Fitness Seller

New generatie creatine

Dus je hebt nu al CEE gebruikt en het verschil gemerkt?
Zelf nog nooit diaree of maagproblemen gehad met M, zelfs niet bij 25 g per dag op gegeven moment. had je elke keer diaree of was het 1 maal, dan kan het ook van iets anders zijn

Ik gebruik CEE nu een week neem 3 a 4 gram verdeeld in twee doses per dag.
Heb het puur gekocht bij bulk nutrition. Super snelle levering binnen 4 dagen stond fedex op de stoep.

Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat het veel sneller werkt dan gewoone creatine. Ben al duidelijk een stuk voller en sterker en heb een fijn opgepomt gevoel.

Dit had ik met gewoone creatine pas na 3 weken.

Ik heb wel wat last van gasvorming maar mijn ontlasting is er eerder beter op geworden.Geen diaree.

Ben nog maar een week bezig dus meer durf ik er nog niet over te zeggen maar ben wel positief.

Big_T zei:
Dus je hebt nu al CEE gebruikt en het verschil gemerkt?
Zelf nog nooit diaree of maagproblemen gehad met M, zelfs niet bij 25 g per dag op gegeven moment. had je elke keer diaree of was het 1 maal, dan kan het ook van iets anders zijn

Hehe, hoezo NU AL CEE gebruikt....het is al een tijdje op de markt hoor. Maar nee, CEE zelf nog niet geprobeerd, krijg er eind deze week wat van. Wel Swole V2(di-creatine malate) en Kre-Alkalyn. Bij die had ik dus geen last van diarree, winderigheid volgens mij wel bij Swole. Alleen bij gewone creatine mono en in wat mindere mate micronized creatine kreeg ik echt duidelijk daarvan diarree. Na wat rondsnuffelen op fora op internet bleek ik dus lang niet de enige te zijn die dit had.

Baal wel want op de micronized van AST reageerde ik echt goed qua prestaties in de gym en volheid en pomp, veel beter naar mijn gevoel dan die nieuwere dingen....alleen de hele tijd kans op diarree heb ik niet zo'n zin in, en dat was toen wel zo.

ik ben het helemaal eens met BIG T.

Muis zei:
fijn, heb je zelf ook nog wat te melden?

enige mate van "on topic" is trouwens in jouw post ook ver te zoeken, dus als je niks anders te doen hebt dan andere mensen af te katten,...... (verzin zelf maar iets).

Zeg dan ook even wat van Enrico, the Hoste en BartP

ok, dan even ontopic: (anders maak ik mijzelf er ook aan schuldig :))

Ik heb laatst wat stukjes gelezen over vloeibare creatine (creatine-serum), toen ik echter op zoek ging naar informatie anders dan napraters en medeverkopers bleek er bar weinig onderzoek te zijn gedaan. Dit verschijnsel heb ik al vaker gezien. BB'ers zijn (blijkbaar) goedgelovig en desperaat genoeg om elke logisch klinkend praatje voor waar aan te nemen en het produkt te proberen. Overigens zijn BB'ers hierin niet de enige, in de svchoonheidsindustrie worden "wetenschappelijke" theorieen en uitvindingen ook in producten verwerkt met toevoegingen waar de echte wetenschappers echt nog nooit van gehoord hebben. Oh, de gezondheidsindustrie haalt dezelfde truuk ook uit, probeer maar eens een artikel over "L casei defensis" te vinden op pubmed en toch wordt je doodgegooid met de gezonde eigenschappen van deze bacterie in zuivel door zuivelfabrikanten....

kortweg: wees kritisch en geloof niet alles wat ze schrijven.

wazzup zei:
enige mate van "on topic" is trouwens in jouw post ook ver te zoeken, dus als je niks anders te doen hebt dan andere mensen af te katten,...... (verzin zelf maar iets).

Zeg dan ook even wat van Enrico, the Hoste en BartP

ok, dan even ontopic: (anders maak ik mijzelf er ook aan schuldig :))

Ik heb laatst wat stukjes gelezen over vloeibare creatine (creatine-serum), toen ik echter op zoek ging naar informatie anders dan napraters en medeverkopers bleek er bar weinig onderzoek te zijn gedaan. Dit verschijnsel heb ik al vaker gezien. BB'ers zijn (blijkbaar) goedgelovig en desperaat genoeg om elke logisch klinkend praatje voor waar aan te nemen en het produkt te proberen. Overigens zijn BB'ers hierin niet de enige, in de svchoonheidsindustrie worden "wetenschappelijke" theorieen en uitvindingen ook in producten verwerkt met toevoegingen waar de echte wetenschappers echt nog nooit van gehoord hebben. Oh, de gezondheidsindustrie haalt dezelfde truuk ook uit, probeer maar eens een artikel over "L casei defensis" te vinden op pubmed en toch wordt je doodgegooid met de gezonde eigenschappen van deze bacterie in zuivel door zuivelfabrikanten....

Toen ik dat voor het eerst hoorde in die reclame, dacht ik metteen aan aminozuren. Door die L, en dat casei (casseine = melkeiwit). Dat defensis moet natuurlijk verdediging oid betekenen :rolleyes: klinkt ook allemaal erg mooi, maar of je er iets van merkt :rolleyes:

wazzup zei:

Het is een menselijke eigenschap om alles zo makkelijk mogelijk te doen of te willen bereiken. Waarom hard werken als het makkelijk kan? Daar speelt de industrie goed op in. Allemaal zogenaamde wondermiddeltjes en genoeg mensen die er in willen geloven. Weinig mensen die zich erin verdiepen.
Makkelijk gezond worden, makkelijk afvallen, makkelijk blablabla.

Daarom is de keuringdienst van waarde(?) zo'n leuk programma. :)

Het is in deze thread al genoemd dat vloeibare-creatine idd puur hype is maar dit is dan ook wel een extreem voorbeeld hierin.
Ik denk dat andere vormen van creatine (malaat/CEE) echt wel meer te bieden hebben dan vloeibaar en die zou ik persoonlijk dus niet vergeliken met vloeibare creatine.

PS mijn opmerking had niets te maken met "off topic zijn" van ,mij mag iedereen blaten wat ie wil.
Ik vind het alleen zo slap om te zeggen "Ik ben het helemaal eens met...." zonder eigen toevoeging.
maar je hebt gelijk dat het niet zo aardig was van me.
excuses tommyboy

(volgens mij waren mijn post in deze thread aardig ontopic verder hoor)

Reem zei:
Hehe, hoezo NU AL CEE gebruikt....het is al een tijdje op de markt hoor. Maar nee, CEE zelf nog niet geprobeerd, krijg er eind deze week wat van. Wel Swole V2(di-creatine malate) en Kre-Alkalyn. Bij die had ik dus geen last van diarree, winderigheid volgens mij wel bij Swole. Alleen bij gewone creatine mono en in wat mindere mate micronized creatine kreeg ik echt duidelijk daarvan diarree. Na wat rondsnuffelen op fora op internet bleek ik dus lang niet de enige te zijn die dit had.

Baal wel want op de micronized van AST reageerde ik echt goed qua prestaties in de gym en volheid en pomp, veel beter naar mijn gevoel dan die nieuwere dingen....alleen de hele tijd kans op diarree heb ik niet zo'n zin in, en dat was toen wel zo.
Ik zei gewoon nu al om na te gaan of je spreekt uit ervaring. Het is hier in Europa toch vrij nieuw en iedereen kijkt een beetje afwachtend.
Het zal nog moeten blijken of je er wel beter op zal gaan, vaak gaan de eerste indrukken ook om een placebo effect.

Weet je trouwens wat ook een oorzaak van diaree kan zijn? Het feit dat creatine monohydraat gewoon meer creatine bevat, dus zat je met een hogere dosis dan bij swole oid die soieso niet opneembaar is. Probeer maar eens te beperken tot 2.5 gram per inname MM. en dat 2 x daags, 1 x 's ochtends en 1 x na training. Ben bijna zeker dat dit perfect zal opnemen.

wazzup zei:

yep ... (sorry ik had niets zinnigs meer te melden haha)

Terug
Naar boven