MuscleMeat

New winter cycle

Ano_1991_32

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
85
Na een 8-tal weken op 250mg Test E te hebben gezeten ga ik terug over op een lekkere cycle.

Doel? Cleanbulk enkele mooie kg's winnen.

Twijfel eigenlijk enkel over de kickstart

week 1-12
250mg Test E EW
week 1-10
400/600mg Tren E EW (beginnen op 400)
kickstart 1-4
100mg Oxy
OF
100mg Anavar

Geen gezeik over voedingsschema (heb ik al eens ergens +- neergepleurd) of nakuur, die shizzle is allemaal inorde.

Waarom test low dose/ tren high dose?
Heb teveel last van sides met test/tren zelfs bij 500/400

Sides worden normaal een stuk dragelijker indien je test low dose zet.

Ga je gang!

Sounds like a plan bro!

Ik zou idd ook beginnen op 400 tren gezien je vorige keer met tren e niet zo goed bevallen is.
Ik zou iig geen anavar nemen als kickstart, want die shit kickt gewoon niet echt vind ik.
Heb geen ervaring met oxy

Hoe zien je voedingsschema en nakuur eruit?! j/k :P

Oxy geeft alleszins een serieuze knal, die je blijkbaar wel zoekt als kickstart.
Sterkste oral die er bestaat denk ik, direct enkele kg's bijkomen in de eerste weken, grotendeels vocht natuurlijk (laag androgeen effect van oxy -> wel oestrogeen gerelateerde shizzle zoals vet en vocht).

Ik zou het zelf niet direct gaan gebruiken (veel bijwerkingen, zoals alle orals, maar echt ****ed up voor je lever), maar het zal alleszins zijn werk wel doen, laat je nolva of iets in die aard meelopen tijdens je kuur? Dat lijkt mij wel aangewezen, zeker met oxy.

100mg is wel een geschikte dosis, maar dit zou ik 2, maximum 3 weken gebruiken. Tenzij je geel wilt uitslaan natuurlijk... Misschien wat aspirine ertussen om de hoge bloeddruk wat tegen te gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Oxy geeft alleszins een serieuze knal, die je blijkbaar wel zoekt als kickstart.
Sterkste oral die er bestaat denk ik, direct enkele kg's bijkomen in de eerste weken, grotendeels vocht natuurlijk (laag androgeen effect van oxy -> wel oestrogeen gerelateerde shizzle zoals vet en vocht).

Ik zou het zelf niet direct gaan gebruiken (veel bijwerkingen, zoals alle orals, maar echt ****ed up voor je lever), maar het zal alleszins zijn werk wel doen, laat je nolva of iets in die aard meelopen tijdens je kuur? Dat lijkt mij wel aangewezen, zeker met oxy.

100mg is wel een geschikte dosis, maar dit zou ik 2, maximum 3 weken gebruiken. Tenzij je geel wilt uitslaan natuurlijk... Misschien wat aspirine ertussen om de hoge bloeddruk wat tegen te gaan?

Laat regelmatig bloed afnemen en voor mezelf is al die oral-paranoia overdreven. Leverwaardes stijgen nauwelijks. Dus daar zit ik niet mee.

Heb m'n volledige leven last gehad van een veel te lage bloeddruk, oncycle is mijn bloeddruk optimaal dus ook geen probleem.

Nolva/aro/... heb ik allemaal bij de hand maar ik neem niets voor het nodig is.

Twijfel hard tussen de hardheid van anavar of de knal van de oxy:D

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 13:50 ----------

Sounds like a plan bro!

Ik zou idd ook beginnen op 400 tren gezien je vorige keer met tren e niet zo goed bevallen is.
Ik zou iig geen anavar nemen als kickstart, want die shit kickt gewoon niet echt vind ik.
Heb geen ervaring met oxy

Hoe zien je voedingsschema en nakuur eruit?! j/k :P

Ik antwoord enkel tegen personen die geen ecto meer zijn!

:D:D joking bro;)

Geen leverprobs en bloeddruk vormt geen probleem, en voor de rest van de sides ben je voorbereid, oxy ftw dus :D
Persoonlijk zou ik var kiezen, aangezien je het clean wil houden. Volgens Jay zet het geen zoden aan de dijk, ik weet niet hoe je in het verleden al op anavar gereageerd hebt?

Geen leverprobs en bloeddruk vormt geen probleem, en voor de rest van de sides ben je voorbereid, oxy ftw dus :D
Persoonlijk zou ik var kiezen, aangezien je het clean wil houden. Volgens Jay zet het geen zoden aan de dijk, ik weet niet hoe je in het verleden al op anavar gereageerd hebt?

Dat is het probleem heb nog nooit anavar genomen:p
Zou het wel minimaal op 100mg zetten, mss zelfs op 120mg ED.

Ben wel benieuwd, lees veel op uk/us boards waar ze veel hoger doseren en lees veel goeie dingen over anavar high dose.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 14:26 ----------

Had ook eventjes zitten twijfelen aan methyltren (oral) als kickstart maar heb al teveel prostaatkanker gerelateerde artikels gelezen daar over.

Waarom niet gewoon weken 50mg dianabol? altijd goed :D

Dianabol is imo zeker een waardig en goed anabool maar zou toch graag eens iets anders proberen.

Dat is het probleem heb nog nooit anavar genomen:p
Zou het wel minimaal op 100mg zetten, mss zelfs op 120mg ED.

Ben wel benieuwd, lees veel op uk/us boards waar ze veel hoger doseren en lees veel goeie dingen over anavar high dose.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 14:26 ----------

Had ook eventjes zitten twijfelen aan methyltren (oral) als kickstart maar heb al teveel prostaatkanker gerelateerde artikels gelezen daar over.
Over anavar heb ik nog maar weinig slechte dingen gelezen, en die hoge dosis is wel aangewezen inderdaad.
Waarom niet gewoon weken 50mg dianabol? altijd goed :D

Dianabol is imo zeker een waardig en goed anabool maar zou toch graag eens iets anders proberen.

Als je aan de dbol zou gaan, kan je inderdaad even goed oxy proberen.

Laat nog even weten hoe je aanpak van de verhouding tren/test voor je gewerkt heeft (bijwerkinggewijs bedoel ik dan).

Heb na de zomer ook 400tren/500test gedaan en ik vond het ook niet echt leuk nee.
Zit zelf ook te spelen met de gedachte om een keer laag test hoog tren te doen, dus alle ervaringen zijn welkom.

Wat een twijfel wat een twijfel!

Ga ik voor de kracht/opgepomptheid van de oxy

of de vasculariteit/hardheid van de anavar..

@miviut doe ik man

is je oxy van 25mg of 50mg het stuk ?

25mg bro

Ik zou gewoon voor oxy gaan brah en var houden voor de cutt ;)

Nooit gehoord dat de sides van Tren minder worden als je je test verlaagd.

Hoe kom je bij die gedachte ?

Ben ook wel benieuwd wat de reden is.. Wat was vorige keer trouwens het probleem qua sides?

Na een 8-tal weken op 250mg Test E te hebben gezeten ga ik terug over op een lekkere cycle.

Doel? Cleanbulk enkele mooie kg's winnen.

Twijfel eigenlijk enkel over de kickstart

week 1-12
250mg Test E EW
week 1-10
400/600mg Tren E EW (beginnen op 400)
kickstart 1-4
100mg Oxy
OF
100mg Anavar

Geen gezeik over voedingsschema (heb ik al eens ergens +- neergepleurd) of nakuur, die shizzle is allemaal inorde.

Waarom test low dose/ tren high dose?
Heb teveel last van sides met test/tren zelfs bij 500/400

Sides worden normaal een stuk dragelijker indien je test low dose zet

Ga je gang!

Onderbouwing ???

Geen onderbouwing. Al die wetenschappelijke stukken zijn echt interessant maar kloppen niet altijd met de praktijk, ieder lichaam is anders en ik probeer voor mezelf zoveel mogelijk naar m'n lichaam te luisteren ipv volledig te baseren op wetenschap.
+ anderen hebben dit ook
Weet dit voor mezelf uit een voorgaande cycle.

[Link niet meer beschikbaar].

Davidcentral: teveel last van gyno (gaat normaal binnen de 3 dagen weg met exemestane) en bleef aanhouden, kortademigheid, nightsweats, paranoia,...

SHREDDEDBRAH: thx bro! denk het ook!

ben benieuwd sprut

Anavar als kickstart is enkel leuk voor de kracht, het is verder te zwak in relatie tot de tren om iets aan de kuur toe te voegen. Anavar is leuk voor in de cut, puur een recomposition goedje naar mijn idee.

Terug
Naar boven