MuscleMeat

New Here And Need To Cut ...

Trippelke

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Na enkele weken met veel leesplezier ben ik aan het werk gegaan om een volledige schema op te stellen voor mijn voeding.
De bedoeling is dat ik serieus wat kilo's kwijt kan geraken (vooral de buik) en daarna een mooi resultaat kan behalen. Het is NIET de bedoeling om bodybuilder te worden maar een mooi strak en gespierd lichaam te krijgen.

Om de overtollige kilo's af te geraken ga ik zeker veel aan cardio moeten doen. Daarom zal er zeker een uurtje gefietst worden in de fitniss en dit 3 maal per week. Natuurlijk zullen de spieren ook nog getrained worden in de gym.

Mijn gegevens:

Geslacht: mannelijk
Leeftijd: 21
Gewicht: 91kg
Lengte: 1,89m

Begin stadia: een vetbuikje op die volgens mij na 10kg te vermageren wel weg moet zijn.

Genoeg gezever hier over.
Ik dacht voor mijn voeding met dit schema te gaan cutten.

7u: 3 grijze boterhammen met kippewit + kop magere melk
10u: 1 reep special K + appel
12u: 6 grijze boterhammen met kippewit
15u: 1 reep special K + banaan
18u: avondeten hou ik gewoon gezond met een klein stukje mager vlees en groenten
19u00 tot 21u = Fitness
22u: 1 klein kommetje special K met magere melk

Natuurlijk 2l water per dag drinken

Dit voedingsschema zal gebruikt worden wanneer ik 's avonds ga trainen. Wanneer ik voormiddag ga trainen weet ik nog niet hoe ik het moet aanpakken.

Hopelijk kunnen jullie op dit schema al wat goede commentaar geven zodat ik zeker een deftig resultaat kan boeken binnen enkele maanden.
Wanneer je een tip hebt voor de dagen dat ik voormiddag train, mag je dat zeker ook posten.

ben je een wijf ofzo? special K :roflol:

ga gewoon kwark eten of pro80shake met water!, en skip die banaan, en die reep K...

WTF heb jij met special K, donder al die shit he raam uit en ga goed voedsel eten.

je mag ook wel iets meer dan 2L drinken met jouw gewicht en schema.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat ik zo een eerste reactie krijg maar ik zal de bluts maar met de buil nemen.
Ik dacht aan special K omwille dat sommige andere mij dat eens hebben aanbevolen als je een dieet neemt en je toch iets wilt eten ondertussen.

Misschien wat meer tips in plaats van commentaar die mij niet helpt ???

No hard feeling natuurlijk

Altijd wel grappig om te zien dat mensen op een bodybuild forum komen vertellen dat ze GEEN bodybuilder willen worden. Je gaat toch ook niet op een anorexia forum vragen voor tips om bij te komen.

OT:
Vind het maar een erg mager dieet met veel te weinig goede vetten. Special K vervangen door havermout/volkorenpasta. In ieder geval absoluut een afrikaans dieet voor iemand van 189cm en 91kg.

Jammer dat ik zo een eerste reactie krijg maar ik zal de bluts maar met de buil nemen.
Ik dacht aan special K omwille dat sommige andere mij dat eens hebben aanbevolen als je een dieet neemt en je toch iets wilt eten ondertussen.

Misschien wat meer tips in plaats van commentaar die mij niet helpt ???

No hard feeling natuurlijk

ik vind zelf dat ik je het beste commentaar heb gegeven dat je kan krijgen, en dat is dat je die commerciele onzin het raam uit moet gooien en "stick to the basics" moet doen.

en dit zijn de basics, althans, ik ging er vanuit dat je ook nog wat spiermassa wilde behouden ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Te weinig eiwitten en vetten volgens mij.
Verdeel je totale kcal over maaltijden over de gehele dag want wat je om 10u en 15u eet zijn eerder tussendoortjes die je beter zou vervangen met een volwaardige maaltijd.

Verdeel alle boterhammen die je in de middag eet over je ochtend zodat je niet alles in 1 keer binnenkrijgt, zo doe ik het ook. Begin de dag met havermout/brinta.

Special K vervang je beter door kwark etc.

Het is idd dat de spiermassa die er nu zit moet blijven. Wil niet alles afbreken :)
Dan zal het zoekwerk opnieuw moeten beginnen. Dacht dat ik goed zat maar jammer genoeg totaal verkeert.

Het is idd dat de spiermassa die er nu zit moet blijven. Wil niet alles afbreken :)
Dan zal het zoekwerk opnieuw moeten beginnen. Dacht dat ik goed zat maar jammer genoeg totaal verkeert.

goed dat je inziet dat je je spiermassa niet kwijt wilt...maar dan moet je begrijpen dat je er weinig kans voor hebt met je special K wijven dieet. (want dat is het)

naja, in de link die ik je net gaf zie je wat je wel moet eten :P

Bij het berekenen van mijn vetpercentage ben ik gekomen op 20,4%
Is het zo dat een persoon van 21 jarige leeftijd maar 15% mag hebben?
En wat is het perfecte vetpercentage voor een goed gespierd lichaam?
Dit wil ik behalen:

_0_51b_7510946_g.jpg

ps: sorry dat ik een foto van iemand anders neem maar zo een resultaat wil ik dus behalen.

in zo een resultaat zit jaren training. 15% BF is aardig hoor imo (voor bb doeleinden dan he) , je hoeft in principe niet boven de 12 te komen.

maar focus je niet teveel op een % want dat is voor iedereen anders, als je veel spiermassa hebt zal je meer definitie zien bij een hoger vet% dan bji iemand met weinig spieren.

Normaal gezien moet zo een resultaat haalbaar zijn voor mij.
Ik wil over 6 maanden mijn volledige buik weg hebben en mijn BF moet dan 15% of minder zijn.
Doe daar nog een jaartje bij en we zullen hopelijk wel in de buurt komen van het gewenste resultaat.
Het ongezonde leven is voor mij gedaan.

hoebedoel je "normaal gezien"...heb je er ooit al een x zo uitgezien dan?

Niet zo maar toch in de buurt.
Was toen wel 16 jaar en door medicatie is alles naar de klote gegaan.
Niet meer op mijn eten gekeken enzo en alles is totaal fout gegaan tot nu.
Daarmee dat ik hoop over 1,5 jaar toch er terug zo uit te zien.

Niet zo maar toch in de buurt.
Was toen wel 16 jaar en door medicatie is alles naar de klote gegaan.
Niet meer op mijn eten gekeken enzo en alles is totaal fout gegaan tot nu.
Daarmee dat ik hoop over 1,5 jaar toch er terug zo uit te zien.
Dus je weet wel hoe het moet?

dus op je 16e zag je er ongeveer zo uit:
_0_51b_7510946_g.jpg

:roflol: kom op man

Niet alles te letterlijk nemen he.
Ik zag er goed gespierd uit maar niet zoals deze gast.
Mijn doel is natuurlijk om er zo uit te zien.
Sinds gisteren avond ook begonnen aan een ander voedingsschema.
Zal zien dat het tegen de maandag af is.

Terug
Naar boven