Aimee
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dj_phreak zei:
Var zei:
qwert55 zei:
Ik vindt het wel lekker gaan, eigenlijk.dj_phreak zei:
Aimee zei:
Zelda zei:

Champ zei:Een verre vriend vertelde me dat we Auswitz mogen heropenen..
oke oke.. eigenlijk is het geen verre vriend van me..! het was een marrokaan die ons wil vergassen! want als hun het willen mag het wel en als ik het zeg.. ben ik een Nazi

Aimee zei:

helemaal mee eens, respect dit respect dat, ja hoor, maar alleen als je je normaal kan gedragen. en tuurlijk zijn niet alle murken zo, maar degene die wel zo zijn verpesten het helaas voor de restmagarventje zei:heb jij wel eens een Marokaan over een Jood horen praten?....verschil is echter dat er geen enkele Nederlander last heeft van de Joodse mensen in onze samenleving,net zoals je niemand hoort over bv Chinezen of Belgen.
Ik beoordeel Marokanen niet op hun afkomst of huidskleur,maar op hun gedrag in onze samenleving,of beter gezegd hun misdragingen.
De groep die zich het meest misdraagd wil het meeste respect...............

magarventje zei:heb jij wel eens een Marokaan over een Jood horen praten?....verschil is echter dat er geen enkele Nederlander last heeft van de Joodse mensen in onze samenleving,net zoals je niemand hoort over bv Chinezen of Belgen.
Ik beoordeel Marokanen niet op hun afkomst of huidskleur,maar op hun gedrag in onze samenleving,of beter gezegd hun misdragingen.
De groep die zich het meest misdraagd wil het meeste respect...............
.
liever bij hen dan bij het verdorven Amerika...dat tevens overwaait naar Nederland en Belgie blijkbaar.
Champ zei:Het een ver verleden beoordeelde iedereen op gedrag ipv huidskleur of afkomst.. maar door de vele jaren van ellende is men gaan generaliseren. gevolg is dat we elke marokaan erop aankijken!!
Maar je hebt gelijk.. je kan mensen niet beoordelen op afkomst, alleen op gedrag!