AndroidHealthClinic

Nepchirurg geeft bodybuilder borsten

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
MIAMI - Een Amerikaanse nepchirurg heeft een bodybuilder borsten met cupmaat C gegeven in plaats van de gewenste borstspierimplantaten. Een rechtbank in Miami veroordeelde de kwakzalver Reinaldo Silvestre woensdag tot 7,5 jaar cel.

De man van Cubaanse afkomst had meerdere personen misvormd in zijn illegale kliniek in de trendy wijk South Beach in Miami. De bodybuilder, voormalig Mister Mexico Alexander Beaz, liet zich in 1999 onder handen nemen.

De valse plastisch chirurg zag zich na een aanklacht gedwongen de Verenigde Staten te ontvluchten. Hij werd opgespoord in Belize, waar hij medicijnen onderwees.

Nu.nl

wat een mafkees.

hahahahahahaha

Lekker dan die gast,kom je dalijk voor een neusjob word je wakker met een k*tje :eek:

Ik heb geloof ik eens een reportage op tv daarover gezien. Hij gebruikt ook gewoon keukengerei om te opereren dacht ik. Bijvoorbeeld een taartschep om de huid en het vlees weg te duwen zodat hij lekker kan snijden en siliconen erin kan proppen. Reguliere operatie instrumenten daar heeft hij nooit van gehoord.

boerenkool zei:
Ik heb geloof ik eens een reportage op tv daarover gezien. Hij gebruikt ook gewoon keukengerei om te opereren dacht ik. Bijvoorbeeld een taartschep om de huid en het vlees weg te duwen zodat hij lekker kan snijden en siliconen erin kan proppen. Reguliere operatie instrumenten daar heeft hij nooit van gehoord.

Taartschep was een kaasschaaf had het ook gezien echt te erg lijkt mij

doodschoppen die gast, wel sneu voor de bber :D

Hoe kan je dat nu verkeerd begrijpen? Hebben ze het eerst besproken met gebarentaal ofzo? Wel echt schandalig dom om je bij zo'n chirurg te laten behandelen, maar ja als je implantaten laat steken ipv spieren kweken dan verdien je niet beter :rolleyes:

Big_T zei:
Hoe kan je dat nu verkeerd begrijpen? Hebben ze het eerst besproken met gebarentaal ofzo? Wel echt schandalig dom om je bij zo'n chirurg te laten behandelen, maar ja als je implantaten laat steken ipv spieren kweken dan verdien je niet beter :rolleyes:

Ik vind dat iedereen mag doen met zijn lichaam wat hij wil. Maar toegegeven, het is grappig :roflol:

wat een loser , zowel die BB als die chirurg

is al eens geweest op Reportage:D hij gebruikte een taartschep om te opereren:eek: :o

RobertHosper zei:
is al eens geweest op Reportage:D hij gebruikte een taartschep om te opereren:eek: :o

Dan herhaal ik het ook nog een keer:

Was op Reportage, die gast gebruikte een taartschep en ander keuken gerei.:eek: :p

Hahahahaha, wat een losers.

@ Big_T: Ik denk dat hij die c-cup inplantte omdat het hem gewoon niks kon schelen, niet omdat hij het verkeerd begreep.

Whahaha! :roflol:
Ach ja, hij kan ze altijd nog laten weghalen. :D

Ook deze krijgt een stempel van mij:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan noemen ze het ook nog een bodybuilder:(

Terug
Naar boven