klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Hey peepz,
ik wil een nieuwe laptop kopen, wordt vooral gebruikt voor multitasking, zware codeer sessies en bij tijd en wijle een veeleisende game
Maar ik moet met de laptop er ook minimaal 4 jaar mee goed vooruit kunnen
mijn eisen aangaande specs:
- Intel core 2 duo ( liefst T 7200)
- 1 a 2 GB geheugen (of anders stop ik zelf een staafje erbij voor 55 euro)
- HDD >150 GB en liefst 7200 rpm
- videokaart, daar heb ik geen verstand van, wat is een goede?
- als het ff kan ook een trendy design
en voor de rest leuke extra's zoals: webcam, bluetoots, afstandbediening,tas etc.
ik heb al in winkels rondgekeken, en het viel me op dat het verschil met de webshops niet zo groot is mbt de prijzen. op de webshops kwam ik volgende tegen:
Untitled Document
F3JP-AP026C (Asus Laptops: F3) - Laptops 4U
Friesland-Computers: verkoop van computer systemen, componenten en randapparatuur
Friesland-Computers: verkoop van computer systemen, componenten en randapparatuur
wat vinden jullie van het bovenstaande? of ken je eeen betere en goedkopere?
groeten
ik wil een nieuwe laptop kopen, wordt vooral gebruikt voor multitasking, zware codeer sessies en bij tijd en wijle een veeleisende game
Maar ik moet met de laptop er ook minimaal 4 jaar mee goed vooruit kunnen
mijn eisen aangaande specs:
- Intel core 2 duo ( liefst T 7200)
- 1 a 2 GB geheugen (of anders stop ik zelf een staafje erbij voor 55 euro)
- HDD >150 GB en liefst 7200 rpm
- videokaart, daar heb ik geen verstand van, wat is een goede?
- als het ff kan ook een trendy design
en voor de rest leuke extra's zoals: webcam, bluetoots, afstandbediening,tas etc.
ik heb al in winkels rondgekeken, en het viel me op dat het verschil met de webshops niet zo groot is mbt de prijzen. op de webshops kwam ik volgende tegen:
Untitled Document
F3JP-AP026C (Asus Laptops: F3) - Laptops 4U
wat vinden jullie van het bovenstaande? of ken je eeen betere en goedkopere?
groeten