XXL Nutrition

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Mogelijk basisplaats voor Huntelaar

Klaas-Jan Huntelaar start maandagavond tegen Italië mogelijk in de basis van het Nederlands Elftal. Ook voor Robin van Persie lijkt een plek bij de eerste elf gereserveerd. Beide spelers kregen op de afsluitende training een hesje.

Huntelaar kreeg van Van Basten op de zondagavondtraining van Oranje de voorkeur boven Ruud van Nistelrooy. Van Persie lijkt ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme de vervanger van de geblesseerde Arjen Robben te worden.

Daarnaast lijkt André Ooijer als rechtsachter te starten. De verdediger van Blackburn Rovers profiteert van de fysieke ongemakken van Mario Melchiot. Het centrum van de verdediging lijkt te worden gevormd door John Heitinga en Khalid Boulahrouz. Die laatste krijgt als mandekker van Luca Toni de voorkeur boven Joris Mathijsen. Als linksachter start Giovanni van Bronckhorst.

Op het middenveld krijgt Nigel de Jong vermoedelijk een basisplek. Hij moet samen met Demy de Zeeuw voor de balans zorgen. Orlando Engelaar zit daardoor op de bank. Robin van Persie, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder moeten de alleen in de spits opererende Huntelaar ondersteunen.

Het is echter niet uit te sluiten dat Van Basten enkel zand in de ogen wilde strooien met zijn opvallende hesjesverdeling.

Vermoedelijke opstelling Oranje

Huntelaar

Van Der Vaart Sneijder Van Persie

De Jong De Zeeuw

Van Bronckhorst Heitinga Boulahrouz Ooijer

Van Der Sar​

Bron: Voetbalprimeur

Never mind:D

(EDIT)

Van Persie, Melchiot en Robben spelen niet...

Toch denk ik dat Nederlnd met 1-0 ofzo wint.

• Topic Starter Topic Starter
Is het zeker dat Van Persie en Melchiot niet aan de bak komen?

winst

hoop ik :o

dat denk ik, ik denk ook dat v. Nistelrooij gewoon speelt.

3 - 0 voor italie...

1 of 2 -0 voor nederland

Als Nederland aanvallend speelt, wordt het 3-0 voor Italie. Speelt Nederland behoudend verliezen zij maar met 1-0.

2 - 1 voor Italy

2-1 voor Nederland.

Italië zal winnen met 1-0 (corner -> kopbal)

Nederland 2 Italië 3

0-0 denk ik.

Ik ben altijd voor NL natuurlijk, du sook nu zeg ik winst voor NL, maar er is iets wat me toch doet twijfelen licht. van Basten komt niet zeker over in mijn ogen (hoop dat ik ongelijk heb) en daar zullen de plotse blessures van de laatste tijd niet echt bij meehelpen.

Maar goed, morgen zien we het wel, ik hoop dat ze winnen.

Van Persie zal geheid spelen.

Gelijkspel , de Italianen gaan afwachtend spelen en de Nederlanders gaan gewoon niet door hun verdediging geraken .

Verlies en in halve finale winst met ingespeelde van persie en robben! PUNT

Terug
Naar boven