MuscleMeat

Nederlanders zijn het slimst van europa

Binnenkort scheuren we ons af van Wallonië en dan prijkt Vlaanderen bovenaan.

gemiddelde van 107? Nou niet echt iets om zeer trots op te zijn.

En dit onderzoek deugt volgens mij niet, Turken en Maroc bois zijn ook Nederlanders. Ik vraag mij af of die zijn getest.

En dit onderzoek deugt volgens mij niet, Turken en Maroc bois zijn ook Nederlanders. Ik vraag mij af of die zijn getest.

Heb al vaker dergelijke onderzoeken en publicaties gezien;), vergeleken met onze maatstaven zouden bijna 80% van de afrikanen en de bevolking uit het middenoosten zwakbegaafden zijn:eek:. Waarschijnlijk zijn Turken en Marocs dus niet meegenomen in het bovengenoemde onderzoek;).
Grappig wel dat we er zo bovenuit steken:cool::D.

Had je de uitslag is moeten zien als die gasten niet in nederland waren, die halen het gemiddelde omlaag:D

Volgens mij zijn Nederlanders gewoon iets minder dom...

dat word dan gecompenseerd door dat vreselijk accent :)

In het originele artikel staat nergens het daadwerkelijke IQ van Nederlanders?

ik denk dat ze daar in die universiteit een beetje teveel jointjes smoren :D

ten eerste, slimheid heeft niks te maken met intelligentie. Ten tweede, is er geen concesnus over wat intelligentie nu eigenlijk is . ten derde weet men zelf niet of iq-tests nu eigenlijk wel intelligentie testen.
Ten vierde weet men ook niet hoe men aan z'n kandidaten kwam bij het voeren van dergelijk onderzoek.

Enz...

Terug
Naar boven