XXL Nutrition

Naturel of niet?

Dat insmeren met olie en kapottrekken van het t-shirt was in mijn ogen niet echt nodig :rolleyes:. Maar ik zie niet waarom ze niet naturel zouden kunnen zijn? Dit fysiek is absoluut mogelijk om naturel te behalen.

Dit is overigens wel natural te behalen hoor. Alleen je voeding, training moet top zijn. Daanaast gezonde levensstijl, jaren bikkelen in de gym en de juiste genetica.

Maar het zijn vaak de beginners die vaak denken dat zoiets makkelijk te behalen is. Dat kan je denken omdat je in het begin snel groeit. Maar hoe groter wordt, hoe langzamer het groeiproces zal gaan. En ben je blij als je jaarlijks 3 a 4 kilo VVM kan gainen.

Precies, naturel is dit zeker wel mogelijk!

Ben trouwens wel jaloers op zijn biceps!:eek:

Mensen deze gasten zien er gewoon heel goed uit.

Naturel of niet, behaal dat resultaat maar eerst, voor je je commentaar er uit gooit.

Ja dit is naturel te behalen. Nu ben ik nog niet zover, maar over een jaartje moet ik dit wel behaald kunenn hebben.

geil ... iemand de hele video?

Interesseert me geen fl**ker of ze natural zijn of niet. Waarom is er al-tijd gezeik van naturals op niet-naturals maar laten de niet-naturals de naturals met rust? Omdat niet-naturals niet die frustratie hebbben van 'ik wil dat ook', ze hébben het namelijk.

Wat me meer stoort is die video. Wat een GAY scene zeg!!!

Zijn wel shit noobs !

DBC01 zei:
Interesseert me geen fl**ker of ze natural zijn of niet. Waarom is er al-tijd gezeik van naturals op niet-naturals maar laten de niet-naturals de naturals met rust? Omdat niet-naturals niet die frustratie hebbben van 'ik wil dat ook', ze hébben het namelijk.

hahah ik zei ook breezaah omdat het dr zo gay uitzag

gelijk dat gejank van dat ze dr beter uitzien dan 70% hier. **** ik zeg toch niet dat ik groter ben , geef me nog een paar jaar en dan wel maar nou nog niet :p

maar mensen die dude`s uit de state`s kennen niets anders dan roids

DBC01 zei:

en dat zie je niet op club sensual :rolleyes:

:D

kan mij het schelen of het narurals zijn of niet.. ziet er ongeloofelijk gayachtig uit..

(niks tegen gays overigens)

j354j4 zei:
ongeloofelijk hoe jij dat soort dingen altijd ziet kale..

haha, ja mijn monitor stond een beetje donker en was nog niet helemaal wakker. Ik zie nu pas dat het een hand is :D

KaLe zei:
Zie ik dat nou goed? Geen onderbroek aan en zijn piemol tussen zijn benen gestopt???

:roflol: echt weer zo'n KaLe opmerking! In een topic van mij, genaamd 'Preview van mijn kuit' las hij, je raad het al 'Preview van mijn k*t'

:roflol:

ya rly!

Terug
Naar boven