- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
desalniettemin...mooi fysiekOxgene zei:Mensen deze gasten zien er gewoon heel goed uit.
Naturel of niet, behaal dat resultaat maar eerst, voor je je commentaar er uit gooit.

DBC01 zei:Interesseert me geen fl**ker of ze natural zijn of niet. Waarom is er al-tijd gezeik van naturals op niet-naturals maar laten de niet-naturals de naturals met rust? Omdat niet-naturals niet die frustratie hebbben van 'ik wil dat ook', ze hébben het namelijk.
Wat me meer stoort is die video. Wat een GAY scene zeg!!!
DBC01 zei:Interesseert me geen fl**ker of ze natural zijn of niet. Waarom is er al-tijd gezeik van naturals op niet-naturals maar laten de niet-naturals de naturals met rust? Omdat niet-naturals niet die frustratie hebbben van 'ik wil dat ook', ze hébben het namelijk.
Wat me meer stoort is die video. Wat een GAY scene zeg!!!

Juriaan zei:

KaLe zei:Zie ik dat nou goed? Geen onderbroek aan en zijn piemol tussen zijn benen gestopt![]()
j354j4 zei:ongeloofelijk hoe jij dat soort dingen altijd ziet kale..

KaLe zei:haha, ja mijn monitor stond een beetje donker en was nog niet helemaal wakker. Ik zie nu pas dat het een hand is![]()

KaLe zei:Zie ik dat nou goed? Geen onderbroek aan en zijn piemol tussen zijn benen gestopt![]()
echt weer zo'n KaLe opmerking! In een topic van mij, genaamd 'Preview van mijn kuit' las hij, je raad het al 'Preview van mijn k*t'