AndroidHealthClinic

Nebido-kuur ( Testosteron unadecanoaat )

Drairee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
91kg
Hallo iedereen,

Ik zit met een vraag.

Heeft iemand ervaring met Nebido ( Testosteron Unadecanooat )
Heb dit namelijk van een vriend gekregen, 2 ampules, elk 4ml ( 1000mg/4ml ) komt van de apotheker.

Ik was wat aan het rondneuzen op het web maar vond niet echt iets over een Nebido Kuur.

Ik zou de 4 ml verdelen in 4 X 1 ml ( 250mg ) en zo elke 10 dagen 1 injectie.

Op de bijsluiter staat vermeld dat je dit in 1 keer moet injecteren en je volgende injectie pas na 3 maand moet doen.

Alle info is welkom.

Bedankt.

niet echt geschikt om mee te kuren imo, je kan beter voor een ester gaan die je wat frequenter injecteert

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoelt men met trt ?

Jawadde... Nog eentje die es iets gekregen heeft en niet weet waarvoor het dient.
Begrijp je nu niet dat je hierdoor ontzettend dwaas overkomt?
Het zijn geen snoepjes hé!
Lees je zelf maar in

word steeds idioter hier

• Topic Starter Topic Starter
Testosteron replacement therapy :) Had het nog niet door.

Voordeel hiervan is dat je niet frequent moet injecteren, zoals velen hier onder ons.
Ik ga de kuur beginnen, elke 10 dagen 1ml/250mg test U.

Heb gelezen dat dit een perfecte kuur is voor droog te worden EN gaat niet via de lever !

Voordeel hiervan is dat je niet frequent moet injecteren, zoals velen hier onder ons.

Heb gelezen dat dit een perfecte kuur is voor droog te worden EN gaat niet via de lever !

ja natuurlijk, gaat echt niet via de lever. en je word er gortdroog van. :rolleyes:
lever je spullen in bij je maatje en laat je niet zo van alles wijs maken kerel.

Het is natuurlijk te verwachten dat men geen adviezen gaat geven als je met dit soort vragen komt.

Echt ey wat is het met al die uber ecto knuppels de laatste tijd.

Ik zeg:Alle ongediciplineerde ecto,s tegen de muur.

Hou ons op de hoogte!

:)

Zou er ook wel wat meer informatie over willen weten

Terug
Naar boven