Fitness Seller

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAvv GIO DE MAN GIO DE MAN

Slachtpartij als je de wereldkampioen zo verslaat. Maar goed nog 2 keer vol aan de bak hierna.

3-0 :banana:

wat een blok van rust die van de Sar. Niet slecht voor een ecto :)

t*ring bijna 4-0

t*ring , bijna 4-0.

Bal kust de lat. :D

:eek: ben normaal nooit zo van het voetballen maar vind dit wel een leuke wedstrijd. Italië bied echt weinig weerstand.

Ik krijg altijd zo'n honger van al die Italiaanse namen :o

Ik nodig je hierbij uit om de volgende match bij mij thuis te komen kijken. Vinden er ook niet steeds dubbelposts plaats. :D

Heeey, het is hier geen datingforum hè?! :D

Ik moet toegeven..

Ik ken niemand die dit had gedacht. :D

:eek: ben normaal nooit zo van het voetballen maar vind dit wel een leuke wedstrijd. Italië bied echt weinig weerstand.

Ze bieden wel weerstand maar worden weggespeeld. Ook al moet Nederland het wel van de flitsacties hebben. Logisch ook tegen die dichtgetrokken Italiaanse blokken.

Ze bieden wel weerstand maar worden weggespeeld. Ook al moet Nederland het wel van de flitsacties hebben. Logisch ook tegen die dichtgetrokken Italiaanse blokken.

En zo zie je maar hoe weinig verstand ik van voetbal heb. Maar af en toe maakt Italië echt wel lelijke acties hoor. Maar vind het een leuke wedstrijd en dat hoor je mij niet gauw zeggen.

t*ring, van Persie!! whehehe heerlijk! :D

En zo zie je maar hoe weinig verstand ik van voetbal heb. Maar af en toe maakt Italië echt wel lelijke acties hoor. Maar vind het een leuke wedstrijd en dat hoor me mij niet gauw zeggen.

Heb er ook geen verstand van maar Italie wil echt wel alleen Nederland heeft gewoon zijn avond.

De Italianen maken DBB kapot

Error 404: Pagina niet gevonden

Jammer genoeg konden we de pagina die je probeerde te bekijken niet vinden.

Het is mogelijk dat de link die je volgde om hier te komen, onjuist of verouderd is.
Alternatieve pagina's

Gebruik alstublieft de link 'Zoeken' (hierboven) om de pagina te vinden die je zocht. Je kan ook naar één van de volgende populaire pagina's gaan:

* Uitgebreid zoeken
* Hoofdpagina forum

Ok, ik geef toe, vind het best leuk. Maar ik blijf er bij dat ik die "oranje gekte" een beetje erg overdreven vind. Ik hoor al een maand elke dag OLEE OLEE OLEE OLEE door me wijk omdat van die k*t kinderen met van die oranje kindermegafoons lopen. Het spelletje is leuk om te kijken.

Terug
Naar boven