ReyMysterio zei:In Polen word helemaal niet zo veel gewerkt!
Polen staat op numero uno wat werkeloosheid betreft en Nederland derde en als het zo doorgaat gaat NL op weg naar #1 positie.
Het was bij wijze van....:|
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReyMysterio zei:In Polen word helemaal niet zo veel gewerkt!
Polen staat op numero uno wat werkeloosheid betreft en Nederland derde en als het zo doorgaat gaat NL op weg naar #1 positie.
Joopie zei:P.S. Waarom heb je je karmabalk weer aan, spring je in het gat nu Centaur gestopt is of ben je van je wetenschappelijke/hardcore imago afgestapt?

Marc We zei:De manier om Europa sterker te maken is geen zwakke landen meer toe te laten.
Waarom moeten wij alle troep in Oost Europa opruimen, we hebben hier al genoeg ellende. Ik denk dat als Nederland en Frankrijk over hetzelfde verdrag hadden gestemd en het was gegaan over samenwerking binnen west europa, de oude zes van de oprichting bijvoorbeeld, dan had de Nederlandse en Franse bevolking ja gezegd tegen dit verdrag.
Marc We zei:De manier om Europa sterker te maken is geen zwakke landen meer toe te laten.
Waarom moeten wij alle troep in Oost Europa opruimen, we hebben hier al genoeg ellende. Ik denk dat als Nederland en Frankrijk over hetzelfde verdrag hadden gestemd en het was gegaan over samenwerking binnen west europa, de oude zes van de oprichting bijvoorbeeld, dan had de Nederlandse en Franse bevolking ja gezegd tegen dit verdrag.

Leviathan zei:Ik stel voor dat we Tjetsjenie ook nog ff lekker toelaten tot de EU!
Jordees zei:Een lage euro is goed voor de export en laat Nederland nou net een exportland zijn...
Is dus alleen maar voordelig.
flippodud zei:ik betwijfel of nederland een exportland is maar kom,
laten we dan niet vergeten da de producten duurder zullen worden voor jou, en je loon niet zal stijgen... een dure euro heeft meer voordelen dan nadelen, want laat europa nu toevallig eens een sterke interne markt hebben... maar toch fijn dat je aan koopkracht wilt inboeten voor die 20% bedrijven die leven van export. ik denk aan de 80% die werken op de interne markt, en aan de mensen die nog steeds met hun euro hun brood moeten kunnen betalen.
*nog eens groot nadeel: de benzineprijs zal nog meer stijgen. want met onze sterke euro kunnen wij veel benzine kopen. en olie is toevallig wel een érg cruciaal middel in de economie.
*andere voordelen: minder overnames door niet-europese bedrijven (maw economie blijft meer onder europese controle), euro-bedrijven kunnen zich inkopen in niet-euro bedrijven en dus zo hun marktpositie verstevigen, een gezamenlijk wisselkoers voor de europese landen onderling is enorm voordeel voor interne handel(geen belemmering meer door slechte wisselkoersen) <= landen als italië kunnen hun munt dus niet meer devalueren en landen zoals nederland vals beconcurreren,...
ik hoop dat dit het "euro is niet goed"-argument voor eens en altijd de mond snoert
Jordees zei:Oftewel, als we de gulden nog hadden, dan hadden we dit soort gezeik dus ook niet.
De euro is niet goed!
Jordees zei:Oftewel, als we de gulden nog hadden, dan hadden we dit soort gezeik dus ook niet.
De euro is niet goed!
flippodud zei:je hebt er dus geen snars van begrepen, bijgevolg is dit dan ook mijn laatste post omtrent dit onderwerp.
ligt er aan hoe je het bekijkt, de bijdrage van export in het GDP is relatief hoog. echter zo'n 80% van export gaat naar de interne markt (eurogebied), dus heeft dit minder gevolgen.flippodud zei:ik betwijfel of nederland een exportland is maar kom,
ZoutZak zei:is die economische faculteit in leuven aan te raden om in het kader van en uitwisselingsproject te studeren?
). wél ben ik zeker dat het in leuven VOL loopt van de lekkere wijven én dat de studentenvereniging van de economie MASSAS poen heeft. regelmatig worden er subtropische zwembad-fuiven gegeven (natuurlijk mét die lekkere wijven
),... 
misschien een moment opname, maar dat was beneden alle peil. In tegenstelling tot wat ik aantrof in verschillende discotheken in belgie. (nee ik geef toe dat er wel wat lekkers uit belgie voortkomt, naast louter de patatten).