- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sja,was laatst toch ook zo'n artikeltje gepost waarin bleek dat hun gebrek aan intelligentie voortkwam aan de hoge mate van incest binnen die groepen?
was een docu over op publieke omroep tijdje terug
veel marokkaanse jongeneren zouden last hebben van schizofrenie/autisme en dergelijken
was een docu over op publieke omroep tijdje terug
veel marokkaanse jongeneren zouden last hebben van schizofrenie/autisme en dergelijken
Als je VMBO-basis niet kan halen, is het wel heel triest met je gesteld.
Niet alleen dat, Marokkanen uit het Rifgebergte hebben gemiddeld gewoon een verbijsterend laag IQ. Vraag me niet hoe het komt maar het is zo.

IQ wordt gewoon bepaald door omgevingsfactoren en doorgespeeld aan volgende generaties. Simpel gezegd: als je tussen domme mensen leeft dan blijf je zelf ook dom. Dit is voor elk ras van toepassing. Marokkanen die hier meer tussen mensen met hoger IQ gaan begeven gaan daardoor ook meer IQ ontwikkelen. Helaas is het zo dat men vaak juist de eigen soort opzoekt en dus dom blijft. Eén van de grote fouten van vorige regeringen is het toestaan van gettovorming.Niet alleen dat, Marokkanen uit het Rifgebergte hebben gemiddeld gewoon een verbijsterend laag IQ. Vraag me niet hoe het komt maar het is zo.
sja,was laatst toch ook zo'n artikeltje gepost waarin bleek dat hun gebrek aan intelligentie voortkwam aan de hoge mate van incest binnen die groepen?
Over het algemeen zijn de mensen die uit Staphorst,Rouveen,Spakenburg,Urk ook niet al te bijster slim.
Ook van die incestarea waar vaders nog even met dochterlief het nest inkruipt,em moeders een oogje toeknijpt.
Dit soort dorpen heb je ook zeker zat in Nederland.
In Volendam bv. komen de namen Tuyp,Schilder,Veerman ook angstvallig veel voor.
ook zo'n dorp van ''ons kent ons'' die liever alles weert wat niet van Volendamse aflkomst is.
+1 dan kun je net zo goed worden afgemaakt of je leven doorbrengen op een sociale werkplaats

Het zijn Marokkaanse Nederlandse. Marokkanen wonen in Marokko.
Ik denk dat een aanzienlijk deel van de 'kwajongens' met twee paspoorten het niet eens is met jouw betiteling.
Ze zijn nederlander als het goed uitkomt, maar onder elkaar zijn het trotse marokanen.
is dit echt zo of heb je een hekel aan die lui door 1 of ander voorval?
IQ wordt gewoon bepaald door omgevingsfactoren en doorgespeeld aan volgende generaties. Simpel gezegd: als je tussen domme mensen leeft dan blijf je zelf ook dom. Dit is voor elk ras van toepassing. Marokkanen die hier meer tussen mensen met hoger IQ gaan begeven gaan daardoor ook meer IQ ontwikkelen. Helaas is het zo dat men vaak juist de eigen soort opzoekt en dus dom blijft. Eén van de grote fouten van vorige regeringen is het toestaan van gettovorming.
Ik dacht dat men niet onderhandelde met terroristen![]()