Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Nederlandse diplomaat mishandeld in Rusland

Ben ik de enige die het verband zit tussen de arrestatie vorige week van een Russische diplomaat en de mishandeling van deze Nederlandse diplomaat?

We weten allemaal dat Poetin(en de hele FSB), wat wraakacties betreft, niet echt van een subtiele aanpak houdt. :roflol:

ja jij bent de enigste, komt omdat jij beschikt over superieure intelligentie.

Ben ik de enige die het verband zit tussen de arrestatie vorige week van een Russische diplomaat en de mishandeling van deze Nederlandse diplomaat?

We weten allemaal dat Poetin(en de hele FSB), wat wraakacties betreft, niet echt van een subtiele aanpak houdt. :roflol:

-.- Dat arrogance

Het is zo voor de hand liggend dat niemand het noemenswaardig vond..

OT: Nederland is toch te p*ssy iets te zeggen.
Eigenlijk is ons land gewoon echt ****ing beta, die Russen doen tenminste wat ze willen, en kijk wat wij hebben Samsom en Timmermans :roflol: Over Rutte nog niet te beginnen

Tell me something i dont know:D

Btw, enigste bestaat niet. Het is enige.
(nu we toch mieren gaan nken)

Om die mier even kapot te nken, enigste bestaat wel maar heeft een andere betekenis dan enige.

Jij bent de enige betekent dat er geen andere zijn. Jij bent de enigste betekent dat jij de leukste bent. :p

don't **** with russia!!

Wim lex gaat in Rusland een paar tikken uit delen aan Poetin en dan is het weer goed. Nederland, alphaland

Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat in een verklaring weten de inbraak te betreuren: “Het ministerie van Buitenlandse Zaken meldt dat minister Timmermans de inbraak betreurt die in een pand heeft plaatsgevonden dat onder beheer is van de Russische ambassade."

Je ziet wel dat de relatie op spanning staat als je over een woning inbraak officieel gaat melden dat je het betreurt.

Maar die spanning was eerder al duidelijk na beperkte inmeninging van de VS:
De Verenigde Staten vinden de mishandeling van diplomaat Onno Elderenbosch 'onaanvaardbaar'. Ze verzoeken de Russische autoriteiten om een diepgaand onderzoek in te stellen.

Terug
Naar boven