Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik ben der bij 9 december
Wisten jullie trouwens dat ze alle borden van welkom in maaskantje weg hebben moeten halen omdat alles met maaskantje erop gejat werd![]()
serieus?in de bios 'course.In Tilburg?
Ja maar de gemeente waaronder maaskantje valt is niet echt blij met nk![]()
Ja dat willen er zo veel. Er gaan duizenden jongeren uit het hele land naar Maaskantje om op de plek te zijn waar die sketches zijn opgenomen, en om een broodje bakpao te bestellen bij die ene frietzaak.in de bios 'course.
Nee snap ik hehe, ik wil er wel een keertje naar toe eigenlijk.. De cultuur van Maaskantje opsnuiven

Ja waarschijnlijk wel, vind die ene nieuwe nogal k*t met de bus enzo.Haha nou mij zie je dan wel! welke bios ga je? Must See?
hahah echt bot, dan ga ik er binnenkort ook echt naar toe.. dan voel ik me een pelgrim net zoals de 1000den jongeren die voor mij zijn geweestJa dat willen er zo veel. Er gaan duizenden jongeren uit het hele land naar Maaskantje om op de plek te zijn waar die sketches zijn opgenomen, en om een broodje bakpao te bestellen bij die ene frietzaak.
Maar die verkopen ze daar niet![]()
Ik kan me ook al voorstellen hoe het eruit ziet idd, wss ook niks bijzonders aan.. Maar het is en blijft natuurlijk Maaskantje en dat moet je gezien hebben!Haha je moet zeker een keertje langs gaan bij het maaskantje, het is ook gewoon een kansloos dorp![]()

Moet je ZEKER een paar van die sketches nadoen, want daar krijgen de bewoners nooit genoeg vanhahah echt bot, dan ga ik er binnenkort ook echt naar toe.. dan voel ik me een pelgrim net zoals de 1000den jongeren die voor mij zijn geweest

Zullen we wat horny chicks van ElleGirl dan meelokkuuh?Ik kan me ook al voorstellen hoe het eruit ziet idd, wss ook niks bijzonders aan.. Maar het is en blijft natuurlijk Maaskantje en dat moet je gezien hebben!
hehe, eerst maar is die film op de 6de, zie je dan brah![]()

Hiervoor moet je zeer zeker niet naar de bios gaan, maar met een bende vrienden achter de tv bekijken.
serieus?
Ik ben benieuwd hoeveel buff dbb'ers ik 9 dec in tilburg zie btw
haha mss moeten we idd een topic openen wie daar op 9 december bij de mustsee isZullen we wat horny chicks van ElleGirl dan meelokkuuh?![]()