MuscleMeat

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Eerlijk is eerlijk.

Gio, Heitinga, Boulahrouz, Ooijer.

Dat is echt geen zwakke achterhoede. Ook al ben ik niet zo gecharmeerd van Heitinga.

Gio is toch geen verdediger man. Denk na.
Elke slimme aanvaller die walst over dat iele spelverdelertje heen die allang over de top is.

Nu ik dit gezegd heb, zal hij vanavond wel een vrije trap of afstandschot erin schieten, maar dan komt dat omdat hij dit gelezen heeft:D

De Cler is gewoon de beste linksback. Kan verdedigen, kan aanvallen, snel enz enz.

haha huntelaar in de basis, :nowai:

Nistelrooy zal altijd starten, dat heeft ie afgesproken met van basten

Opstelling is bijna goed.
Zou alleen eerder voor de Cler kiezen als Bronckhorst.

Kanibaal speelt, en speelt Toni gewoon uit de wedstrijd.
De Jong op Pirlo zou een goede zet zijn.

Van Persie speelt op zeker, en ik geloof niet dat Huntelaar speelt i.p.v. Nistelrooy.
Materazzi heeft veel respect voor van Nistelrooy en ik denk dat ie Huntelaar niet kent;)

Materazzi kent Huntelaar zeer zeker wel van Ajax - Internazionale een paar jaar geleden in de Champions Leauge.

Ik zou graag Huntelaar en v. Nistelrooy allebei in de basis zien in een 4-4-2 opstelling.

• Topic Starter Topic Starter
Italie heeft een hoop ervaring in de ploeg, de gemiddelde leeftijd van de Italianen vnv zal wss rond de 30 liggen.

Ik denk dat het 1-1 word.

Pirlo splijt de verdeding ergens eind 2e helft open met een schitterende pass door het midden, buitenkantje rechts gegeven......Mathijsen had hier duidelijk niet op geanticipeerd en is Toni dan ook kwijt, Toni neemt aan, kapt en plaats de bal in de rechterhoek achter Van der Sar...0-1 ITALIA!!!!!!!!!!

..................van de sar

Ooijer....Boularouz....Heitinga.....De cler

.............Sneijder.......De jong

Kuijt....................................Van Persie

............Van de Vaart...Nistelrooij

Mijn opstelling:D

De Cler opkomend van achteren. Boula en Ooijer als mandekkers.
De Jong op Pirlo, Sneijder mee opkomen. Van Persie als vrije man.
Kuijt voor de hele rechterkant (zoals ook bij Liverpool vaak).

Kom maar op met die Italianen:D
Toni word dan opgegeten:D

Ik denk dat Italie de volgende ronde niet haalt.

1 - 0 Nederland

Nederland wordt afgedroogd..

Als je naar de afgelopen wedstrijden kijkt, wordt er niet denderend veel gescoord.

dat zal vanavond ook niet veel anders zijn.

Nederland wordt afgedroogd..

Dat dan ook weer niet, Nederland zal best redelijk spelen en paar kansjes creeren. Maar je weet toch hoe het zit met die Italianen? Je kunt niet van ze winnen, maar wel van ze verliezen. Word gewoon een geniepige 1-0 voor Italie ergens eind 2 helft.

Ik denk dat de hesjesverdeling van gisteravond niet veel zegt over wie er vanavond in de basis staat. Ik verwacht geen basisplaats voor Boulahrouz. Als die een basisplaats had gekregen op dit EK had hij in eerste instantie wel bij de selectie gezeten in plaats van achteraf nog opgeroepen te worden. Ook zal van Nistelrooij gewoon in de spits beginnen lijkt me, en van Persie heeft gister pas voor het eerst met de groep mee getraind, dus die zal ook nog wel niet in de basis staan. Ik denk dat Afellay de positie van Robben inneemt, of anders Kuyt aan de rechter kant en Sneijder naar links. Ik hoop zelf dan maar op Kuyt, Afellay is niet opgewassen tegen de Italiaanse verdedigers. Die speelt 2 keer een mannetje uit en heeft vervolgens een enkel die in 2 stukken op de grond ligt. En het is te hopen dat van Basten Huntelaar inbrengt als extra spits in plaats van Vennegoor mocht dit nodig zijn. Huntelaar scoort veel makkelijker dan Vennegoor, Vennegoor is alleen gevaarlijk met hoge ballen die hij erin kan koppen. En aangezien er per wedstrijd zo ongeveer 0 goede voorzetten vanaf de zijkant komen, heb ik daar weinig hoop op.

Ik verwacht een 1-0 zege voor Italie. Kopbal uit een vrije trap of een corner.

Terug
Naar boven