XXL Nutrition

net binne

Bezoekers in dit topic

Dan zou ik daar eerst nog een jaartje mee doorgaan.....
Je hebt je iig nog lang niet genoeg ingelezen..
Ik heb al ruim 400€ uitgegeven aan de spulletjes en heb t nu thuis. Ik ben van plan januari/februari te beginnen. Dus enig info die je me kan geven graag
 
wat heeft iedereen maar snel tietjes :P
 
Ik heb nog altijd een klein bobbeltje achter mn linker tepel. Niet zichtbaar maar wel voelbaar. Ik wik niet dat het erger word.
 
Als je weet dat je last gaat krijgen, neem dan een lage dosis aromasin.

Is ook wel nuttige informatie om erbij te vertellen hè dat je gevoelig bent voor gyno. Dat is namelijk iets anders dan alleen maar bang zijn voor het krijgen van gyno.
 
Aromasin mee laten lopen. Kan dat ten koste gaan van gains of valt dat wel mee?
 
En helpt aromasin ook tegen prolactine gerelateerde gyno?
 
En helpt aromasin ook tegen prolactine gerelateerde gyno?

Gyno is altijd oestrogeen gerelateerd dus nolvadex is voldoende. Mocht het optreden beginnen op 20mg eventueel na een week verhogen naar 40mg als 20mg geen verschil maakt
 
Enige info :

Als jij je oestro crashed dmv te enthusiast ai gebruik heb je weinig aan je kuur.
 
En helpt aromasin ook tegen prolactine gerelateerde gyno?
Prolactine ben je cabergolin voor nodig. Ik ben er ook erg gevoelig voor namelijk
2x.per week cabergolin slikken en nergens last van. Iedereen zegt tren gyno.. Aromasin of nova of arimidex.. Dat helpt geen reet.. Wellicht preventief wel maar als je knobbeltje hebt van tren /prolactine dn echt caber / cabergolin nemen
 
Prolactine ben je cabergolin voor nodig. Ik ben er ook erg gevoelig voor namelijk
2x.per week cabergolin slikken en nergens last van. Iedereen zegt tren gyno.. Aromasin of nova of arimidex.. Dat helpt geen reet.. Wellicht preventief wel maar als je knobbeltje hebt van tren /prolactine dn echt caber / cabergolin nemen

Bro prolactine gyno bestaat niet. Het is altijd door oestrogeen. Dus je kan wel caber nemen om prolactine te verlagen als je oestrogeen te hoog is blijf je gyno houden.
 
Back
Naar boven