Fitness Seller

New Kids Turbo

haha mss moeten we idd een topic openen wie daar op 9 december bij de mustsee is

Alsmost guarranteed ellegirl coïtus :o
Maar dan moeten we ze wel van tevoren filteren, van die gore feministen hoef ik niet hoor..
Doe mij maar de sappige 18 ellechickies. :D

bump

is ie al ergens te downloaden in fatsoenlijke kwaliteit?

Er staan dvd/blu ray rips op usenet.

Al heb ik wel 2 matige dvd rips binnengehaald, (ruis/onscherp). Ik probeer er morgen nog wel eentje.

wtl ik ook wel weten

heb m vandaag gehaald;)
de orginele zwarte manta hier voor de deur in Klazienaveen(is ook gemaakt door iemand uit me dorp)..

nice jongeuh!:P

wel leuk je krijgt maaskantje metalen sleutelhanger bij de dvd!:D

net de blu ray gedownload:)

Ik heb hem ook ff gedownload, morgen ff kijke. Ben benieuwd :)

vanavond making off, denk dat dat ook wel leuk is :)

die making off is al tig keer geweest.

Heeft iemand een torrent naar dvd kwaliteit?

Ik heb hem vandaag nog een keer gedownload hij was er eerder deze week al. Waarom torrents als je met nieuwsservers kan downloaden.

Heb hem gekeken, tjah het is wel een leuke film als je van dat soort humor houd. Mja, het is natuurlijk geen "goede" film :p

Ik vind het echt een gigantische telleurstelling.

ga hier straks ook even de HD versie bekijken, heb ik al enkele dagen op de mediaspeler staan, maar heb vanavond een vriendinloze avond, zij houdt totaal niet van zinloze humor als dat van hun, ikke wel, dus zo ff rondje fietsen en dan kon het wel eens zijn dat ik die nog ff ga bekijken jonguh

minder slecht dan ik had verwacht, maar toch niet zo leuk. er zit toch enorm veel kracht in de kortheid van de sketches, die ze normaal deden.

Terug
Naar boven