boogie
Huge Freak
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ervan uitgaande dat het onderzoek representatief is snap ik er echt helemaal niets van en schaam me echt dood voor mn volkecht wel een desillusie
![]()
Het wordt hoog tijd voor dat generale pardon..... vroeger (vroegah) was ik ook voor een hardere aanpak... nu ken ik inmiddels een paar persoonlijke verhalen en het is werkelijk schrijnend.
Een jongen die ik vrij goed kende heeft hier ruim zes jaar geprocedeerd. Mocht niet werken, niet naar school etc, etc. Had hier inmiddels een vriendenkring, sprak de taal en werd continu in het ongewisse gelaten of hij mocht blijven. Continu verdween hij in de bureaucratische molen.
Toen kreeg hij afgelopen maand een telefoontje of hij even wat papieren wilde komen ondertekenen. Wat denk je? Hij werd opgepakt en in de cel geflikkerd! Bespottelijk gewoon....![]()
![]()
![]()
Dat werkt niet meer in het hedendaagse Nederland. We zijn er trots op dat we zo individualistich denken, maar in feite is het gewoon een verkapt egoisme dat mede de oorzaak is van de verkilling in Nederland. De smiley gemist?Of mogen alleen rechtse mensen iemand proberen te stangen? Wat trouwens een Haagse gewoonte is, zit hier op mijn werk de hele dag mensen van buiten Den Haag op de kast te jagen.

BuilderB, ga nou niet de menselijke maat er bij halen.Dat werkt niet meer in het hedendaagse Nederland. We zijn er trots op dat we zo individualistich denken, maar in feite is het gewoon een verkapt egoisme dat mede de oorzaak is van de verkilling in Nederland.
Let wel, ik ben niet voor grenzen open gooien, ik ben niet voor zielig vinden van iedere vluchteling, maar ik ben wel voor een menselijk maat bij het behandelen van mensen.
Diep in mij schuilt het verlangen om de grenzen wel open te gooien. Maar realistisch is dat idd niet. 
Als je graag wilt dat ze moeten blijven waarom neem je er dan geen een in huis in plaats van de kosten op mij en anderen te verhalen?..
Ik voel er niets maar dan ook helemaal niets voor om tot in lengte van dagen voor deze mensen en hun nageslacht te moeten zorgen..
Terwijl er dan ook nog bij zitten die de rest van hun leven de pest aan het westen hebben.
) verbeteren. Hij heeft dan nog steeds geen recht op werk, goede medische zorg e.d.Het vetgedrukte is juist datgene waar ik me zorgen over maak. Ik VOEL NIETS. Heel typerend voor deze tijd. Als je die mensen kans op een baan geeft hoef jij ook helemaal niet in hun onderhoud te voorzien overigens.
Bij ons thuis kwam het vaak genoeg voor dat mensen die nergens terecht konden door problemen een tijd bij ons inwoonden. Ik vind dat nog steeds heel normaal eigenlijk. Gastvrijheid is mij gewoon met de paplepel ingegoten.
Een asielzoeker zal het allengs niet beter hebben mocht hij bij mij komen wonen, alleen zijn woonruimte zal (enigszins) verbeteren. Hij heeft dan nog steeds geen recht op werk, goede medische zorg e.d.
. Hij heeft dan nog steeds geen recht op werk, goede medische zorg e.d.

Volgens mij haal je een paar zaken door elkaar.Het wordt hoog tijd voor dat generale pardon..... vroeger (vroegah) was ik ook voor een hardere aanpak... nu ken ik inmiddels een paar persoonlijke verhalen en het is werkelijk schrijnend.
Een jongen die ik vrij goed kende heeft hier ruim zes jaar geprocedeerd. Mocht niet werken, niet naar school etc, etc. Had hier inmiddels een vriendenkring, sprak de taal en werd continu in het ongewisse gelaten of hij mocht blijven. Continu verdween hij in de bureaucratische molen.
Toen kreeg hij afgelopen maand een telefoontje of hij even wat papieren wilde komen ondertekenen. Wat denk je? Hij werd opgepakt en in de cel geflikkerd! Bespottelijk gewoon....![]()
![]()
![]()
IDD. Mijn god, waar hebben we het over? MENSENlevens. We hoeven maar zielige diertjes te laten zien op tv of inet en nederland staat op z'n achterste poten. Maar de beestachtige situaties in asielzoekerscentra, tja, dat is geldverspilling. BAH. Ik hoop dat daar binnenkort eens een pittige docu over te voorschijn komt.
Net zoals bigtony heb ik ook asielzoekers van dichtbij meegemaakt, die mensen woonden al 7 jaar met een gezin van 6 in een kleine stacaravan. De vader mocht niks, niet werken, geen opleiding etc. Toen werden ze uitgezet. Met twee kinderen die op een jaar na volledig in Nederland zijn opgegroeid. Spraken beter nederlands dan een gemiddelde achterbuurter. 7 jaar in een gammel kot in een oord waar criminaliteit weelderig tiert, de medische zorg hevig tekortschiet en de uitzichten uitzichtloos zijn....
Toen ik hoorde dat ze werden uitgezet, schaamde ik me voor de NL op mn paspoort. (de familie heeft destijds nog hart van nederland gehaald, als laatste strohalm, maar het mocht niet baten)
Hoe groot is de groep mensen die voor de bewuste datum asiel hebben aangevraagd? Het ging toch ook om een TIJDELIJKE stopzetting van het uitzetten?
BEFEHL IST BEFEHL... (G.L. chk)
Ik wordt hier kotsmisselijk van. Wentelen in weelde en rijkdom en dan dit... Erg beschaafd hoor. Iets om trots op te zijn als land.
Hitler kon op een gegeven moment geloof ik ook op een meerderheidssteun rekenen, volgens mij kon je je daar prima voor schamen. Als een meerderheid van de Nederlanders het klaarblijkelijk prima vindt om de integratieproblemen op deze manier op te lossen wil dat nog niet zeggen dat ik me daarvoor niet kan schamen. Ik schaam me dood voor die mensen, ik schaam me dood dat Verdonk het parlementair stelsel ver(kr)acht door niet het lef te hebben op te stappen. Recht door zee was het toch? Of nee! Regels zijn regels! Gimme a ****ing break...Kom op boogie, een beetje ruimdenkender mag wel hoor. Als de meerderheid van een volk ergens anders over denkt hoef je je niet gelijk te schamen.