XXL Nutrition

Nieuws Nederlandse Marokkanen willen einde knuffelbeleid

sja,was laatst toch ook zo'n artikeltje gepost waarin bleek dat hun gebrek aan intelligentie voortkwam aan de hoge mate van incest binnen die groepen?

Ze zouden beter die marokkanen terug nr hun land sturen en ginder hun straf laten uitzitten ..... ze zouden wel twee keer nadenken voor ze iets mispeuteren dan

Hoor je het ook eens van een ander "CDA" "Groen-links" en "Pvda". Het pamper- en knuffelbeleid is de grootste politieke blunder sinds de invoering van gastarbeid.

sja,was laatst toch ook zo'n artikeltje gepost waarin bleek dat hun gebrek aan intelligentie voortkwam aan de hoge mate van incest binnen die groepen?

was een docu over op publieke omroep tijdje terug
veel marokkaanse jongeneren zouden last hebben van schizofrenie/autisme en dergelijken

was een docu over op publieke omroep tijdje terug
veel marokkaanse jongeneren zouden last hebben van schizofrenie/autisme en dergelijken

Niet alleen dat, Marokkanen uit het Rifgebergte hebben gemiddeld gewoon een verbijsterend laag IQ. Vraag me niet hoe het komt maar het is zo.

gwn meer meppen!

Niet alleen dat, Marokkanen uit het Rifgebergte hebben gemiddeld gewoon een verbijsterend laag IQ. Vraag me niet hoe het komt maar het is zo.
IQ wordt gewoon bepaald door omgevingsfactoren en doorgespeeld aan volgende generaties. Simpel gezegd: als je tussen domme mensen leeft dan blijf je zelf ook dom. Dit is voor elk ras van toepassing. Marokkanen die hier meer tussen mensen met hoger IQ gaan begeven gaan daardoor ook meer IQ ontwikkelen. Helaas is het zo dat men vaak juist de eigen soort opzoekt en dus dom blijft. Eén van de grote fouten van vorige regeringen is het toestaan van gettovorming.

Over het algemeen zijn de mensen die uit Staphorst,Rouveen,Spakenburg,Urk ook niet al te bijster slim.
Ook van die incestarea waar vaders nog even met dochterlief het nest inkruipt,em moeders een oogje toeknijpt.
Dit soort dorpen heb je ook zeker zat in Nederland.

In Volendam bv. komen de namen Tuyp,Schilder,Veerman ook angstvallig veel voor.
ook zo'n dorp van ''ons kent ons'' die liever alles weert wat niet van Volendamse aflkomst is.

Over het algemeen zijn de mensen die uit Staphorst,Rouveen,Spakenburg,Urk ook niet al te bijster slim.
Ook van die incestarea waar vaders nog even met dochterlief het nest inkruipt,em moeders een oogje toeknijpt.
Dit soort dorpen heb je ook zeker zat in Nederland.

In Volendam bv. komen de namen Tuyp,Schilder,Veerman ook angstvallig veel voor.
ook zo'n dorp van ''ons kent ons'' die liever alles weert wat niet van Volendamse aflkomst is.

is dit echt zo of heb je een hekel aan die lui door 1 of ander voorval?

haha :roflol:

is dit echt zo of heb je een hekel aan die lui door 1 of ander voorval?

Nee ik heb er persoonlijk geen voorval mee gehad,maar die plekken staan algemeen bekend als ''Zwartekousen Gemeentes''
ze halen ook regelmatig de media ,jl nog met de dodenherdenking waar ze niet aan mee wilden doen ivm het feit dat Zondag een rustdag is.

Uiteraard heb ik zeker ook een hekel aan dat soort figuren omdat ik zwaar gelovigen in hetzelfde hokje plaats als fascisten.

Beide hebben 0,0 respect in een donder voor andersdenkenden,geloven,coïtusualiteit,leefwijze etc. etc. etc.
nog afgezien van de vele slachtoffers die ze hebben gemaakt door de eeuwen heen.

Weer een mooi staaltje van de Christenhonden

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2024859/__CDJA__Homo_s_weigeren_mag__.html

IQ wordt gewoon bepaald door omgevingsfactoren en doorgespeeld aan volgende generaties. Simpel gezegd: als je tussen domme mensen leeft dan blijf je zelf ook dom. Dit is voor elk ras van toepassing. Marokkanen die hier meer tussen mensen met hoger IQ gaan begeven gaan daardoor ook meer IQ ontwikkelen. Helaas is het zo dat men vaak juist de eigen soort opzoekt en dus dom blijft. Eén van de grote fouten van vorige regeringen is het toestaan van gettovorming.

Het is wel iets gecompliceerder dan dat, maar er zit wel wat in ja, alleen is er ook zeker wel een erfelijke component natuurlijk.

Ik dacht dat men niet onderhandelde met terroristen :D

Hahaha.

Feit is wel dat die pak en beet honderd straatjochies electoraal gezien zo onderhand 30 zetels in hun broekzakken hebben zitten. Wie ze neerschiet, mag de zetels uit hun opengeknipte kleren graaien.

Opeens vergeet iedereen dat kolosale dossier van het ontslagrecht en dat is alweer een stoffig tijdperk uit het verleden.

Hypotheek rente aftrek, no claim, wie het nog weet mag het zeggen.

Terug
Naar boven