XXL Nutrition

NBBF / IFBB Hercules 30 maart 2008 Middelburg

Ha dat van die kaarten is handig
regelt hedwig dat
kom je dan op een gastenlijst ofzo

Dat is zeker nice
gewoon die hele rij langs lopen
afrekenen en de show kan beginnen ;)
Bedankt Reus.

Gr.

hehe staat 2x makkelijker kerel
zal wel leuker kan Hedwig het niet maken,
wel makkelijker bedoeld zijn ;)

Gr.

Idd wij komen voor REUS zeggen we
front seats ;)

Gr.

Interessant topic! Dankzij alle discussies weer veel bijgeleerd op het gebied van wedstrijden!

Dat er maar 22 atleten waren is op zich niet verwonderlijk. Het is een nieuwe wedstrijd die redelijk laat werd aangekondigd en dan toch zo vroeg op de kalender werd gezet.
Een wedstrijd moet altijd groeien, ik hoop dus dat deze wel op de agenda blijft en zal uitgroeien tot een vaste waarde met veel (beginnende) atleten.
Dat zal zeker lukken met de plannen die de NBBF heeft.
Ik denk dat we al veel van deze plannen gaan zien op de Hercules en NK.

ey Hedwig
Is de bestelling van de kaartjes
voor de Hercules gelukt.

Gr

ik kom ook, om de mensen van body-improvement,reus en little b-men aan te moedigen en verder alle andere dbbérs,heb ook nog ****ing mazzel dat ik mee kan rijden met iemand.Weet iemand wat de schade bedraagt voor entree

He Hyper: Little B doet geen wedstrijd nu, pas in okt. De entree is geloof ik 15 euro. Wel tof dat je er bent makker en dat je gaat schreeuwen (hopelijk ;)) voor mij!

tuurlijk mensen die open staan voor iedereen en niet van de planeet ego met als hoofdstad ik komen hebben mijn sympathie helaas zijn er dat in deze tijd steeds minder bij wedstijden hebben ze meestal een pen inde hand,zitten ze vooraan aan een tafel en worden door ons "gewone mensen betaald"

Ben ook aanwezig (als het goed is :p). Zal waarschijnlijk veel backstage ''rondlopen'', maarja belofte maakt schuld...

NBBF/IFBB "Hercules 2008" 30 maart Middelburg

C / B wedstrijd kwalificatie NBBF NK 20 april Schiedam

De Hercules 2008 is op dit moment de enigste kwalificatie wedstrijd voor de NBBF NK op 20 april. De Hercules zal uit twee wedstrijden bestaan een C en een B , wie nog geen C wedstrijd gedraait heeft krijg dan de kans om dit te doen op de Hercules, let wel op dat als je door gaat naar de B (ook op dezelfde dag) je nog een wedstrijd moet doen om te kunnen kwalificeren voor de NK.
Het duo poseren zal tijdens de C wedstrijd plaats vinden, deze kwalificeren zich dan automatisch voor het NK. Net als bij de Atlas zal er op de Hercules ook een open IFBB (internationale) klasse zijn.

Weging: 10.00 uur
aanvang C wedstrijd: 12.00 uur
aanvang B wedstrijd: 15.00 uur

Organisator:
Hedwig Samson
06-30631346
hedwig.s@planet.nl

Inschijvingen naar NBBF:
hedwig.s@planet.nl
juliettebergmann@planet.nl
info@nbbf.nl

---------------
Heren:
Junioren
Masters
Classic BB
-70 kg
-80 kg
-90 kg
+90 kg

Dames:
BB
Body Fitness
Fitness routine

Nieuw:
Duo poseren (mixed pairs)
(deze vind plaats tijdens de C wedstrijd)

1e ronde line-up symetri, verplichte poses en vergelijkingen
2e ronde individuele vrije routine
3e ronde pose down

Na de pauze en gastoptreden is de prijsuitreiking en vervolgens
de Mr. &; Miss Hercules overall titel uitreiking en open IFBB (internationale) klasse
Ga fijn even kijken groet rob

Terug
Naar boven