MuscleMeat

New Kids Nitro

Heb al meer gelachen met deze trailer dan de vorige film. Dus deze wil ik dan wel nog een kans geven. Ik lag bij de vorige echt plat met die tien euro scéne...hahaha geniaal.

En hoor ik nou op het einde "h**ren nken, nooit meer werken?" :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb al meer gelachen met deze trailer dan de vorige film. Dus deze wil ik dan wel nog een kans geven. Ik lag bij de vorige echt plat met die tien euro scéne...hahaha geniaal.

Herkenbaar dan? heheehe

Hehe ik weet het verhaal bro, binnenkort maar eens een reservering plaatsen in de Paté hehe. Anders kan je weer 5 weken wachten voordat je naar binnen kan.

Kunnen we nu al reseveren dan? Bij mij in de bios doen ze daar nog niet aan:(

Sent from my BlackBerry 8520 using Tapatalk

Download 'm wel een keer als hij in goede kwaliteit online staat. Ga niet naar de bios vol k*t koters die met een Brabants accent k*t roepen..:)

Had 'm gister nog eens gekeken. Vind dat stukje ook echt geniaal. Je bedoelt dat stukje toch met die deurwaarde en dat ie die mong**l open laat doen en een stuk ham in z'n portemonnee duwt? :rolleyes:

Download 'm wel een keer als hij in goede kwaliteit online staat. Ga niet naar de bios vol k*t koters die met een Brabants accent k*t roepen..:)

+1

Woon zelf in Brabant dus wij treffen het hier het hardst met die kneuzen.

@ 0,42 sec is in purmerend opgenomen :P
en ik ken wat jongens die meegespeelt hebben in die illegale "rave"

Had 'm gister nog eens gekeken. Vind dat stukje ook echt geniaal. Je bedoelt dat stukje toch met die deurwaarde en dat ie die mong**l open laat doen en een stuk ham in z'n portemonnee duwt? :rolleyes:

+1

Woon zelf in Brabant dus wij treffen het hier het hardst met die kneuzen.

Ben benieuwd waneer het begint met die t-shirt rage

Je weet, die teksten verrekte mongol koekwaus, ik maak je kapot, hou me tegen, heb je geld mij?, je moeders k*t etc etc etc

die verkoopte ze allemaal bij de coolcat toen. Ga laatste tijd veel naar Men @ work brah, weet jij die men @ work in de stad als je van dat waterputplein naar de Arena loopt aan de linkerkant zit Men @ work +. Is dat man of vrouw?

is die verhuist dan? laatste keer dat ik in stad was, zat ie nog naast de grote mac :roflol:

naast footlocker daarzo

is die verhuist dan? laatste keer dat ik in stad was, zat ie nog naast de grote mac :roflol:

naast footlocker daarzo

Ja daar zit er ook 1 als je vanaf de v&D langs de perrry sport die straat in loopt, zit zo kleine lange naar achter. Maar moest laatst bij de Arena zijn die winkels, toen zag ik zo men @ work + winkel zitten. Dacht dat dat meer voor vrouwen was

Ja daar zit er ook 1 als je vanaf de v&D langs de perrry sport die straat in loopt, zit zo kleine lange naar achter. Maar moest laatst bij de Arena zijn die winkels, toen zag ik zo men @ work + winkel zitten. Dacht dat dat meer voor vrouwen was

ooh dat weet ik echt niet maat. Ik kom nooit in de stad eerlijk gezegd

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 17:07 ----------

kan je dat niet vinden op hun website?

nee nog niet gekeken, zal binnenkort welleens checken. Moet binnenkort weer langs de footlocker ff nieuwe schoenen kopen heheh

Terug
Naar boven