XXL Nutrition

New Kids Turbo

Iedereen onder de rivieren vindt dit vet :P .

Haha ik ben der bij 9 december :P
Wisten jullie trouwens dat ze alle borden van welkom in maaskantje weg hebben moeten halen omdat alles met maaskantje erop gejat werd :P

Haha ik ben der bij 9 december :P
Wisten jullie trouwens dat ze alle borden van welkom in maaskantje weg hebben moeten halen omdat alles met maaskantje erop gejat werd :P
:roflol: serieus?
Ik ben benieuwd hoeveel buff dbb'ers ik 9 dec in tilburg zie btw

In Tilburg?
Ja maar de gemeente waaronder maaskantje valt is niet echt blij met nk :P

Haha nou mij zie je dan wel! welke bios ga je? Must See?

in de bios 'course.
Nee snap ik hehe, ik wil er wel een keertje naar toe eigenlijk.. De cultuur van Maaskantje opsnuiven
Ja dat willen er zo veel. Er gaan duizenden jongeren uit het hele land naar Maaskantje om op de plek te zijn waar die sketches zijn opgenomen, en om een broodje bakpao te bestellen bij die ene frietzaak.
Maar die verkopen ze daar niet:P

Haha nou mij zie je dan wel! welke bios ga je? Must See?
Ja waarschijnlijk wel, vind die ene nieuwe nogal k*t met de bus enzo.
Ja dat willen er zo veel. Er gaan duizenden jongeren uit het hele land naar Maaskantje om op de plek te zijn waar die sketches zijn opgenomen, en om een broodje bakpao te bestellen bij die ene frietzaak.
Maar die verkopen ze daar niet:P
hahah echt bot, dan ga ik er binnenkort ook echt naar toe.. dan voel ik me een pelgrim net zoals de 1000den jongeren die voor mij zijn geweest

Haha je moet zeker een keertje langs gaan bij het maaskantje, het is ook gewoon een kansloos dorp :P

Haha je moet zeker een keertje langs gaan bij het maaskantje, het is ook gewoon een kansloos dorp :P
Ik kan me ook al voorstellen hoe het eruit ziet idd, wss ook niks bijzonders aan.. Maar het is en blijft natuurlijk Maaskantje en dat moet je gezien hebben!
hehe, eerst maar is die film op de 6de, zie je dan brah :D

Ik kan me ook al voorstellen hoe het eruit ziet idd, wss ook niks bijzonders aan.. Maar het is en blijft natuurlijk Maaskantje en dat moet je gezien hebben!
hehe, eerst maar is die film op de 6de, zie je dan brah :D
Zullen we wat horny chicks van ElleGirl dan meelokkuuh? :D:D

****ing gruwelijk :D

Over de top! :D
Hoop BN'ers in kleine rollen

Misschien ga ik wel efkus kieke jonguh .
Ligt toch 5 minuten van den bosch of dus:D

deze bruute film moet zeker bekeken worden :D

Terug
Naar boven