hoe dedicated je ook bent. Die ene foto is een goed voorbeeld hoe een natural met gemiddelde genen eruit kan zien mits zijn voeding en training optimaal zijn. En minimaal 5 jaar training. Die benen zijn echt behoorlijk groot hoor voor een natty (rekening houdend met zn lage BF). Grote sweep en dikke hams.

Klopt idd, er zijn veel gasten met gruwelijk fysiek die natural zijn.Alleen wedstrijdshape met veel massa wordt moeilijk.

Wij hebben 2 jongens bij ons op de sportschool die wedstrijden doen "natural". Off season echt wel grote jongens maar droog worden het miezerige mannetjes. Echt zonde van al die massa die ze dan kwijt raken!!!

Voorbeeldje:
Gozer bij mij uit sportschool is hindoestaans dus ga maar na wat voor eten hij alleen maar binnenkrijgt standaard!
Die gozer is huge! echt dat is DE perfecte way of life voor BB.
(geen foto van)

allemaal afhankelijk van je genen hoe ver jij het natural kan schoppen.. ervan uitgaande dat er met de toewijding en voeding niks mis is!

ik ga een huge mofo worden naturel.. en vervolgens word ik een ****ing monster met AAS :D

ik ben ook naturel :-)

allemaal afhankelijk van je genen hoe ver jij het natural kan schoppen.. ervan uitgaande dat er met de toewijding en voeding niks mis is!

ik ga een huge mofo worden naturel.. en vervolgens word ik een ****ing monster met AAS :D

:stupid:

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik heb trouwens na het lezen van dat andere topic (14 pagina's met discussie's) wel een indicatie gekregen van wat mogelijk zou kunnen zijn naturel.
Iedereen bedankt voor de reacties :clap:

Terug
Naar boven