MuscleMeat

Netlog / Hotmail gehacked ...?

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
41
Beste,

Volgens mij is mijn netlog en hotmail account beiden gehacked, ik kon plots op geen beiden niet meer met het onthouden wachtwoord. Iets heel raars.

Kan ik daar iets aan doen?

Kan in niet met een middeltje m'n eigen account terughacken...?
Want dat is wel een serieus probleem vind ik

thx

Heb je een wachtwoord retrieval geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter
Ja via hotmial vergeet wachtwoord, maar natuurlijk, ik heb dat emailadres al heel lang, heb behoorlijk wat belangrijke contacten ook, en m'n geheime vraag het antwoord daarvan ben ik vergeten, heb overigens toen ook zeker wat gezeverd...

dus is er geen andere mogelijkheid?

Denk goed na.. weet je ZEKER dat je de juiste wachtwoorden hebt gebruikt? If so.. probeer support te mailen.. misschien dat hun wat voor je kunnen doen..

Ja is sowieso juist, want het zijn wachtwoorden die onthouden worden door mijn computer, dus hij meld altijd vanzelf aan, en nu plots niet meer en zegt hij dat het ID niet geldig is.

Er was zo een meisje die via netlog een prive bericht stuurde, klonk niet direct superovertuigend of ze wel echt was of niets, maar ok ik zeg ik zal het spelletje meespelen, kan niets verkeerd mee zijn he.

Ze vroeg mijn emailadres en ging mij toevoegen wanneer ze bij haar ma was enzo, vroeg naar de namen van mijn poezen, enz.
Ik zo: je stelt wel nogal veel vragen zonder dat ik je ken he.

En ik denk dus dat ik gehacked ben door de persoon dat wss onder de naam van haar mij gehacked heeft.

nou.. das lekker.. lesje geleerd?

Haha ja ik denk het wel :)
Nuja kon je eerst niet verwachten he?

Ik heb dat emailadres al jaren dusja.
stomme trut

wss dus indd gehacked, is je geheime vraag toevallig niet wat de namen van je poezen niet?
Want dan was het wel lomp van dat zomaar te geven :p

Ja als iemand jouw hotmail hackt (ww raad, hacken kan niet), dan hebben ze je netlog wss ook gelijk omdat je daar mails van hebt/krijgt met password kwijt.
Geen idee wat je eraan kan doen, contact opnemen met hotmail/netlog? Geheime vraag..

Hacken:rolleyes:

Als je Hotmail/Netlog gehacked wordt is het omdat je paswoord té simpel is. Blijkbaar is dat al vlug 'hacken'

Ja is sowieso juist, want het zijn wachtwoorden die onthouden worden door mijn computer, dus hij meld altijd vanzelf aan, en nu plots niet meer en zegt hij dat het ID niet geldig is.

Er was zo een meisje die via netlog een prive bericht stuurde, klonk niet direct superovertuigend of ze wel echt was of niets, maar ok ik zeg ik zal het spelletje meespelen, kan niets verkeerd mee zijn he.

Ze vroeg mijn emailadres en ging mij toevoegen wanneer ze bij haar ma was enzo, vroeg naar de namen van mijn poezen, enz.

En ik denk dus dat ik gehacked ben door de persoon dat wss onder de naam van haar mij gehacked heeft.

Nou lekker dan... Niet zo slim...

Wat zou die geheime vraag toch geweest zijn.. :roflol:

owned :roflol:

Ben je ook niet erg slim bezig inderdaad.

Als je dat emailadres al jaren hebt, dan denk je daar niet aan dat men kan gissen naar die geheime vraag, nooit aan gedacht. Maar idd vreselijk dom van mij!

Als je Hotmail/Netlog gehacked wordt is het omdat je paswoord té simpel is. Blijkbaar is dat al vlug 'hacken'
Hij is geowned door een social engineer, en ook dat valt onder het hacken, vroeger kon je haast niet zonder slimme praatjes als je ergens onrechtmatig toegang tot wou hebben.

Hahaha vragen naar poezen, wat een leep persoon. Maar dat je daar dan niet aan denkt, tja. Wat kunnen ze daar uberhaupt mee doen trouwens, met zo'n account.

Wat kunnen ze daar uberhaupt mee doen trouwens, met zo'n account.
Niet zelden vind je in de mailbox wachtwoorden en gebruikersnamen die toegang kunnen geven tot belangrijke gegevens van die persoon, of in sommige gevallen persoonlijke stuff waarmee die persoon gechanteerd kan worden.

Is het ook vandaar de term "social engineering" hotmail proberen te "brute forcen" is te risicovol.

Wel kun of kon je msn.ini jatten van iemand zijn pc en het wachtwoord daaruit decrypten.

Terug
Naar boven