ErikdeNoorman
Novice
- Waardering
- 0
Ik ben al weer een tijdje weg bij de Kneet, maar viel evengoed van mijn stoel toen ik Nesset bij Pauw & Witteman zag zitten omdat hij Mr. Universe was geworden, grote klasse!! Ook ik ken Nesset van Knetemann in Den Haag en hij was de enige fanatieke bodybuilder die een beetje normaal deed daar. Bijna niemand daar nam hem serieus omdat hij altijd vrij veel vet hield, maar ik had er alle vertrouwen in destijds omdat niemand toen al (1998 of daaromtrent) in zijn schaduw kon staan qua symmetrie, massa en vormen. Het wachten was op het moment dat hij ging dieeten voor een wedstrijd, en toen werd hij ook meteen 1.NK, 1.EK, 2.WK. Of hij AS gebruikte? Tot zijn dertigste zei hij altijd, kijken hoever ik kom, en daarna denk ik weer aan mijn gezondheid en stop ik ermee. Tja, als je pro wordt dan wil je meer zo blijkt, ik hoop dat het goed blijft gaan want waar de pro's mee experimenteren wil je niet weten. Zelfs Alison Maria die ook bij de Kneet zit is al afgevoerd per ambulance vanwege hartritmestoornissen, toen ook net pro. In ieder geval succes Nesset, op naar Mr.Olympia!!

?? NEEE