Fitness Seller

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Bondscoach Marco van Basten bleef zondagavond na de training in Bern geheimzinnig doen over de opstelling van het Nederlands elftal voor het duel met Italië van maandag.

Tijdens de oefensessie in het Wankdorf stadion viel geen basis te ontwaren voor het treffen met de Squadra Azzurra. Van Basten wilde namelijk niets prijsgeven. 'Dit is een heel belangrijke wedstrijd. We willen de tegenstander niet wijzer maken. Als dit ons twee procent kan helpen, dan is het dat waard.'

De bondscoach verklaarde dat Arjen Robben ook het duel met Frankrijk moet missen door zijn liesblessure. Op de vraag wie in de aanval de verwachte basisplaats van Robben zal innemen, antwoordde hij glimlachend: 'Daar hebben we een heel leuke oplossing voor.'

Daaraan voegde Van Basten desgevraagd toe dat Robin van Persie mogelijk in aanmerking komt voor een basisplaats, ook al had de bondscoach eerder verklaard dat Italië voor de Arsenal-aanvaller te vroeg zou komen. 'Maar hij zit er inmiddels wel dichtbij.' Van Persie is net hersteld van een dijbeenblessure.

Dat word een overwinning voor nl :P

Luca Toni, vrees het ergste voor Nederland.

3 -0 voor Nederland.

Laatst bewerkt:
Denk dat het 1-0 wordt.
Vanmorgen in de krant stond de waarschijnlijke opstelling van Nederland en daar stond geen van persie en ook geen huntelaar bij. Maar van Nistelrooy en Sneijder voorin.

We zullen t zien vanavond;)

2-1 voor Italie (al hoop ik op het omgekeerde)

Wel jammer dat Robben weer geblesseerd is. Hij was net weer in vorm aan het komen.

nederland gaat opgeveegd worden na een verlies met een punt of 6 :o

Nederland is zowieso gewonnen t.o.v. België...want die doen zelfs niet mee....de rode sukkels.....ze hadden misschien beter Fc Nerds naar het kampioenschap gestuurd.

Winst natuurlijk. Nulletje of 4.

Ik hoop dat Nederland verliest en dat al die oranjeellende snel voorbij is.

Ik heb zelf gelijkspel gepouled maar hoop op winst voor Nederland!

Nederland speelt Italie van de mat en krijgt 3 penalties
er gaan 2 op de paal en 1 over
Daarna scoort italie uit een klutsgoal
Nederland krijgt nog 1 kans net voor tijd en huntelaar net ingevallen maakt de gelijkmaker

Heb eigenlijk voor het eerst sinds jaren vertrouwen in het elftal. De sfeer schijnt goed te zijn, kwaliteit is er in principe voldoende, de jongens zijn wat ouder, er kan gescoord worden en de druk is groot maar niet overdreven..

Jammer van die achterhoede...maar goed, een Boulharouz is een harde jongen, goed voor die Toni. Heitinga kan in goede vorm makkelijk meekomen. Gio en Ooijer..sja, verwacht niet al teveel problemen..

Kortom: Olé!!!

Opstelling is bijna goed.
Zou alleen eerder voor de Cler kiezen als Bronckhorst.

Kanibaal speelt, en speelt Toni gewoon uit de wedstrijd.
De Jong op Pirlo zou een goede zet zijn.

Van Persie speelt op zeker, en ik geloof niet dat Huntelaar speelt i.p.v. Nistelrooy.
Materazzi heeft veel respect voor van Nistelrooy en ik denk dat ie Huntelaar niet kent;)

Eerlijk is eerlijk.

Gio, Heitinga, Boulahrouz, Ooijer.

Dat is echt geen zwakke achterhoede. Ook al ben ik niet zo gecharmeerd van Heitinga.

Terug
Naar boven