- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel kort idd, maar gelukkig geen negatieve bullshit. Jensen was gewoon bang![]()
Zat idd echt te wachten op de vraag "wat heeft dat lichaam nou gekost ?"

die gerard heeft iets te veel vel over en moet gouw ophouden
Waar praat je over knul, die man is 81 jaar.
Je mocht willen dat je er zo nog uitzag (en de conditie) op die leeftijd.

Idd, ik heb zwaar veel respect voor die man. Hopelijk zie ik er ook zo uit op me 81e![]()
Ja sure.. altijd van die politiek correcte antwoorden hier. Hij hoort gewoon niet meer op het podium hoe je het ook went of keert. Hij is oud en het vel hangt overal los.. Het is vreselijk om te zien.

Heb je mijn opa wel es gezien op 81 jaarJa sure.. altijd van die politiek correcte antwoorden hier. Hij hoort gewoon niet meer op het podium hoe je het ook went of keert. Hij is oud en het vel hangt overal los.. Het is vreselijk om te zien.
.Daar moet ik je gelijk in geven, maar die zag er nog veel erger uit. Dat bedoel ik ermee te zeggenAls ik heel eerlijk ben.. hoe lullig het ook klinkt.. zie ik liever geen mensen van 80+ zonder shirt en/of broek.

Als ik heel eerlijk ben.. hoe lullig het ook klinkt.. zie ik liever geen mensen van 80+ zonder shirt en/of broek.
? Geloof jij het
?Dus tussen de 70 en de 80 vind je de chicks nog strak genoeg?