AndroidHealthClinic

Nieuws New Medal of Honor Open BETA

heb de singleplayer nu ook ff gespeeld.
het is wel leuk, maar op de 1 of andere manier kan het me niet echt heel erg boeien.
het is sowieso niet heel moeilijk op medium inderdaad en de speelstijl vind ik een beetje... mja.. matig.

ben misschien teveel gewend geraakt aan mw2, dat zou kunnen, maar vind hem tot nu toe niet boeiend genoeg om hem te kopen

heb de singleplayer nu ook ff gespeeld.
het is wel leuk, maar op de 1 of andere manier kan het me niet echt heel erg boeien.
het is sowieso niet heel moeilijk op medium inderdaad en de speelstijl vind ik een beetje... mja.. matig.

ben misschien teveel gewend geraakt aan mw2, dat zou kunnen, maar vind hem tot nu toe niet boeiend genoeg om hem te kopen

Je mag hem kopen van mij aan verminderde prijs? :D:D
Nee maar jouw gedacht exact! Wellicht teveel gehecht aan het COD gegeven waaronder 'MW2'. Gaat zo rap, vlug en redelijk mooi in detail. Betere overzichten, rappere gameplay en unlocks.

Moet zeggen dat ik hem toch wat meer gewoon begin te worden en iets liever speel. Het komt af en toe toch wel een stukje realistischer over dan COD. Heeft zeker en vast heel wat minpunten ook natuurlijk zoals geen Killcam etc, maar in real war heb je dat ook niet.

En moet zeggen dat ik nog behoorlijk goed aan het spelen ben ook. Ene keer beter dan andere keer, maar ik doe het al wat liever. Singleplayer zit ik al wat verder en die begint ook ietsje harder te worden, wat ook beter toffer oogt. Maar over het algemeen ga ik er wel nog zeer makkelijk door!

Tof verhaal, mooie graphics en al bij al misschien toch een leuk tussendoortje vooraleer de COD uitkomt.

singleplayer uitgespeeld en moet zeggen dat het wel een teleurstelling is dat hij zo kort duurt! Uitgespeeld in een paar kleine uurtjes.

singleplayer uitgespeeld en moet zeggen dat het wel een teleurstelling is dat hij zo kort duurt! Uitgespeeld in een paar kleine uurtjes.

Ik zat ook achter me pc te wachten tot het filmpje klaar was en het volgende level van start ging maar tot mijn verbazing begon daarna de aftiteling wat resulteerde in een WTF momentje.

Terug
Naar boven