AndroidHealthClinic

Nederlanders ergeren zich aan Marokanen

Was het maar k*t, dan had je er nog wat aan! :D

k*t,k*t Allemaal!!!

heb jij wel eens een Marokaan over een Jood horen praten?....verschil is echter dat er geen enkele Nederlander last heeft van de Joodse mensen in onze samenleving,net zoals je niemand hoort over bv Chinezen of Belgen.

Ik beoordeel Marokanen niet op hun afkomst of huidskleur,maar op hun gedrag in onze samenleving,of beter gezegd hun misdragingen.
De groep die zich het meest misdraagd wil het meeste respect...............

Tja, wat moet ik er nu van zeggen.
heb er geen woorden voor. :(

Je kan er zelf toch niets wezenlijks aan veranderen, jammer maar waar.

Wat ik dan denk is dat hoe langer het duurt hoe harder de "bom" knalt.
Wat het duurt maar voort en het duurt maar voort en op een gegeven moment is het gewoon genoeg geweest. En dan gebeurt er wel wat.

Let op mijn woorden ik denk dat het nog weleens heel vervelend kan worden hier in Nederland, Belgie binnen nu en een jaar of 5. :( :mad:

Champ zei:
Een verre vriend vertelde me dat we Auswitz mogen heropenen..

oke oke.. eigenlijk is het geen verre vriend van me..! het was een marrokaan die ons wil vergassen! want als hun het willen mag het wel en als ik het zeg.. ben ik een Nazi

idd bro want alleen deze aanpak zal helpen bij die mannekes :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Het een ver verleden beoordeelde iedereen op gedrag ipv huidskleur of afkomst.. maar door de vele jaren van ellende is men gaan generaliseren. gevolg is dat we elke marokaan erop aankijken!!
Maar je hebt gelijk.. je kan mensen niet beoordelen op afkomst, alleen op gedrag!

magarventje zei:
heb jij wel eens een Marokaan over een Jood horen praten?....verschil is echter dat er geen enkele Nederlander last heeft van de Joodse mensen in onze samenleving,net zoals je niemand hoort over bv Chinezen of Belgen.

Ik beoordeel Marokanen niet op hun afkomst of huidskleur,maar op hun gedrag in onze samenleving,of beter gezegd hun misdragingen.
helemaal mee eens, respect dit respect dat, ja hoor, maar alleen als je je normaal kan gedragen. en tuurlijk zijn niet alle murken zo, maar degene die wel zo zijn verpesten het helaas voor de rest :cool:

magarventje zei:

You must spread some Reputation around before giving it to magarventje again.

Kleinzierige mensen...zeg je eens je mening en zitten ze aan je karma te snoepen :mad: .

****ing kortzichtige mensen zijn dat dus..ik lees hier zoveel dingen die mij zeker niet aanstaan maar om daarom aan je karma te prutsen.

Triestig en verbrod het maar voor elkaar...ik vlucht wel naar meer verdraagzame oorden.

Triestig..triestig....

Nu wordt ik UITERST LINKS en kan iedereen de pot op!!!
Harde woorden worden hard aangepakt.
Ik sta er bij de linkse betogers als Bush naar Brussel komt...en we gaan den boel kapotslaan..dat willen de meesten dan toch???
Is al paar keer gebeurt zo betogingen en liep altijd lekker.
Jullie willen boel?? Dan vind ge die!!!!!
en sta ik tussen de moslims??? liever bij hen dan bij het verdorven Amerika...dat tevens overwaait naar Nederland en Belgie blijkbaar.

Dan sla ik de rechtse wel op hun bek...comprendre.

En aan de leeghoofden zoals magarventje die geen nederlands kan blijkbaar...ga maar eens naar die k#ankerjoden in Israel en dan snap je wel voorwat de moslims tegen de joden zijn, ze worden daar uitgemoord en hebben niks...en de joden achter hun muur hebben leuke dancings, winkelcentrums en niet te vergeten de "lekkere" mc donalds shit....

Als je niet weet waarom de moslims tegen de joden zijn zwijg dan want je komt VER achter.

Nu kom maar op met karma...geef of neem kan me geen reet schelen,ik zeg mijn mening en respecteer jullie mening ook.

Nu eens zien hoe verdraagzaam jullie zijn.

grtz :splat:

De joden zijn de grootste smeerlappen!!!
Vuile kapitalisten allemaal!!!

Dat er hier nog geen slotje op zit vind ik triestig voor dit forum...openlijk over de heerlijke tijden van Hitler bezig zitten en vergas die moslims maar allemaal..sjonge sjonge..blijkbaar veel kinderpraat.

Voor dit Forum....SLOTJE AUB !!!

Laatst bewerkt:
Gaat het Wimmeke....? :rolleyes:

Het niveau begint hier wel erg te zakken met dit soort topics als ik eerlijk mag zijn....

Champ zei:
Het een ver verleden beoordeelde iedereen op gedrag ipv huidskleur of afkomst.. maar door de vele jaren van ellende is men gaan generaliseren. gevolg is dat we elke marokaan erop aankijken!!
Maar je hebt gelijk.. je kan mensen niet beoordelen op afkomst, alleen op gedrag!

Proficiat champ je hebt het door.

Als ik de Tokkies zie en ben ook kortzichtig dan zijn jullie in Nederland echt wel achterlijk...geef nu zelf toe. Maar niet iedereen is hetzelfde en ik denk zo niet!!!
In Limburg hebben we miserie met de Italiaanders en Albanezen die volgens mij toch nog wat meer maffia zijn.
Wat moet een vreemdeling wel denken als hij dit hier allemaal leest??
Dan zijn wij ook allemaal rot..en als hij denkt zoals jullie zijn alle Belgen en Nederlanders rot.

Maar proficiat champ voor je inzicht ;)

grtz

Terug
Naar boven