XXL Nutrition

Nieuws New Medal of Honor Open BETA

probleem heb ik ook,

probeer quick connect oid in het hoofdmenu, vind die vanzelf een server waarmee die connect, of in recente servers kijken als je al eens hebt gespeeld.

ok je moet geen account of iets dergelijks hebben he .. ik heb hem met steam gedonwload en ken hem via steam opstarten kom ik gelijk in hoofdmenu ... klopt toch ?

jawel, je moet ff aaccount maken

Heb hem alvast voorbesteld en de 14e direct gamen als een malle.

barryy999 is mn steam .. ken iemand me ff toevoegen en uitleggen ? ;)

heeft iemand em al gekocht? :D
ga hem zelf denk ik niet kopen, vond de beta niks namelijk

morge hale @ xbox360...
namelijk uitgekeken op mw:2 ;p

morge hale @ xbox360...
namelijk uitgekeken op mw:2 ;p
heb hem net gedownload, en valt toch een beetje tegen eigenlijk :(
het voelt allemaal een beetje simpel en makkelijk aan.(op hard)
ik kan niks zeggen over de multiplayer natuurlijk, maar ik ga hem niet kopen iig.

Laatst bewerkt:
Ben net te laat. Leek mij wel een leuk spelletje..

Vandaag gehaald en na een paar uurtjes gamen weet ik al dat dit spel gewoon een ontzettend hard aftreksel is van bad company 2. Veel te trage gameplay, geen killcam, en een game engine waardoor het lijkt alsof je dronken bent.
De singleplayer is nog wel een beetje te pruimen op het eerste zicht, maar de multiplayer is niet aan mij besteed.

Nee ik kijk meer uit naar black ops. ;)

Was ik de enige die de beta echt lauw vond?

Vandaag gehaald en na een paar uurtjes gamen weet ik al dat dit spel gewoon een ontzettend hard aftreksel is van bad company 2. Veel te trage gameplay, geen killcam, en een game engine waardoor het lijkt alsof je dronken bent.
De singleplayer is nog wel een beetje te pruimen op het eerste zicht, maar de multiplayer is niet aan mij besteed.

Nee ik kijk meer uit naar black ops.
zonde van je geld dan of niet? :rolleyes:
ben met de (gedownloade) singleplayer bezig, en die is niet heel slecht ,maar ook niet heel speciaal ofzo, ik zou het een 6 geven denk ik.

Was ik de enige die de beta echt lauw vond?
ik vond er ook geen bal aan, had het echt minder dan een uur gespeeld ofzo.

Ik zag dat je bij de multiplayer maar 3 verschillende wapens kan kiezen?
lijkt me nogal weinig zeker vergeleken bad company, wat trouwens de beste shooter van dit moment is, vind ik dan :D
(maar op een of andere manier spelen weinig mensen dat, niet genoeg reclame voor gemaakt? ???)

• Topic Starter Topic Starter
ben met de (gedownloade) singleplayer bezig, en die is niet heel slecht ,maar ook niet heel speciaal ofzo, ik zou het een 6 geven denk ik.

lijkt me nogal weinig zeker vergeleken bad company, wat trouwens de beste shooter van dit moment is, vind ik dan :D
(maar op een of andere manier spelen weinig mensen dat, niet genoeg reclame voor gemaakt? ???)

Pc of 360?

Ik vind het zonde van mijn geld ja.

Mensen spelen BC2 niet meer omdat het saai word. De maps zijn, zeker vergeleken met Bad company 1, erg lineair. Hierdoor krijg je het gevoel steeds hetzelfde te doen.. Er werd veel DLC beloofd, nieuwe map packs etc. Helaas waren de VIP Map packs geen map packs, maar mode packs op bestaande maps. Door dit soort flauwe geintjes verliest de community de interesse voor de game. Vooral omdat er geen nieuwe DLC op het menu staat, behalve dan de Vietnam 'uitbreiding'. Volgens mij is dit gewoon de taktiek van DICE/EA.. maak een game, laat mensen hem spelen en laat het doodbloeien zodat ze volgende game kopen (MoH in dit geval). Ze kijken niet meer naar fanbases of community, het draait alleen om geld :)

BC2 kon me ook niet zoveel boeien als bad company 1. Erg jammer. MoH wil ik me nog niet eens over uitlaten :p

Laatst bewerkt:
net gekocht, kan maar maken dat in orde is ze! :D

Gisteren nog een klein uurtje gespeeld, en trekt me ook niet heel erg aan.
De game zelf is nogal makkelijk imo. Speel het wel niet op Hard, maar op Medium, maar bij veel spellen is dat soms toch al wat ingewikkelder.

Wel mooie graphics in het spel!

Multiplayer zuigt zo ****ing hard, nadat je Call Of Duty gewend bent.
Met 3 wapens spelen, die ik niet eens zo goed vind. Gaat heel traag vooruit, en wat me mateloos ergert is dat ik die O knop blijf inhouden om te gaan en dat dat niet gaat in de multiplayer! Bizar?

Wel nog toffe graphics, maar je ziet elkaar heel slecht van in de verte, terwijl bij COD dat beter ging. Ook de killcam is een leuke optie in COD wat je hier niet hebt. Je gaat zo plots dood zonder dat je weet hoe of wat je mis deed of van waar het kwam en dat is vervelend!

Ook het laden van dat spel, as in wtf? Ik wil gewoonweg naar het mainmenu in het begin van het spel en doet ie er eindeloos lang over op m'n ps3?! Moet ik zelfs wachten tot er een spel begint te laden om dan te gaan kiezen of ik terug naar het mainmenu wil of niet.

Hoop dat die game toch nog wat zal beteren, maar anders zal het wel wachten worden op de nieuwe COD Black Ops, wat nog een maandje zal duren :D

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Heb hem alvast voorbesteld en de 14e direct gamen als een malle.

haha ooo wat zal die lang gamen met dat spel :D

pc :)
Mensen spelen BC2 niet meer omdat het saai word. De maps zijn, zeker vergeleken met Bad company 1, erg lineair. Hierdoor krijg je het gevoel steeds hetzelfde te doen.. Er werd veel DLC beloofd, nieuwe map packs etc. Helaas waren de VIP Map packs geen map packs, maar mode packs op bestaande maps. Door dit soort flauwe geintjes verliest de community de interesse voor de game. Vooral omdat er geen nieuwe DLC op het menu staat, behalve dan de Vietnam 'uitbreiding'. Volgens mij is dit gewoon de taktiek van DICE/EA.. maak een game, laat mensen hem spelen en laat het doodbloeien zodat ze volgende game kopen (MoH in dit geval). Ze kijken niet meer naar fanbases of community, het draait alleen om geld :)

BC2 kon me ook niet zoveel boeien als bad company 1. Erg jammer. MoH wil ik me nog niet eens over uitlaten :p
bfbc2 heeft wel meer patches en updates gehad als je het vergelijkt met mw2, en volgens mij best goed naar de community geluisterd. (Mappacks waren gratis voor pc dus ik mag niet klagen)
Wat ik vooral raar vind is dat iedereen mw2 altijd helemaal afkraakt op bijvoorneeld machinima en forums enzo maar dat er wel dagelijks nieuwe mw2 gameplay video's bijkomen en dat blijkbaar mensen het nog steeds belachelijk veel spelen. Maar goed cod is denk ik verslavender dan bfc2, sneller in de actie, tempo ligt hoger, sneller unlocken en levelen enzo, en dat is denk ik wat veel mensen graag willen?
maarja tot dat black ops uit komt speel ik bfbc2!

net gekocht, kan maar maken dat in orde is ze! :D
snel ruilen als het nog kan :D

Laatst bewerkt:
pc :)

bfbc2 heeft wel meer patches en updates gehad als je het vergelijkt met mw2, en volgens mij best goed naar de community geluisterd. (Mappacks waren gratis voor pc dus ik mag niet klagen)
Wat ik vooral raar vind is dat iedereen mw2 altijd helemaal afkraakt op bijvoorneeld machinima en forums enzo maar dat er wel dagelijks nieuwe mw2 gameplay video's bijkomen en dat blijkbaar mensen het nog steeds belachelijk veel spelen. Maar goed cod is denk ik verslavender dan bfc2, sneller in de actie, tempo ligt hoger, sneller unlocken en levelen enzo, en dat is denk ik wat veel mensen graag willen?
maarja tot dat black ops uit komt speel ik bfbc2!

snel ruilen als het nog kan :D

Mappacks waren gratis ja. Maar waren het echte mappacks? Volgens mij stond het allang op de disc zelf en maakte ze er DLC van zodat het leek alsof ze de community voorzag van nieuw spul.

MW2 word idd veel gespeeld. Alleen kun je beide games niet vergelijken. In BC2 zou de stijl van spelen heel anders moeten zijn. Er zitten voertuigen in, er zijn verschillende klasses en het zou vooral teamwork moeten zijn.
Dit zie je in MW2 nauwlijks terug. Het is voor jezelf rennen en schieten, campen en killstreaks halen. Het levelen en unlocken is voor veel mensen verslavender dan het spelen zelf.

Ik persoonlijk ben meer een fan van het taktisch aanpakken, samenwerken en kijken wat je doet. Proberen te overleven, ipv rondrennen en schieten wat je schieten kan. Jammer genoeg door het succes van de MW reeks gaan andere developers het kopieren en verliest een game zijn eigen feeling. Ik merk bijvoorbeeld dat BC wat meer CoD eigenschappen heb gekregen, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik ben geen fanboy, ik vond CoD4 (en 1 en 2) geweldig, maar het was een ander type spel en dat meost zo blijven.

Speel je op PC of 360?

Is al uit de verpakking :(

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Mappacks waren gratis ja. Maar waren het echte mappacks? Volgens mij stond het allang op de disc zelf en maakte ze er DLC van zodat het leek alsof ze de community voorzag van nieuw spul.

MW2 word idd veel gespeeld. Alleen kun je beide games niet vergelijken. In BC2 zou de stijl van spelen heel anders moeten zijn. Er zitten voertuigen in, er zijn verschillende klasses en het zou vooral teamwork moeten zijn.
Dit zie je in MW2 nauwlijks terug. Het is voor jezelf rennen en schieten, campen en killstreaks halen. Het levelen en unlocken is voor veel mensen verslavender dan het spelen zelf.

Ik persoonlijk ben meer een fan van het taktisch aanpakken, samenwerken en kijken wat je doet. Proberen te overleven, ipv rondrennen en schieten wat je schieten kan. Jammer genoeg door het succes van de MW reeks gaan andere developers het kopieren en verliest een game zijn eigen feeling. Ik merk bijvoorbeeld dat BC wat meer CoD eigenschappen heb gekregen, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik ben geen fanboy, ik vond CoD4 (en 1 en 2) geweldig, maar het was een ander type spel en dat meost zo blijven.

Speel je op PC of 360?

True, het is in het begin verslavend om te levelen en te unlocken, maar ook wel om echt hard te spelen en zo'n hoog mogelijke killstreak te halen, wat bij mij nooit echt zo fantastisch lukte. Werd altijd wel ergens van in de rug geraakt, of geknifed! Ook die vlugge gameplay is veel leuker spelen dan dat hele trage. Plus je gezichtsveld is vele malen duidelijker dan in medal of honor.

Maar goed, heb nog maar 1uur gespeeld, deze avond wat langer, zal dan nog wel een ander oordeel kunnen vellen!

Terug
Naar boven