- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big_T zei:Dus je hebt nu al CEE gebruikt en het verschil gemerkt?
Zelf nog nooit diaree of maagproblemen gehad met M, zelfs niet bij 25 g per dag op gegeven moment. had je elke keer diaree of was het 1 maal, dan kan het ook van iets anders zijn
Tommyboy zei:
Muis zei:
wazzup zei:enige mate van "on topic" is trouwens in jouw post ook ver te zoeken, dus als je niks anders te doen hebt dan andere mensen af te katten,...... (verzin zelf maar iets).
Zeg dan ook even wat van Enrico, the Hoste en BartP
ok, dan even ontopic: (anders maak ik mijzelf er ook aan schuldig)
Ik heb laatst wat stukjes gelezen over vloeibare creatine (creatine-serum), toen ik echter op zoek ging naar informatie anders dan napraters en medeverkopers bleek er bar weinig onderzoek te zijn gedaan. Dit verschijnsel heb ik al vaker gezien. BB'ers zijn (blijkbaar) goedgelovig en desperaat genoeg om elke logisch klinkend praatje voor waar aan te nemen en het produkt te proberen. Overigens zijn BB'ers hierin niet de enige, in de svchoonheidsindustrie worden "wetenschappelijke" theorieen en uitvindingen ook in producten verwerkt met toevoegingen waar de echte wetenschappers echt nog nooit van gehoord hebben. Oh, de gezondheidsindustrie haalt dezelfde truuk ook uit, probeer maar eens een artikel over "L casei defensis" te vinden op pubmed en toch wordt je doodgegooid met de gezonde eigenschappen van deze bacterie in zuivel door zuivelfabrikanten....
kortweg: wees kritisch en geloof niet alles wat ze schrijven.
wazzup zei:Ik heb laatst wat stukjes gelezen over vloeibare creatine (creatine-serum), toen ik echter op zoek ging naar informatie anders dan napraters en medeverkopers bleek er bar weinig onderzoek te zijn gedaan. Dit verschijnsel heb ik al vaker gezien. BB'ers zijn (blijkbaar) goedgelovig en desperaat genoeg om elke logisch klinkend praatje voor waar aan te nemen en het produkt te proberen. Overigens zijn BB'ers hierin niet de enige, in de svchoonheidsindustrie worden "wetenschappelijke" theorieen en uitvindingen ook in producten verwerkt met toevoegingen waar de echte wetenschappers echt nog nooit van gehoord hebben. Oh, de gezondheidsindustrie haalt dezelfde truuk ook uit, probeer maar eens een artikel over "L casei defensis" te vinden op pubmed en toch wordt je doodgegooid met de gezonde eigenschappen van deze bacterie in zuivel door zuivelfabrikanten....
Ik zei gewoon nu al om na te gaan of je spreekt uit ervaring. Het is hier in Europa toch vrij nieuw en iedereen kijkt een beetje afwachtend.Reem zei:Hehe, hoezo NU AL CEE gebruikt....het is al een tijdje op de markt hoor. Maar nee, CEE zelf nog niet geprobeerd, krijg er eind deze week wat van. Wel Swole V2(di-creatine malate) en Kre-Alkalyn. Bij die had ik dus geen last van diarree, winderigheid volgens mij wel bij Swole. Alleen bij gewone creatine mono en in wat mindere mate micronized creatine kreeg ik echt duidelijk daarvan diarree. Na wat rondsnuffelen op fora op internet bleek ik dus lang niet de enige te zijn die dit had.
Baal wel want op de micronized van AST reageerde ik echt goed qua prestaties in de gym en volheid en pomp, veel beter naar mijn gevoel dan die nieuwere dingen....alleen de hele tijd kans op diarree heb ik niet zo'n zin in, en dat was toen wel zo.
yep ... (sorry ik had niets zinnigs meer te melden haha)wazzup zei:Ik heb laatst wat stukjes gelezen over vloeibare creatine (creatine-serum), toen ik echter op zoek ging naar informatie anders dan napraters en medeverkopers bleek er bar weinig onderzoek te zijn gedaan. Dit verschijnsel heb ik al vaker gezien. BB'ers zijn (blijkbaar) goedgelovig en desperaat genoeg om elke logisch klinkend praatje voor waar aan te nemen en het produkt te proberen. Overigens zijn BB'ers hierin niet de enige, in de svchoonheidsindustrie worden "wetenschappelijke" theorieen en uitvindingen ook in producten verwerkt met toevoegingen waar de echte wetenschappers echt nog nooit van gehoord hebben. Oh, de gezondheidsindustrie haalt dezelfde truuk ook uit, probeer maar eens een artikel over "L casei defensis" te vinden op pubmed en toch wordt je doodgegooid met de gezonde eigenschappen van deze bacterie in zuivel door zuivelfabrikanten....