MuscleMeat

Neset Icli

Wel kort idd, maar gelukkig geen negatieve bullshit. Jensen was gewoon bang:D

Wel kort idd, maar gelukkig geen negatieve bullshit. Jensen was gewoon bang:D

:D Zat idd echt te wachten op de vraag "wat heeft dat lichaam nou gekost ?"
maar hij kwam niet !!! :eek:
Zou hij Pauw en witteman gekeken hebben ?? Neset ; " Ik gebruik alleen geweld als het echt moet !! " :D :D

damn die gast weegt 107 kilo bij 1,70 als ie in wedstrijdvorm is en anders rond de 120, moet dus nog heel wa kilos bij bij mij:P

op mn 81e lig ik denk ik inde grond :)

Idd, ik heb zwaar veel respect voor die man. Hopelijk zie ik er ook zo uit op me 81e:D

Ja sure.. altijd van die politiek correcte antwoorden hier. Hij hoort gewoon niet meer op het podium hoe je het ook went of keert. Hij is oud en het vel hangt overal los.. Het is vreselijk om te zien.

Ja sure.. altijd van die politiek correcte antwoorden hier. Hij hoort gewoon niet meer op het podium hoe je het ook went of keert. Hij is oud en het vel hangt overal los.. Het is vreselijk om te zien.

Proef ik hier een stukje jaloezie??

Heb je mijn opa wel es gezien op 81 jaar:D.

Het zag er gewoonweg niet uit, die oude vent. Apart mannetje wel.

Zit die Jensen soms bij Talpa?

Heb neset net bij Jensen gezien, damn! wat een grote gast! :)

Net gezien en vond het een leuk stukje. Iig een stuk beter dan bij Pauw&Witteman

Ik ken neset persoonlijk,hij heeft lange tijd bij kneets gym getraint in denhaag,voor degenen die zijn leeftijd willen weten; hij is 29 jaar.

Ik vind Pauw en Witteman een stelletje zwaar overschatte zelfingenomen zakken. Dat bewezen ze maar weer eens in hun gesprek met Neset. Die vraag over de armeense kwestie werd imo alleen maar gesteld om even HUN vooroordeel te bevestigen. Er werd ook geen antwoord verwacht, want ze lachten zich al kapot na de vraag. Wat een leuke volwassen jongens zeg. Je mag best kritische vragen stellen, maar dit sloeg nergens op. Bij Fatima liggen ze alleen maar kwijlend over tafel, en komen ze niet verder dan een liedje dat ze met haar dronken kop op de plee heeft staan zingen en dat ze sociaal captain is???? Geloof jij het????

Een bodybuilder mag in de media alleen maar op komen draven als een soort atractie terwijl het gewoon een topsporter is.

Terug
Naar boven