MuscleMeat

Neovar & Krea alkalyn.

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
Waardering
141
Ik heb gisteren Neovar besteld bij XXL...maar ben net klaar met Krea alkalyn hoe lang zou ik nu het beste pauzeren voordat ik aan de Neovar kan.
En hoelang kan je Neovar gebruiken...1 maand on (1 potje) en dan weer 1 maand off bv ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zou geen pauze nemen en direct neovar beginnen te nemen, maar das mijn mening... :)

Enzyme,

Een pauze is niet echt nodig. Het zijn zo i zo 2 totaal verschillende vormen van creatine. Als je zelf graag een pauze inlast moet je dat doen, ik zou dan max 2 weken doen. Maar je kan gewoon doorgaan met deze .

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan begin ik maandag met Neovar....Maar wat alleen Neovar betreft hoef dus ook geen pauze in gelast te worden na 1 maand bv ?

Oke dank je....duidelijk zo. :D

NeoVar? dure CEE in aan capsule? Dagenlijks 6-10 caps slikken... Hmnn, geef mij maar gewoon de poeder varianten!

Laatst bewerkt:
Tja....iemand moet het toch uitproberen he :)
En pillen slikken boeit toch niet...ik bedoel je stopt ze in je mond (4 per keer)en slik weg.
Vindt het wel handig eigenlijk makkelijk mee te nemen zoals als gisteren bv nodig was...anders moet met je bv met een boterhamzakje met poeder gaan lopen kloten oid.

Jeetje, begrijp helemaal niet waarom mensen de duurdere creatines koopt. Alles wordt gewone creatine als je inneemt. Geen verschil na 2 minuten in de maag. Je moet alleen zorgen dat de spul echt zuiver is wil je problemen voorkomen.

Deze website heeft goede uitleg:

Creatine - feiten over de voedingsstof creatine

Jeetje, begrijp helemaal niet waarom mensen de duurdere creatines koopt. Alles wordt gewone creatine als je inneemt. Geen verschil na 2 minuten in de maag. Je moet alleen zorgen dat de spul echt zuiver is wil je problemen voorkomen.

Deze website heeft goede uitleg:

Creatine - feiten over de voedingsstof creatine

Ach ja zoals ik al zei ik hou er van dingen uit te proberen als een klein kind in een snoepjes winkel.
Geld "speelt dan geen rol" ik heb gewoon een bepaalt bedrag per keer wat ik uit geef en waaraan zie ik dan wel weer.
Niet zo moeilijk doen....;)

Ach ja zoals ik al zei ik hou er van dingen uit te proberen als een klein kind in een snoepjes winkel.
Geld "speelt dan geen rol" ik heb gewoon een bepaalt bedrag per keer wat ik uit geef en waaraan zie ik dan wel weer.
Niet zo moeilijk doen....;)

Enzyme.. laat me even weten wat je van de Neovar vind.. ben ook wel benieuwd maar ik heb al van een paar mensen gehoord dat ze zeker tevreden waren.

Doe ik.......

Terug
Naar boven