Fitness Seller

Nederlanders ergeren zich aan Marokanen

Champ zei:
Het een ver verleden beoordeelde iedereen op gedrag ipv huidskleur of afkomst.. maar door de vele jaren van ellende is men gaan generaliseren. gevolg is dat we elke marokaan erop aankijken!!
Maar je hebt gelijk.. je kan mensen niet beoordelen op afkomst, alleen op gedrag!

Iedere Marokkaan erop aankijken wat een andere Marokkaan kapotmaakt klopt niet. Ik vindt het alleen wel vreemd dat je weinig tot geen negatieve dingen hoort over Turken/Italianen etc. ;)

Toevalligerwijs ook niet over de oudere generatie Marokkanen (30+).

Die rotgeneratie Marokkanen kan van mij wel respect krijgen....zo gauw ze het vliegtuig terugpakken, krijgen ze van mij alle respect die ze willen. :fu:

Wehehehe, van twee walletjes eten, lijkt me best leuk. :D

Ontopic: (zo te zien verschillende..)

maar goed.. Auswitz is nog altijd open.. gelukkig met een ander doel.. en laten we dat maar zo houden..

Het kan mij geen **** schelen waarom Moslims joden haten.. Het kan mij geen **** schelen wat er in Duitsland of Belgie gebeurt...

Het gaat mij alleen om mijn land.. en mijn omgeving.. als ik hoor dat Marokanen iets hebben veroorzaakt.. dan kijk ik de marokanen erop aan.. want blijkbaar laten ze het toe in hun samenleving
Nu kan je het wel verder verwijzen dat omdat ze in Nederland wonen ook in mijn samenleving verblijven.. En het groot zien, maar als ik iemand vanuit mijn naaste omgeving betrap op iets wat volgens mij niet door de beugel kan.. dan spreek ik hem/haar daar op aan.. ook als zij marokaan zijn..

Dat is de sociale controle.. welliswaar langzaamaan verdwijnend.. oorzaak: voornamelijk omdat er teveel verschillende culturen zijn en zijn ontstaan in 1 land... en omdat die culturen zich niet hebben hoeven aanpassen.. aan elkaar en aan de Nederlandse cultuur..
Het komt.. omdat er iets in de wet staat.. zoals dat je niet mag discrimineren, maar misbruik van die wet.. dat is weer positieve discriminatie!!
dat komt omdat je veels te veel ongestraft en te laag gestraft kan doen in Nederland..

kortom: Al jaren lang wordt er een verkeerd beleid uitgestraald.. In Nederland kan je mooi wonen en je krijgt nog een ingericht huis en geld toe ook!! Terwijl de meeste Nederlanders de rug wordt toegekeerd..

Wij hebben met zijn allen nog steeds een mogelijkheid om te zorgen dat onze stem gehoord wordt.. en dat is door te stemmen.. De eerste stappen zijn reeds genomen, de volgende zullen steeds sneller worden genomen.. De overheid begrijpt dat er een zij/wij situatie is (oke, zij denken dat het nog maar aan het begin is en wij weten wel beter)
Maar de maatregelen zullen er komen.. en mensen als Pim, Theo en Hirsi zullen er altijd zijn..

Wij zullen niet opgeven.. ookal strijden wij op een andere wijze dan zij..

Dit is nou Belgische humor,kom maar een paar avondjes met mij aan de deur staan,en dan kijken hoe je over je moslim vriendjes praat...

Marokanen zijn lief man, heel oplettend naar zijn omgeving en heeft
altijd zijn woordje klaar mocht er iemand naar hem kijken.
Hij houd veel van ze familie, vooral z'n zusjes zullen dat weten,
want zo vader zo zoon.
Hij moet wel een hele lieve moeder hebben aangezien alle andere
vrouwen kankerhoeren zijn vergeleken met haar.
jaja....

kortom, gister ruzie gehad met zo'n gozer en gewonnen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Jay Impol zei:
kortom, gister ruzie gehad met zo'n gozer en gewonnen :cool:

defineer "ruzie" en "gewonnen"

geknokt en dood gebeukt? of gescholden en hij liep huilend naar zijn gang om je morgen dood te laten steken?
Niemand wint van marokanen, want morgen wordt je neergestoken..
Mietjes.. LOL

Champ zei:
defineer "ruzie" en "gewonnen"

geknokt en dood gebeukt? of gescholden en hij liep huilend naar zijn gang om je morgen dood te laten steken?
Niemand wint van marokanen, want morgen wordt je neergestoken..
Mietjes.. LOL

Ik liep gewoon over straat en hij roept ineens wat kijk je,
ik zo, wat ? hij zo je moeder ! ik zo jouw moeder !
Toen kwam ie dreigend naar me toe, heb ik hem een klap gegeven
en ben daarna weer verder gelopen.
Ik ga echt niemand dood beuken, ben niet zoals hem weetje.

Laat ze morgen komen, ik steek hun eerder dan zij mij :mad:

Had ik al eens gezegd dat ik dat jonge Marokkanentuig een ergere ziekte vindt voor de maatschappij als kanker en aids.

• Topic Starter Topic Starter
weet niet of je dat al eens gezegt heb.. maar goed je mening te weten :D LOL

Jay! U are the man!

Jay Impol zei:
Ik liep gewoon over straat en hij roept ineens wat kijk je,
ik zo, wat ? hij zo je moeder ! ik zo jouw moeder !
Toen kwam ie dreigend naar me toe, heb ik hem een klap gegeven
en ben daarna weer verder gelopen.
Ik ga echt niemand dood beuken, ben niet zoals hem weetje.

Laat ze morgen komen, ik steek hun eerder dan zij mij :mad:

Het spreekt elkaar verdomme wel tegen he :D

Maar je hebt gelijk, welliswaar had je hem een paar trappen na kunnen geven maar vooruit...

eduardjanssen zei:
Het spreekt elkaar verdomme wel tegen he :D

Maar je hebt gelijk, welliswaar had je hem een paar trappen na kunnen geven maar vooruit...

Mja, ik was niet erg kwaad :P
En stel dat jij met een mes op straat zou lopen en er komt iemand
met een mes op je af om je te steken, dan weet ik wel wat je doet hoor. ;)

Terug
Naar boven