muthu
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 17%
Heeft iemand al creatine ethyl ester gebruikt, schijnt nieuwe rage te zijn in America. Ik heb net een potje binnen van VPX sports.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Hoste zei:Wat maakt het nou uit wat voor creatine je gebruikt. Het blijft creatine!
Je wordt niet sterker met CEE dan met Creatine malate of creatine mono, alleen moet je bij oude creatine meer gebruiken voor hetzelfde effect.
En qua prijs is mono dan altijd goedkoper, zelfs met grotere dosis!
Het enigste nadeel van mono is de bloat, maar daar heb ik weinig last van bij micronised.
volgens mij zat er dicreatine malate in Xpand...M@rsel zei:Nog geen ervaring mee. Het zit ook in Dymatize Xpand. Schijnt heel vies te smaken
Dr. Worf zei:Helaas heeft 'The Hoste' wel gelijk! Creatine valt ten eerste niet te vergelijken met een produkt als proteine. En ten tweede zijn alle varianten op of met creatine alleen maar bedoelt om zo veel en zo snel mogelijk de creatine op de plaats van bestemming te krijgen (door de maag in de spiercel), al deze mooie toevoegsel veranderen helaas niks aan de werking van creatine.
Even nog een toevoeging: De nieuwere varianten creatine zorgen dus niet voor een beter 'eindresultaat', met een kuur van pure monohydraat duurdt het misschien iets langer voordat je verzadigt ben (ongeveer 5-7 dagen) terwijl je met de mono met transportsystemen al met 3-4 dagen verzadigd bent, het enige wat dus verschilt is dat het iets langer duurd voordat je de werking van de creatine merkt. Maar als je gewoon pure creatine met witte druivensap (bijv) neemt zal je net zulke resultaten boeken als met wat voor transportsysteem dan ook. Persoonlijk vind ik het een beetje geld-uit-de-zak-klopperij al die transportsystemen.
M@rsel zei:Okee, maar hoe verklaar je dan dat sommige mensen met creatine monohydraat weinig tot geen resultaat boeken, en met V12 oid de hele dag opgepomt lopen enzo![]()
TylW zei:Ja ben wel vergeten erbij zeggen dat een vorm van creatine (citrate) idd beter werkt voor bepaalde mensen die dan weer minder reageren op monohydrate, dus daar heb je een punt. (http://www.absolute-creatine.com/2.htm)
Maar het gaat mij meer om al die andere zogenaamd wonderproducten die steeds uitkomen. bijv. FF een hype over liquid crea en nu hoor je er al niets meer van.