Sure... ben benieuwd wat de navo doet als amerikanen hier een amerikaan in den haag komen weghalen bij het tribunaal![]()
alsof er ooit een Amerikaan voor het tribunaal gaat verschijnen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sure... ben benieuwd wat de navo doet als amerikanen hier een amerikaan in den haag komen weghalen bij het tribunaal![]()

Storm in een glas water.
Het is nueenmaal onmogelijk 100% veiligheid te garanderen. Als het nou een opslag voor kernbommen was geweest ok, maar boeien als je met een uitgebreide voorbereiding en veel ervaring een tank kan jatten. Hoe ver denk je ermee te komen.
Mooi programma om jan modaal van in paniek te brengen weer van de Campingzender.![]()

Ongemerkt C4 in een F16 kunnen plaatsen lijkt mij geen storm in een glas water.
Ook jij hebt duidelijk niet naar het programma gekeken.
Denk je dat het echt 100% veilig kan zijn? Dat er 24 uur per dag, 7 dagen per week overal mensen aanwezig zijn om elke vierkante meter van militair terrein in de gaten te houden? Natuurlijk is het fout en moet er wat mee gedaan worden, maar om nou meteen te schreeuwen dat ze daar open huis houden is onzin. Alsof er in andere landen nooit wat 'verdwijnt' of gesaboteerd wordt.
Bij F16's hoor je gewoon niet bij in de buurt te kunnen komen.
En ja dat hoort 100% veilig te zijn.

Agree, maar dingen die horen, worden vaak niet tot uitvoering gebracht, zoals dit voorbeeld laat zien.
Ik denk dat je trouwens 'niet' bent vergeten![]()

Bullshit, op de luchtmacht/legerbasissen waar ik kom is wel degelijk pasjescontrole en kom je niet "zomaar" binnen. Wel na registratie van je identiteit of op vertoning van je Defensiepas.beveiliging is daar nix!!de maatregelen die ze hebben. zoals een slagboom, pasjescontrole bij de slagboom..dat gebruiken ze niet eens..de boom staat open om file te voorkomen..pasjes worden niet gecontroleerd..als je 1maal op een kazerne/basis bent in je apenpakje dan snap ik wel dat je moeilijk gepakt word..zijn daar gewoon kleine steden..beter schaffen ze defensie af..als er stront aan de knikker komt,heeft de wereld weinig aan het legertje van nederland.

Ik denk dat het daadwerkelijke C4 in een F16 plaatsen toch wat moeilijker is. Onze journalist was alleen bij de F16 in de buurt, ik heb hem niet met pakketen C4 naar F16's zien lopen en om ze daarin te plaatsen. Kwestie van dat deurtje dicht en hij was er nooit binnen gekomen. (Simpele handeling die weer een probleem oplost)Ongemerkt C4 in een F16 kunnen plaatsen lijkt mij geen storm in een glas water.
Ook jij hebt duidelijk niet naar het programma gekeken.
Mee eens.Wat een stel paniekzaaiers hier, zeg. Bereikt de media toch nog wat ze willen; paniek zaaien.
De beveiliging van die kazernes is misschien niet helemaal potdicht, maar dat kun je ook niet verwachten bij een complex waar elke dag honderden mensen in en uit lopen en waar de populatie dus elke dag anders is.
Misschien wil Nederland hun kazernes wel (bijna) 100% beveiligd hebben na dit filmpje; zal mij benieuwen wie er dan het eerste gaat lopen janken dat de belastingen zo hoog geworden zijn, want beveiliging kost enorm veel geld. Daarbij is het een utopie om zoiets 100% beveiligd te hebben.
Maar goed; laten we ons lekker leiden door het soort paniekzaaiers als in dit topic, dan zal het zeker een stuk beter worden in dit land.![]()
Ik denk dat het daadwerkelijke C4 in een F16 plaatsen toch wat moeilijker is. Onze journalist was alleen bij de F16 in de buurt, ik heb hem niet met pakketen C4 naar F16's zien lopen en om ze daarin te plaatsen. Kwestie van dat deurtje dicht en hij was er nooit binnen gekomen. (Simpele handeling die weer een probleem oplost)
wat een stel paniekzaaiers hier, zeg. Bereikt de media toch nog wat ze willen; paniek zaaien.
De beveiliging van die kazernes is misschien niet helemaal potdicht, maar dat kun je ook niet verwachten bij een complex waar elke dag honderden mensen in en uit lopen en waar de populatie dus elke dag anders is.
Misschien wil nederland hun kazernes wel (bijna) 100% beveiligd hebben na dit filmpje; zal mij benieuwen wie er dan het eerste gaat lopen janken dat de belastingen zo hoog geworden zijn, want beveiliging kost enorm veel geld. Daarbij is het een utopie om zoiets 100% beveiligd te hebben.
Maar goed; laten we ons lekker leiden door het soort paniekzaaiers als in dit topic, dan zal het zeker een stuk beter worden in dit land.![]()
bullshit, op de luchtmacht/legerbasissen waar ik kom is wel degelijk pasjescontrole en kom je niet "zomaar" binnen. Wel na registratie van je identiteit of op vertoning van je defensiepas.
De lek bij woensdrecht zat hem in de buschauffeur die de pasjes niet controleerde, had hij dat wel gedaan (en dat doet hij vanaf nu) was zijn hele feestje op woensdrecht niet doorgegaan.
Op militaire kazernes zijn honderden dan wel duizenden militairen en burgers aanwezig, een onmogelijke taak om die allemaal constant in de gaten te houden en te controleren.
Ik praat het niet goed, want er zitten wel degelijk lekken in het systeem die aangepakt dienen te worden. Ik relativeer het alleen![]()
Onzin. Natuurlijk, in vergelijking met bijv. de VS zal Defensie altijd klein blijven. Maar als er veel en professioneel materiaal + genoeg man aanwezig zijn, kan NL echt wel een stoot uitdelen.
Whehehe, zeur niet. Als de 'soldaten' van de Nederlandse gezondheidszorg zo goed waren uitgerust als de gemiddelde militaire soldaat...
Pfiew, that would be ****ING great.