- Waardering
- 30
Van Bronckhorst niet?Wahahhahaha 3-0 , droog in de kakker ! Lol @ Italië .
Maar vooral een puike prestatie van Nederland . Uitblinkers imo : Engelaar , Sneijder , Boulahrouz en De Jong .![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Bronckhorst niet?Wahahhahaha 3-0 , droog in de kakker ! Lol @ Italië .
Maar vooral een puike prestatie van Nederland . Uitblinkers imo : Engelaar , Sneijder , Boulahrouz en De Jong .![]()

Naar mijn mening was eerste treffer wel buitenspel. maar goed doet er verder niet toe. Zoals ik al zei, Itali maakte toch geen schijn van kans.

Leg eens uit wat buitenspel is dan? Blijkbaar ken jij de spel regels niet.Naar mijn mening was eerste treffer wel buitenspel. maar goed doet er verder niet toe. Zoals ik al zei, Itali maakte toch geen schijn van kans.
Leg eens uit wat buitenspel is dan? Blijkbaar ken jij de spel regels niet.

Was buitenspel eerste doelpunt,als speler buiten de lijn ligt telt de speler niet mee in het spel.

Nooit verwacht... 1-0 voor NL nu...Was alleen wel flink buitenspel ??

De 2-1 voorkomen en dan een minuut later is het 3-0.

In de 30 jaar dat ik bewust voetbal volg heb ik Nederland nooit een groot voetballand op deze wijze zien slachten. Volg voetbal amper tegenwoordig maar dit is gewoon genieten.
Wahahhahaha 3-0 , droog in de kakker ! Lol @ Italië .
?